Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.
Resultaten 141 tot 150 van de 3404
    PKR speler chrisbiba's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    chrisbiba staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avw1982 Bekijk berichten
    Je kan ook je gegevens opzoeken op www.sharkscope.com. Daar kan je per dag max 5 spelers opzoeken. Meer kan ook maar dan moet je er voor betalen.

Op deze site kan je zien hoeveel winst je in totaal hebt gemaakt, wat je ROI is en wat je laatste resultaten zijn.
    Handige site, ook maar +1 dan.

mijn SNG grafiek:

afbeelding

Nog niet genoeg games gespeeld voor een goede grafiek maar ik zal het zeker in de gaten blijven houden.
    weg

PKR speler
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    19,485
    Bracelets
    Avw1982 heeft de eerste bracelet al binnen 
    Boven de 0-lijn dus netjes.

Ik speel nu het SpringFest-event en begin tegen iemand die disconnected is. Dus hopelijk is de eerste HU-overwinning een feit. 1x winnen en hebt al groot deel van BI terug.

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,314
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Ik zat te twijfelen of ik die ook zou gaan spelen, maar ben niet zo'n fan van heads up. Doe mij maar een deep stack toernooi met lange blind levels. Lekker rustig handjes afwachten en de goeie momenten afwachten om dan genadeloos toe te slaan!!

Bij je 1e overwinning al 80% van je buy-in terug, dus even zorgen dat je er nog 1 uit schopt

PKR speler
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    19,485
    Bracelets
    Ja twee overwinningen en BI terug + winst. Maar de blinds stelen duurt wel lang zo met die lage blinds.

Ik speel ook liever een toernooi met lange blinds levels. Helaas hebben ze er daar niet al te veel van. De Extended is wel leuk en die heeft nog best lage buy-in. Anders heb je alleen die dure toernooien.

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    2000 start chips + 10 minutes blinds oid vind ik genoeg, anders zit je ook weer 6 uur te spelen.. Of valt dat op PKR wel mee?
    weg

PKR speler
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    19,485
    Bracelets
    Ja op PKR valt het nog wel mee. Heb op Pokerstars ooit toernooi gespeeld van 7,5 uur. Toen wel van $15 $2300 gemaakt.

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avw1982 Bekijk berichten
    Ja op PKR valt het nog wel mee. Heb op Pokerstars ooit toernooi gespeeld van 7,5 uur. Toen wel van $15 $2300 gemaakt.
    o.o Wat een bedragen allemaal zeg. :9
    weg

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,314
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    De wat duurdere toernooien duren allemaal lang als je echt deep komt.

De pkr open heb ik 6 uur over gespeeld tot ik er heads up uitgekicked werd en de 2e plek had.

Met de andere toernooien valt het meestal wel mee, na een paar uurtjes zit de final table er op.

PKR speler
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    19,485
    Bracelets
    Dat was helaas éénmalig. :{

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    26,115
    Bracelets
    Rond 2 - 3 in de nacht begin ik altijd slecht te spelen door vermoeidheid, dus die deepstack tournaments komen bij mij sowieso meestal niet goed uit.
    weg

Forum rechten