|
(#2881)
|
|||
|
|||
|
Haha ik heb altijd advies nodig, zelfs jij mag je visie loslaten! Maar hier viel gewoon weinig over te zeggen, deze dingen gebeuren, maar ik ging met mn zeer kleine br aan de 5nl zitten en dan is het zo op als je wat pech hebt. Maakt niet uit, ik speelde niet om een hoop te gaan winnen, dan was ik wel sngs en toers gaan doen wat ik suck in cash, maar ik wilde gewoon even wennen aan de layout etc en dat is opzich wel bevallen. Als pkr met 2d versie komt ga ik het denk ik weer even proberen.
|
|
(#2882)
|
||||
|
||||
|
Gister na weekj break-even te zijn geweest eindeluk weer eens up +$100.
DoNs iets up not great, in MTTs 4 keer gecashed, 3 keer een gay-cash en 1 keer 2de in the LAB voor $41. |
|
(#2883)
|
||||
|
||||
|
gisteren een 500 PP ticket gespeeld 188e van de 1702 ($ 1.10)... wat een gokkast is dat zeg, ik heb geen hand gezien zonder dat er minimaal 8 x BB tot All-inn werd geraisd.
daarnaast een bountyhunter gespeeld, da's best grappig $ 4.21 gewonnen. totaal sinds storting WKpool prijs: $ 19.80 winst en 42% tot bonus (gaat al met al best aardig) |
|
(#2884)
|
||||
|
||||
|
Netjes gedaan hoor Luca!
|
|
(#2885)
|
||||
|
||||
|
Voorlopig een 50 dollar up vandaag , de dons lopen goed .
|
|
(#2886)
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() |
|
(#2887)
|
||||
|
||||
|
|
|
(#2888)
|
||||
|
||||
|
het gaat de laatste tijd best goed, zo'n 180$ winst in juli, maar BRM is beroerd, dus nu 25$ gestort, en 1$ aan tafel tot ik 60 heb, en dan 2$ (partypoker heeft 1/2 ct)
|
|
(#2889)
|
||||
|
||||
|
Je winst is als je alles wat je hebt betaald er af hebt getrokken.
Je staat dus ws nog wel -1000...
|
|
(#2890)
|
||||
|
||||
|
nee
heb in mn hele pokerleven 180$ winst meiske. ga nu lekker don's doen, die schijne makkelijk te zijn volgens jullie |
![]() |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|