vind dons nog steeds een beetje voor watjes, maar als t goed verdient, ga zo door!!!
Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?
Resultaten 1.281 tot 1.290 van de 3404
-
09-10-09 #1281Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
09-10-09 #1282
-
09-10-09 #1283
lol, tot je de 50$ dons gaat spele.
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
09-10-09 #1284
Met die Don's bouw je wel een bankroll, waardoor je weer een poging kan wagen in een MTT.. je skills te upgraden....
-
09-10-09 #1285
Je moet natuurlijk wel meer winnen dan verliezen haha.... ik sta nu op 50 % of zo hahaha
-
09-10-09 #1286
Lekker weekje so far

Woensdag 12e in de Open en vandaag ook een tournament geshipped
-
09-10-09 #1287
Nog steeds niet poker kunnen bespelen

Me andere computer waar ik poker op speel is momenteel nog steeds weg..
Op deze laptop kan dat jammer genoeg niet.
Nu maar wachten totdat ik er maar weer op kan
Give a little bit, give a little bit of your chips to me @ Marcel Luske
Verveeld?
http://g-nigger.mybrute.com
Duurt 2 minuutjes
-
09-10-09 #1288
-
09-10-09 #1289
Een tijdje rust kan je inderdaad vaak goed doen.
Misschien knal je straks wel ineens omhoog met je BR
-
09-10-09 #1290
Ik speel ook weinig de laatste tijd!!
Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google