Clicky

Hoe is je dag verlopen? - Pagina 301 - pokerforum.nl forum - online 3D poker
Download PKR poker nu, gratis $50 bonus
Ga terug   Pokerforum.nl > PKR > Forum > Poker > Poker & jij
Vernieuw pagina Hoe is je dag verlopen?
Antwoord

Discussietools Waardering: Waardering discussie: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld.
(#3001) Bericht in/uitklappen
Oud
Poolman is Online
Premium Member
Bracelets: Poolman heeft al twee bracelets verdiend Poolman heeft al twee bracelets verdiend 
Chips: 5.025

Standaard 1 dag geleden

Vandaag ook een lekkere dag van de 11 allin's er 2 kunnen en vooral mogen winnen alle 11 stond ik voor en 8 river beats tegen krijgen de ene nog mooier dan de andere hier een paar:

trips J vs trips 4 en de river natuurlijk een 4
AA vs JJ en de river natuurlijk een J
AA vs 108so preflop flop een 8 turn een 10 lol
trips JJ vs trips 99 en natuurlijk river een 9
FH QQQ88 vs fh AAA88 op de river tuurlijk de A
etc etc..

-240 vandaag dus tijd voor een pauze en morgen weer fris beginnen
Met citaat antwoorden
(#3002) Bericht in/uitklappen
Oud
IwantUrdough's schermafbeelding
IwantUrdough is Offline
Administrator
Bracelets: IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum! 
Chips: 83.015

Standaard 1 dag geleden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Poolman Bekijk bericht

Ouch......heel erg ouch!!!

Ik had gisteren ook zo'n dag, elke all in met de beste hand en op turn en/of river die enkele outs tegen.
Verlies was wel iets minder dan wat jij had.

Succes met het terug pakken de aankomende tijd!

"There is more to poker than life."
Met citaat antwoorden
(#3003) Bericht in/uitklappen
Oud
Bata4's schermafbeelding
Bata4 is Online
Premium Member
Bracelets: Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
Chips: 73.284

Standaard 1 dag geleden

Citaat:
Vandaag ook een lekkere dag van de 11 allin's er 2 kunnen en vooral mogen winnen alle 11 stond ik voor en 8 river beats tegen krijgen de ene nog mooier dan de andere hier een paar:

trips J vs trips 4 en de river natuurlijk een 4
AA vs JJ en de river natuurlijk een J
AA vs 108so preflop flop een 8 turn een 10 lol
trips JJ vs trips 99 en natuurlijk river een 9
FH QQQ88 vs fh AAA88 op de river tuurlijk de A
etc etc..

Vervelend om te zien, maar aan de andere kant, ook wel weer "blij"...

Het geeft aan dat ik niet de enige ben bij wie dit dus overkomt..

Sterkte Pool...

POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

afbeelding

Checkyourbets ... Neteller
Met citaat antwoorden
(#3004) Bericht in/uitklappen
Oud
Poolman is Online
Premium Member
Bracelets: Poolman heeft al twee bracelets verdiend Poolman heeft al twee bracelets verdiend 
Chips: 5.025

Standaard 11 uur geleden

Gisteren weer een groot gedeelte terug gepakt van het verlies +165
Met citaat antwoorden
(#3005) Bericht in/uitklappen
Oud
domdy's schermafbeelding
domdy is Offline
PKR.nl speler
Bracelets: domdy is met acht bracelets de held van het forum! domdy is met acht bracelets de held van het forum! domdy is met acht bracelets de held van het forum! domdy is met acht bracelets de held van het forum! domdy is met acht bracelets de held van het forum! domdy is met acht bracelets de held van het forum! domdy is met acht bracelets de held van het forum! domdy is met acht bracelets de held van het forum! 
Chips: 31.398

Standaard 8 uur geleden

Citaat:
Gisteren weer een groot gedeelte terug gepakt van het verlies +165
Good work pro 8-)
Met citaat antwoorden
(#3006) Bericht in/uitklappen
Oud
domdy's schermafbeelding
domdy is Offline
PKR.nl speler
Bracelets: domdy is met acht bracelets de held van het forum! domdy is met acht bracelets de held van het forum! domdy is met acht bracelets de held van het forum! domdy is met acht bracelets de held van het forum! domdy is met acht bracelets de held van het forum! domdy is met acht bracelets de held van het forum! domdy is met acht bracelets de held van het forum! domdy is met acht bracelets de held van het forum! 
Chips: 31.398

Standaard 8 uur geleden

Btw....

Am i wrong or... Bloed .nl langzaam dood? Ik bedoel zo weinig traffic & posts? :{
Met citaat antwoorden
(#3007) Bericht in/uitklappen
Oud
DennisOoijer is Offline
PKR.nl speler
Bracelets: DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
Chips: 19.710

Standaard 8 uur geleden

Nee klopt helemaal... Moet echt wat gebeuren. Ik probeer in ieder geval weer dagelijks te posten :p
Met citaat antwoorden
(#3008) Bericht in/uitklappen
Oud
donuthare's schermafbeelding
donuthare is Offline
Premium Member
Bracelets: donuthare is met acht bracelets de held van het forum! donuthare is met acht bracelets de held van het forum! donuthare is met acht bracelets de held van het forum! donuthare is met acht bracelets de held van het forum! donuthare is met acht bracelets de held van het forum! donuthare is met acht bracelets de held van het forum! donuthare is met acht bracelets de held van het forum! donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
Chips: 15.957

Standaard 8 uur geleden

Sorry dat ik zo weinig post, mr probeer niet te pokeren, hb t 2x ff gedaan. Mr dat liep slecht de tweede keer. Aj raise hu. Flop aqjhij bet, ik raise. Hij callt, turn 3. Ik bet, hij allin, met qq. Later flop ik str8 8 tm 1. Ik bet , hij callt,turn 5, ik bet, hij allin, call. Hebtie a6 met 4 klavers, riverflush. Weer later. K2, flop at8 checks, turn t. Hij bet, ik raise, hij callt. River 3. Hij checkt, ik ook. Hebtie 35, grom, hij zat heel de tijd te prutse, heb qq.flop j95. Reraise m. Turn k, en hij hit weer.

Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
Met citaat antwoorden
(#3009) Bericht in/uitklappen
Oud
DennisOoijer is Offline
PKR.nl speler
Bracelets: DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
Chips: 19.710

Standaard 7 uur geleden

Wil vandaag niet echt bij mij geloof ik, kom steeds in onvermijdelijke situaties terecht waarin ik aan t kortste eind trek.

Edit: Verlies wel erg veel vervelende handen, alles wordt gecallt wat opzich nice is, maar vervolgens wordt ook alles gekraakt en dat levert inmiddels echt een kut gevoel op...

Laatst gewijzigd door DennisOoijer : 4 uur geleden om 13:36.
Met citaat antwoorden
(#3010) Bericht in/uitklappen
Oud
riekje's schermafbeelding
riekje is Offline
Moderator A.K.A The1andonlyB
Bracelets: riekje is met acht bracelets de held van het forum! riekje is met acht bracelets de held van het forum! riekje is met acht bracelets de held van het forum! riekje is met acht bracelets de held van het forum! riekje is met acht bracelets de held van het forum! riekje is met acht bracelets de held van het forum! riekje is met acht bracelets de held van het forum! riekje is met acht bracelets de held van het forum! 
Chips: 43.601

Stuur een bericht via MSN naar riekje
Standaard 1 uur geleden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door domdy Bekijk bericht
Btw....

Am i wrong or... Bloed .nl langzaam dood? Ik bedoel zo weinig traffic & posts? :{
Je bent helemaal goed haha:) Nou ja eigenlijk is het niet om te lachen:)

Een dag niet gelachen.... Is een dag niet geleefd!:)
Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag nieuwe discussies starten
Je mag reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Forumsoftware: vBulletin, versie 3.6.4
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
vBulletin Skin developed by: vBStyles.com