|
(#1821)
|
||||
|
||||
|
Oke, zoals ik al ergens ander had gepost speelde ik vandaag 3 MTT's.
De PKR open, de 2000GTD en de PKR masters. Ales eerste de open. Na een slechte start begon ik wat chips te verzamelen en liep het wel lekker. Tot ik er op een zieke manier uitvloog. Beide all in met TT en de ander hit een runner runner flush............... Citaat:
Ik kreeg alleen geen handen om mee te spelen in het begin. Maar uiteindelijk wel, en ook met een beetje geluk, toch nog bij de laatste 3 gekomen. Na even de chiplead gehad te hebben maak ik een miss read en verlies ik bijna heel mijn stack en was ik short stack. Uiteindelijk 3e geworden voor $244. De master................tje, nog nooit zo card dead geweest. Het aantal speelbare handen was op 1 hand te tellen. 2x AK, 1x66 (warmee ik quads flopte) en 1xQQ die ik pre flop moest folden (ander had AA dus goede fold) Ondertussen erg shortstacked geworden omdat ik alles moest folden. Zelfs handen waarmee je normaal wel een steal kan maken moest ik folden omdat er voor me werd geraised. Nadat ik op de SB alles er in schuif na een raise blijft mijn A6 voldoende te zijn en ik dubbel. Hand erna had ik AK en schuif het er weer in nadat iemand anders pushed. AK vs KJ en mijn hand wint weer. Voorlopig zit ik er dus nog in met 10K stack (5K under average) Paar handen verder ondertussen en nog steeds 10K, alleen average is nu 20. Sta nu 86e van de 98. 50 man ITM. |
|
(#1822)
|
||||
|
||||
|
Damn, wat ben ik blij
Ben ITM in de PKR masters. En dat als cashgame speler Had het niet verwacht, was card dead voor echt uren. En krijg je QQ moet je die pre flop folden. Maar na hier en daar wat potjes gestolen te hebben, en een paar keer wel een goede hand, ben ik na 5 1/2 uur spelen in ieder geval $460 rijker. Niet slecht voor het opwerken via de stages. Op de stage 1 rebuy begonnen en daar voor iets van $3 á $4 uiteindelijk een ticket gewonnen. Ben al blij met mijn "net in the money" plek. Even kijken wat er uiteindelijk voor bedrag aan mijn BR wordt toegevoegd. |
|
(#1823)
|
||||
|
||||
|
100$ up op roulette, altijd fijn haha
|
|
(#1824)
|
||||
|
||||
|
Zat een tijdje in een downswing (zoals wel meer mensen af en toe last van hebben) maar de stijgende lijn is weer terug!!
Ben nog niet helemaal terug op mijn oude winstniveau met betrekking tot cashgames, maar wat cashes in MTTs hebben mijn BR wel een boost(je) gegeven. Zoals je op de graph kan zien heb ik ook een ongelofelijke goede run gehad de laatste paar maanden van 2009 ![]() Niet alleen cash loopt weer, maar ook SNGs (DT's vooral) maar ook MTTs gaan eindelijk een keer lekker ![]() NB: de bedragen (profit) staan er niet bij, niet iedereen hoeft mijn BR te weten ![]() |
|
(#1825)
|
||||
|
||||
|
ja ziet er wel weer beter uit het komt altiid goed als je kunt poker dan.
music brings the prophecy. hardstyle is my true religion
|
|
(#1826)
|
||||
|
||||
|
De colts hebben verloren wat er voor zorgt dat ik op monstertilt ben :P
|
|
(#1827)
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() |
|
(#1828)
|
||||
|
||||
|
kunnen we niet een topic gaan openen met tips om te gaan betten. Overigens waren de odds voor de colts te fijn om het te laten schieten
|
|
(#1829)
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Ik las trouwens op andere sites dat de Colts wel de favoriet waren trouwens........... |
|
(#1830)
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() |
![]() |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |