Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Hoe is je dag verlopen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.
Resultaten 1 tot 10 van de 3404
    PKR speler
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    19,485
    Bracelets
    Avw1982 heeft de eerste bracelet al binnen 

Hoe is je dag verlopen?

Dit topic is bedoeld om te pochen met je resultaten of uit te huilen na een slechte dag.

Vandaag werd ik derde in de Triple Change (+$57) en 17de in de $1,000 GTD Deep & Steep (+$7,50).

PKR speler
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Chips
    1,359
    Bracelets
    Pokerprijsvraag.nl heeft de eerste bracelet al binnen 
    gg sir.

Gister een zieke 10NL homegame gedaan. iedereen begon met inkopen van 10-50bb. En tegen 4 uur 'snachts zat de helft tussen de 200-500 BB diep. ik had al aardig wat buy-ins weggetankt, maar uiteindelijk nog met winst naar huis om half 7 's ochtends
    Doe mee aan de Pokerprijsvraag!

PKR speler
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    21,989
    Bracelets
    Essential staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    18e in de aussie classics voor de rest nog niet veel gespeeld.

Premium Member BdeB75's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    39,674
    Bracelets
    BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum! 
    had gister en eergister slechte dagen, hoop dat het niet een voorbode van een aankomend downswingetje is

Premium Member G€®ª£Ð's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Chips
    4,613
    Bracelets
    G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum! 
    Goeiendag.....

had graag willen pochen,maar zit al een paar weken in een neerwaartse spiraal.
    Het zal er wel bij horen ........................

Wel vreemd hoor dat elke hand die je speelt een verliezende is

kijken wat het vanavond met de freerol wordt ...........kost me in elk geval geen centen haha

Grtz Gerald
    XXXGERALDXXX

Ingeschreven
    Apr 2007
    Chips
    4,613
    Bracelets
    G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum!  G€®ª£Ð is met acht bracelets de held van het forum! 
    oww heet zo'n ding een downswing BAH BAH BAH (dat daar ook nog een woord voor is )

haha
    XXXGERALDXXX

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    34,638
    Bracelets
    tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum! 
    Als klein spelerke tog een schoon n8je gehad. Begonnen met een S&G Omaha van 1$ maar lag er al als eerste uit
    Dan maar speed (6-seater) 2$ gespeeld (43 man) en 1ste geworden (31.82$)
    Dan had ik nog 5 min voor er een regular begon, buyin 1$ (33 man)
    1 uur 46 min. later van tafel gestapt als nr 1 .. (13.20$)

Al bij al dus voor mij een gezellig n8tje en kga sffs toch vrij gelukkig pitten.

Btw iemand mss een uitleg wrm het mij wel lukt aan klein tafels en aan de grotere ni

Grtzz en sloppel

PKR speler
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    21,989
    Bracelets
    Essential staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Voor dat ik mijn eerste bak koffie op had 337$ down dat is nog eens een begin van de dag :S

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    34,638
    Bracelets
    tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Essential Bekijk berichten
    Voor dat ik mijn eerste bak koffie op had 337$ down dat is nog eens een begin van de dag :S

Nu sta men postje wel heel belachelijk eh. Kben content met een klein 40$ winst, haha

Khoop dat je het nog kunt rechttrekken dan tegen dat je koffietje op is

Ingeschreven
    Apr 2007
    Chips
    4,613
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Essential Bekijk berichten

uhm...............

gl man !!!!!!!!!!!!!!!

grtz gerald
    XXXGERALDXXX

Forum rechten