|
|||||||
![]() |
|
|
Discussietools |
Waardering:
|
|
(#1)
|
|||
|
|||
|
Dit topic is bedoeld om te pochen met je resultaten of uit te huilen na een slechte dag.
Vandaag werd ik derde in de Triple Change (+$57) en 17de in de $1,000 GTD Deep & Steep (+$7,50). :cool: |
|
(#2)
|
|||
|
|||
|
gg sir.
Gister een zieke 10NL homegame gedaan. iedereen begon met inkopen van 10-50bb. En tegen 4 uur 'snachts zat de helft tussen de 200-500 BB diep. ik had al aardig wat buy-ins weggetankt, maar uiteindelijk nog met winst naar huis om half 7 's ochtends ![]() |
|
(#3)
|
|||
|
|||
|
18e in de aussie classics voor de rest nog niet veel gespeeld.
|
|
(#4)
|
||||
|
||||
|
had gister en eergister slechte dagen, hoop dat het niet een voorbode van een aankomend downswingetje is
![]() |
|
(#5)
|
|||
|
|||
|
Goeiendag.....
had graag willen pochen,maar zit al een paar weken in een neerwaartse spiraal. Het zal er wel bij horen ........................ Wel vreemd hoor dat elke hand die je speelt een verliezende is kijken wat het vanavond met de freerol wordt ...........kost me in elk geval geen centen haha Grtz Gerald |
|
(#6)
|
|||
|
|||
|
oww heet zo'n ding een downswing BAH BAH BAH (dat daar ook nog een woord voor is )
haha |
|
(#7)
|
|||
|
|||
|
Als klein spelerke tog een schoon n8je gehad. Begonnen met een S&G Omaha van 1$ maar lag er al als eerste uit
Dan maar speed (6-seater) 2$ gespeeld (43 man) en 1ste geworden (31.82$) Dan had ik nog 5 min voor er een regular begon, buyin 1$ (33 man)1 uur 46 min. later van tafel gestapt als nr 1 .. (13.20$) Al bij al dus voor mij een gezellig n8tje en kga sffs toch vrij gelukkig pitten. Btw iemand mss een uitleg wrm het mij wel lukt aan klein tafels en aan de grotere ni Grtzz en sloppel ![]() |
|
(#8)
|
|||
|
|||
|
Voor dat ik mijn eerste bak koffie op had 337$ down dat is nog eens een begin van de dag :S
|
|
(#9)
|
|||
|
|||
|
Citaat:
Nu sta men postje wel heel belachelijk eh. Kben content met een klein 40$ winst, haha Khoop dat je het nog kunt rechttrekken dan tegen dat je koffietje op is ![]() |
|
(#10)
|
|||
|
|||
|
Citaat:
uhm............... gl man !!!!!!!!!!!!!!! grtz gerald |
![]() |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |