|
|||||||
![]() |
|
|
Discussietools |
Waardering:
|
|
(#3001)
|
|||
|
|||
|
Vandaag ook een lekkere dag van de 11 allin's er 2 kunnen en vooral mogen winnen alle 11 stond ik voor en 8 river beats tegen krijgen de ene nog mooier dan de andere hier een paar:
trips J vs trips 4 en de river natuurlijk een 4 AA vs JJ en de river natuurlijk een J AA vs 108so preflop flop een 8 turn een 10 lol trips JJ vs trips 99 en natuurlijk river een 9 FH QQQ88 vs fh AAA88 op de river tuurlijk de A etc etc.. -240 vandaag dus tijd voor een pauze en morgen weer fris beginnen |
|
(#3002)
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Ik had gisteren ook zo'n dag, elke all in met de beste hand en op turn en/of river die enkele outs tegen. Verlies was wel iets minder dan wat jij had. Succes met het terug pakken de aankomende tijd! |
|
(#3003)
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Vervelend om te zien, maar aan de andere kant, ook wel weer "blij"... Het geeft aan dat ik niet de enige ben bij wie dit dus overkomt.. Sterkte Pool... |
|
(#3004)
|
|||
|
|||
|
Gisteren weer een groot gedeelte terug gepakt van het verlies +165
|
|
(#3005)
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() |
|
(#3006)
|
||||
|
||||
|
Btw....
Am i wrong or... Bloed .nl langzaam dood? Ik bedoel zo weinig traffic & posts? ![]() |
|
(#3007)
|
|||
|
|||
|
Nee klopt helemaal... Moet echt wat gebeuren. Ik probeer in ieder geval weer dagelijks te posten
![]() |
|
(#3008)
|
||||
|
||||
|
Sorry dat ik zo weinig post, mr probeer niet te pokeren, hb t 2x ff gedaan. Mr dat liep slecht de tweede keer. Aj raise hu. Flop aqjhij bet, ik raise. Hij callt, turn 3. Ik bet, hij allin, met qq. Later flop ik str8 8 tm 1. Ik bet , hij callt,turn 5, ik bet, hij allin, call. Hebtie a6 met 4 klavers, riverflush. Weer later. K2, flop at8 checks, turn t. Hij bet, ik raise, hij callt. River 3. Hij checkt, ik ook. Hebtie 35, grom, hij zat heel de tijd te prutse, heb qq.flop j95. Reraise m. Turn k, en hij hit weer.
|
|
(#3009)
|
|||
|
|||
|
Wil vandaag niet echt bij mij geloof ik, kom steeds in onvermijdelijke situaties terecht waarin ik aan t kortste eind trek.
Edit: Verlies wel erg veel vervelende handen, alles wordt gecallt wat opzich nice is, maar vervolgens wordt ook alles gekraakt en dat levert inmiddels echt een kut gevoel op... |
|
(#3010)
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Nou ja eigenlijk is het niet om te lachen![]()
|
![]() |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|