Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56.
Resultaten 1.001 tot 1.010 van de 3404
    Dode boom Jweetje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 
    Ja weet ik het Vond het een vage uitleg

Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    65,274
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tFliPPeRKe Bekijk berichten
    En ik is weer zat

/wp mop :9

FF editen ..... Flip is nog zatter nu ..... en tziet er ni uit dat ga beteren :9
    moppie! dan was je dag of heel goed of heel slecht:?:?:?

/ty scheettie
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 

Red face

Phase :

* Finale als eerste eruit. Qua nog wel naar de 4e stek geholpen
    * Phase 4 een P3 ticket
    * Phase 1 2x gespeeld, 1x ticket1, 1x voor ticket 2

Ring :

* Super slechte dag, kreeg weinig handen en verloor anders meteen de controlle op de flop.

Morgen weer een dag

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    46,852
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    $50 up yesterday, so not bad.
    Cashed in the $1 rebuy donkement, damn die zijn zo fokin grappig, heb 300%+ ROI op die
    Zou echt een bankroll kunnen bouwen op die $1 rebuys, PKR zou er meer van moete hebbe

PKR speler
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    10,958
    Bracelets
    Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard 
    zijn jou kK niet gedonked ??

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    46,852
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quadrox Bekijk berichten
    zijn jou kK niet gedonked ??
    KK gedonked??
    K fold altijd KK preflop, KK niet te winnen op PKR

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Ik heb de laatste tijd een KK meer verloren!

Kreeg laatst zelfs van PKR er 2 K's bij op de flop. En het mooie was, 1 kreeg op de flop een flushdraw die hij ging chasen en een ander kon zijn QQ niet folden en kreeg op de river er nog 1 om zijn FH te maken!
    Pot van 45$ voor mij 8-)
    "There is more to poker than life."

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets

Exclamation

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IwantUrdough Bekijk berichten
    Ik heb de laatste tijd een KK meer verloren!

Kreeg laatst zelfs van PKR er 2 K's bij op de flop. En het mooie was, 1 kreeg op de flop een flushdraw die hij ging chasen en een ander kon zijn QQ niet folden en kreeg op de river er nog 1 om zijn FH te maken!
    Pot van 45$ voor mij 8-)
    vnh :9 8-)

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Lottery gespeeld, en gewonnen, voor de PKR open. Maar het verliep niet echt geweldig. Handen werden gekraakt en helaas niet in the money geraakt.

Ook voor de prime time een lottery geprobeerd, want een 10K begin stack en 12 minunten blind levels leek me wel wat. Helaas geen ticket.
    Maar...........big stack, big blind levels is echt wat voor mij, dus maar de 50$ ingelegd.
    Met een suck out hier en daar, en azen en koningen die bleven staan uiteindelijk ITM geraakt!!
    Helaas de 2e money bubble niet gehaald omdat ik, op de SB, de big stack callde omdat ik dacht dat hij een steal maakte. De BB dacht alleen AQ en ging met me mee all in op een KJ7 flop (ik had T9ruiten).
    Toch en 16e plek en 117$ opgepikt.

Weer een avondje +EV, dus daar is niks mis mee!

PS: Mullie, thnx voor t railen!
    "There is more to poker than life."

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Holy shit sta 2e in de 2500 GTD! wooooow.... Nog 60 te gaan.

Forum rechten