Bullshit om het maar even kort te zeggen.. Dit verdient in mijn ogen een dikke -1, en die heb je nu dus ook binnen.. Een pokersite heeft geen belang bij dit soort fratsen.. Een pokersite moet betrouwbaar zijn ,en de rake krijgen ze toch wel binnen.. dus wat maakt het uit voor ze?.. daarnaast is de kans dat dit je gebeurd, niet groot.. maar wel degelijk aanwezig.. AA verliest ook in 1/9 gevallen van 72 offsuit.. Dat je nou in een korte periode 2x met een aardige hand, all-in pusht en je dan de betere hand tegenover je hebt, kan voorkomen... maar bedenk aan de andere kant ook hoevaak jij je hand net iets beter hit dan je tegenstander?.. A6s in je hand, je denkt: "goh laat ik eens eventjes lekker gamblen", dus je speelt de hand.. flop komt heel gelukkig voor jou in JQ10, allemaal jouw suit.. je hebt op dit moment de 3rd nuts.. K9 van jouw suit beat je en 98 van jouw suit ook... je raist en je tegenstander pusht hem snel all-in.. aangezien je weet dat je tegenstander dit vaak doet, zal je hem zowiso callen, je kan hem niet op een hand zetten als K9s of 98s.. en daarnaast, zou je, als je deze hand fold, zeer slecht bezig zijn omdat het totaal niet EV+ is om deze hand te folden.. dus je callt... en dan, showdown.. je krijgt te zien dat hij AK heeft, met een K van harten.. alleen een 9 van harten kan hem nu nog redden.. en nee, zijn 1 outer hit hij niet... jij dolbij, en je hele avond denk je nog aan deze hand, maar je post hem niet op het forum, want, het heeft toch geen zin.. Je wilt alleen maar je handen posten waarvan je echt zegt: "nou, poehpoeh, lekker hoor pkr, rigged game".. En dus geef ik je de tip, bedenk eens hoeveel handen jij de betere hand had in de situatie, en je je tegenstander de balen gaf...
Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?
Resultaten 1.581 tot 1.590 van de 3404
-
27-11-09 #1581Welcome, Mr. Legal!!
-
28-11-09 #1582
Jij lult ook veel louce xD
Maar mensen die zeggen dat PKR pre-arrenged handen deelt... die zijn een beetje dom. Al lijkt elke hand vooropgezet te zijn, speel maar eens live, gebeurt hetzelfde.
Zolang je geen 100% achter je naam hebt, gebeuren de raarste dingen.
-
28-11-09 #1583
ja joh.. kan daar echt niet tegen, van die vissen die denken dat ze als eerste erachter zijn gekomen dat alle Poker clients rigged zijn.. Veel mensen denken ook zat ze minder bad beats krijgen op de ene pokersite dan de andere, maar dat ligt aan het gemiddelde niveau van een poker speler
PKR is dat laag!!
Welcome, Mr. Legal!!
-
28-11-09 #1584PKR speler
- Ingeschreven
- Nov 2008
- Chips
- 25,139
- Bracelets
Als je maar een downswing hebt die lang genoeg duurt dan kan ik me voorstellen dat je het gevoel krijgt dat zaken rigged zijn zeker als je voor de 10e keer een 3 outer om je oren krijgt en je 30 buyins onder ev staat in een maand dan bekijk je dingen niet meer zo realistisch.
Op zon moment vervloek ik pkr en beticht ik deze dat ze rigged zijn en moet natuurlijk de klanten service er aan geloven maar ach zitten ze er daar niet voor ze worden tenslotte door mij betaald.
Als ik dan weer in normaal vaarwater zit met gewone swings dan kan ik dit weer weg rationaliseren en is pkr of andere site natuurlijk niet rigged.
Ik speel op diverse sites en het gemiddelde nivo van de pokerspeler op pkr is even hoog of laag als op andere sites in mijn ogen.
Het gelul dat er meer donks zouden zitten is onzin.
-
28-11-09 #1585
Haha, ok, misschien neem je poker dan iets te serieus en moet je met playmoney gaan spelen want zo te zien kan je de swings niet aan.. tenminste.. als je naar de klantenservice moet gaan om je te laten horen over je swings, mag jeje wat mij betreft wel eventjes na laten kijken..
en het verschil tussen pkr en Full Tilt is toch echt wel aanwezig
Welcome, Mr. Legal!!
-
28-11-09 #1586PKR speler
- Ingeschreven
- Nov 2008
- Chips
- 25,139
- Bracelets
Ik speel op oa ft,hollywood poker en pkr mijn winrate per 100bb zijn ongeveer hetzelfde.
De gemiddelde potten zijn hetzelfde althans wel op 100nl.
En ja ik neem poker zeer serieus aangezien het om serieus geld gaat.
Als ik poker niet serieus zou spelen zou ik ook niet winnend spelen.
Wat het aankunnen van swings betreft poker is vooral een mentaal spel 1 buyin winnen of verliezen 10 trouwens intreseert mij ook niet maar als je een langere tijd in een dowswing zit bijv een maand of 2 dan doet dat mentaal wel wat met.
ALs ik daar niet mentaal niet onder zou lijden als je 20 of 30 buyins de min in gaat dan zou ik me dus daadwerkelijk na gaan laten kijken.
Misschien is mijn reactie niet de beste door naar de klanten service te gaan het is altijd nog beter dan dat er een toetsenbord sneuvelt of dat mijn vriending er last van heeft
IK weet niet wat jij voor limieten speelt maar ook daar zit denk ik wel degelijk verschil in een 3$ stt go kan je niet verglijken met 100nl.
En 100nl weer niet met 1k nl
-
29-11-09 #1587
tuurlijk zit er verschil in de limieten die wij beiden spelen, maar ik weet van mezelf dat als ik op de hogere limieten een downswing heb, dit ten koste zou kunnen gaan van mijn leven buiten het poker.. ik speel poker omdat het een hobby van me is, ik hou van het spel.. en probeer het graag te verbeteren en hou gewoon van de competitie erin
.. de hogere limieten op sites zijn over het algemeen inderdaad gelijk aan elkaar, maar de onderkant van het spel.. de limieten waar ik voornamelijk speel, zitten zat donks tussen, en op PKR vindt ik dat er meer donks aan mijn tafel zitten dan bij Full tilt bijvoorbeeld...
cheersWelcome, Mr. Legal!!
-
29-11-09 #1588
heel slecht, ik heb niks gewonnen vandaag, maar ook echt niks, ik wordt geturn of geriverd of ik weet niet wat
maar kon nooit iets winnen, wat een leuke dag vandaag
grtz
-
29-11-09 #1589
-
29-11-09 #1590

LinkBack URL
About LinkBacks

Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon