Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.
Resultaten 1.831 tot 1.840 van de 3404
    Dode boom Jweetje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 
    Laatste dagen elke dag zon $30 + :9

Good flow i quess.....

PKR speler jeffferson's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    6,721
    Bracelets
    jeffferson loopt al met vijf bracelets rond 
    gaat lekker jweetje doorpushen en je hebt een mooi br te pakken
    Just chilling and killing

PKR speler
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Chips
    9,797
    Bracelets
    Altes staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jweetje Bekijk berichten

Good flow i quess.....
    Goed bezig Bij mij precies het omgekeerde. Het gaat de laatste 3 weken behoorlijk bergafwaarts. Ben alweer 1/3 van mijn BR kwijt. Zit dus ff in een behoorlijke downswing. Heb het idee dat het niet uitmaakt hoe ik momenteel speel, verliezen doe ik toch wel. Doe het nu dus ff rustig aan op PKR. Heb dit vaker gehad en weet dat het wel weer goed komt. De vraag is alleen......hoe lang gaat deze swing nog duren????
    To bet or not to bet, that's the question.....

PKR speler jeffferson's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    6,721
    Bracelets
    jeffferson loopt al met vijf bracelets rond 
    gister ff mijn BR-rating opgekrikt met 25 dollartjes misschien is dat cashgamen tog nog niet zo slecht idee. Is kijken of ik dit kan volhouden :P
    Just chilling and killing

Premium Member jerommke's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Chips
    44,025
    Bracelets
    jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum! 

Good flow i quess.....
    dat gaar weer beter dan ga zo door.
    music is my only god,use it to prenounce my vision.
    music brings the prophecy.
    hardstyle is my true religion 8-)

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Hoe bedoel je stomme zet: IK schuif allin op het bubblemoment bij een terminator... Was helaas beat... hoefde nog helemaal niet allin ofzo.. had nog een prima stack hahahahaha

Had er gelukkig al 4 uitgemieterd... maar toch.. had totaal niet in de gaten dat het al het bubblemoment was xD

Dode boom Jweetje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk berichten
    Hoe bedoel je stomme zet: IK schuif allin op het bubblemoment bij een terminator... Was helaas beat... hoefde nog helemaal niet allin ofzo.. had nog een prima stack hahahahaha

Had er gelukkig al 4 uitgemieterd... maar toch.. had totaal niet in de gaten dat het al het bubblemoment was xD
    Das wel balen man. Ik houd vaak rond de bubble dat meer in de gaten dan mn kaarten. Ik fold nog liever mn AA dan dat ik er op de bubble uitga... of het moet tegen een short wezen.... :{

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Das wel balen man. Ik houd vaak rond de bubble dat meer in de gaten dan mn kaarten. Ik fold nog liever mn AA dan dat ik er op de bubble uitga... of het moet tegen een short wezen.... :{
    Ja ik dus ook, maar zat zo in het toernooi, dat ik dus totaal niet in de gaten had dat er nog maar 30 mensen in waren
    Daarnaast had ik wel mn aas gehit en schoof allin omdat ik de pot groot genoeg vond, maar had al een raar gevoel dat ik achter stond....
    Als ik 10 seconde had gewacht nog, was ik 30e geworden... so lame

PKR speler timoty91's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Chips
    7,803
    Bracelets
    timoty91 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    whaha, that happens to the best (denk ik?:9)

PKR speler Marc0pa's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Chips
    19,590
    Bracelets
    Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Laatste week - $110

Voornamelijk door flush tegen hogere flush, FH tegen hogere FH etc.

Shit happens!

Forum rechten