Clicky

Hoe is je dag verlopen? - Pagina 183 - pokerforum.nl forum - online 3D poker
Download PKR poker nu, gratis $50 bonus
Ga terug   Pokerforum.nl > PKR > Forum > Poker > Poker & jij
Vernieuw pagina Hoe is je dag verlopen?
Antwoord

Discussietools Waardering: Waardering discussie: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld.
(#1821) Bericht in/uitklappen
Oud
IwantUrdough's schermafbeelding
IwantUrdough is Offline
Administrator
Bracelets: IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! 
Chips: 82.879

Standaard 7 februari 2010

Oke, zoals ik al ergens ander had gepost speelde ik vandaag 3 MTT's.
De PKR open, de 2000GTD en de PKR masters.

Ales eerste de open.
Na een slechte start begon ik wat chips te verzamelen en liep het wel lekker.
Tot ik er op een zieke manier uitvloog. Beide all in met TT en de ander hit een runner runner flush...............

Citaat:
Table #24701195 - Tournament #15000136 Table #27
Starting Hand #1172480310
Start time of hand: 06 Feb 2010 21:19:52
Last Hand #1172477626
Game Type: HOLD'EM
Limit Type: NO LIMIT
Table Type: TOURNAMENT
Money Type: TOURNAMENT CHIPS
Blinds are now $200/$400
Button is at seat 9
Seat 1: IwantUrdough - $9,160
Seat 2: jturriff - $13,865
Seat 3: ram4700 - $12,345
Seat 4: HighMostTimes - $5,215
Seat 5: xxxtbagxxx - $9,897
Seat 6: dylano10 - $2,130
Seat 7: Tosca75 - $2,285
Seat 8: beldar29 - $13,325
Seat 9: McKussic70 - $850
Seat 10: Killdeal - $8,345
Moving Button to seat 10
IwantUrdough posts ante of $50
jturriff posts ante of $50
ram4700 posts ante of $50
HighMostTimes posts ante of $50
xxxtbagxxx posts ante of $50
dylano10 posts ante of $50
Tosca75 posts ante of $50
beldar29 posts ante of $50
McKussic70 posts ante of $50
Killdeal posts ante of $50
IwantUrdough posts small blind ($200)
jturriff posts big blind ($400)
Shuffling Deck
Dealing Cards
Dealing [Tc Td] to IwantUrdough
ram4700 folds
HighMostTimes did not respond in time and is folded
HighMostTimes folds
xxxtbagxxx folds
dylano10 folds
Tosca75 folds
beldar29 raises to $1,600
McKussic70 folds
Killdeal folds
IwantUrdough calls $1,600
jturriff calls $1,600
Dealing Flop [2d 5s 6s]
IwantUrdough checks
jturriff checks
beldar29 bets $5,300
IwantUrdough raises to $7,510 (all-in)
jturriff folds
beldar29 calls $7,510
IwantUrdough shows [Tc Td]
beldar29 shows [Th Ts]
Dealing Turn [2s]
Dealing River [9s]
IwantUrdough has Two Pairs: 10s, 2s
beldar29 has Flush, 10 high
beldar29 wins $20,320 with: Flush, 10 high
In de 2000GTD ging het een stuk beter. Hier haalde ik de final table waar ik met de 7e stack aan begon.
Ik kreeg alleen geen handen om mee te spelen in het begin. Maar uiteindelijk wel, en ook met een beetje geluk, toch nog bij de laatste 3 gekomen.
Na even de chiplead gehad te hebben maak ik een miss read en verlies ik bijna heel mijn stack en was ik short stack.

Uiteindelijk 3e geworden voor $244.

De master................tje, nog nooit zo card dead geweest.
Het aantal speelbare handen was op 1 hand te tellen. 2x AK, 1x66 (warmee ik quads flopte) en 1xQQ die ik pre flop moest folden (ander had AA dus goede fold)

Ondertussen erg shortstacked geworden omdat ik alles moest folden. Zelfs handen waarmee je normaal wel een steal kan maken moest ik folden omdat er voor me werd geraised.
Nadat ik op de SB alles er in schuif na een raise blijft mijn A6 voldoende te zijn en ik dubbel.
Hand erna had ik AK en schuif het er weer in nadat iemand anders pushed. AK vs KJ en mijn hand wint weer.

Voorlopig zit ik er dus nog in met 10K stack (5K under average)

Paar handen verder ondertussen en nog steeds 10K, alleen average is nu 20.
Sta nu 86e van de 98. 50 man ITM.

"There is more to poker than life."
Met citaat antwoorden
(#1822) Bericht in/uitklappen
Oud
IwantUrdough is Offline
Administrator
Bracelets: IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! 

Damn, wat ben ik blij *)

Ben ITM in de PKR masters.
En dat als cashgame speler *)

Had het niet verwacht, was card dead voor echt uren. En krijg je QQ moet je die pre flop folden.
Maar na hier en daar wat potjes gestolen te hebben, en een paar keer wel een goede hand, ben ik na 5 1/2 uur spelen in ieder geval $460 rijker.

Niet slecht voor het opwerken via de stages.
Op de stage 1 rebuy begonnen en daar voor iets van $3 á $4 uiteindelijk een ticket gewonnen.

Ben al blij met mijn "net in the money" plek. Even kijken wat er uiteindelijk voor bedrag aan mijn BR wordt toegevoegd.

Met citaat antwoorden
(#1823) Bericht in/uitklappen
Oud
BokitoNL's schermafbeelding
BokitoNL is Offline
PKR.nl speler
Bracelets: BokitoNL loopt al met vijf bracelets rond BokitoNL loopt al met vijf bracelets rond BokitoNL loopt al met vijf bracelets rond BokitoNL loopt al met vijf bracelets rond BokitoNL loopt al met vijf bracelets rond 
Chips: 3.153

Stuur een bericht via MSN naar BokitoNL Stuur een bericht via Skype™ naar BokitoNL

100$ up op roulette, altijd fijn haha
Met citaat antwoorden
(#1824) Bericht in/uitklappen
Oud
IwantUrdough is Offline
Administrator

Standaard 8 februari 2010

Zat een tijdje in een downswing (zoals wel meer mensen af en toe last van hebben) maar de stijgende lijn is weer terug!!

Ben nog niet helemaal terug op mijn oude winstniveau met betrekking tot cashgames, maar wat cashes in MTTs hebben mijn BR wel een boost(je) gegeven.

Zoals je op de graph kan zien heb ik ook een ongelofelijke goede run gehad de laatste paar maanden van 2009 ;)

afbeelding

Niet alleen cash loopt weer, maar ook SNGs (DT's vooral) maar ook MTTs gaan eindelijk een keer lekker *)

afbeelding

NB: de bedragen (profit) staan er niet bij, niet iedereen hoeft mijn BR te weten ;)

Met citaat antwoorden
(#1825) Bericht in/uitklappen
Oud
jerommke's schermafbeelding
jerommke is Offline
Premium Member
Bracelets: jerommke is met acht bracelets de held van het forum! jerommke is met acht bracelets de held van het forum! jerommke is met acht bracelets de held van het forum! jerommke is met acht bracelets de held van het forum! jerommke is met acht bracelets de held van het forum! jerommke is met acht bracelets de held van het forum! jerommke is met acht bracelets de held van het forum! jerommke is met acht bracelets de held van het forum! 
Chips: 34.226

ja ziet er wel weer beter uit het komt altiid goed als je kunt poker dan.

music is my only god,use it to prenounce my vision.
music brings the prophecy.
hardstyle is my true religion 8-)
Met citaat antwoorden
(#1826) Bericht in/uitklappen
Oud
BokitoNL is Offline
PKR.nl speler
Bracelets: BokitoNL loopt al met vijf bracelets rond BokitoNL loopt al met vijf bracelets rond BokitoNL loopt al met vijf bracelets rond BokitoNL loopt al met vijf bracelets rond BokitoNL loopt al met vijf bracelets rond 

Stuur een bericht via MSN naar BokitoNL Stuur een bericht via Skype™ naar BokitoNL

De colts hebben verloren wat er voor zorgt dat ik op monstertilt ben :P
Met citaat antwoorden
(#1827) Bericht in/uitklappen
Oud
IwantUrdough is Offline
Administrator

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BokitoNL Bekijk bericht
De colts hebben verloren wat er voor zorgt dat ik op monstertilt ben :P
Tja, de Saints zijn ook stukken beter.........ik had me geld daarop gezet (als ik zou sportsbetten) ;)

Met citaat antwoorden
(#1828) Bericht in/uitklappen
Oud
BokitoNL is Offline
PKR.nl speler

kunnen we niet een topic gaan openen met tips om te gaan betten. Overigens waren de odds voor de colts te fijn om het te laten schieten
Met citaat antwoorden
(#1829) Bericht in/uitklappen
Oud
IwantUrdough is Offline
Administrator

Standaard 9 februari 2010

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BokitoNL Bekijk bericht
kunnen we niet een topic gaan openen met tips om te gaan betten. Overigens waren de odds voor de colts te fijn om het te laten schieten
Geen idee of er veel mensen aan sportsbetting doen, maar maak maar een topic.

Ik las trouwens op andere sites dat de Colts wel de favoriet waren trouwens...........

Met citaat antwoorden
(#1830) Bericht in/uitklappen
Oud
BokitoNL is Offline
PKR.nl speler

Standaard 9 februari 2010

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IwantUrdough Bekijk bericht
Geen idee of er veel mensen aan sportsbetting doen, maar maak maar een topic.

Ik las trouwens op andere sites dat de Colts wel de favoriet waren trouwens...........
Ja en ik volgde iveys bet patroon, maar mijn 50$ is dan niks vergeleken bij zijn 2 miljoen:p
Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag nieuwe discussies starten
Je mag reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Forumsoftware: vBulletin, versie 3.6.4
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
vBulletin Skin developed by: vBStyles.com