Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Het wordt er niet beter op

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09.
Resultaten 1 tot 10 van de 12
    Play4Dimes
    Guest

Het wordt er niet beter op

Het eerste wat ik kwijt wil is, dat ik zo langzamerhand doodmoe wordt van de updates en patches. Niet alle zijn zo geweldig of doordacht.

Het veranderen van de buttons voor uitingen en mood naar onduidelijke icoontjes zijn er in mijn ogen onduidelijker op geworden.

Dat het vaker voorkomt dat een speler een bid doet voordat de vorige speler goed en wel zijn/haar bod heeft gedaan vind ik zeer slordig.

Wat wel een verbetering zou zijn is bij tournaments, dat als iemand offline is of meerdere keren achter elkaar een Sit Out heeft, deze te diskwalificeren. Je zit soms aan tafels waarvan 7 van de 10 niet aktief meedoen en het spel der mate vertragen dat spelen niet leuk meer is.

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    49,872
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    [X] Discuss?

Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    67,251
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    gasp....

Nederlandse spelling is moeilijk..
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

Premium Member bobber11's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Chips
    11,942
    Bracelets
    bobber11 is al vier bracelets waard  bobber11 is al vier bracelets waard  bobber11 is al vier bracelets waard  bobber11 is al vier bracelets waard 
    ben het met je eens riekje,sommige blijven maar op sit out of of blijven op off line staan zeer irritant.bannen die handel.

PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobber11 Bekijk berichten
    ben het met je eens riekje,sommige blijven maar op sit out of of blijven op off line staan zeer irritant.bannen die handel.
    Onzin, is deathmoney...
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    67,251
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Laat ze lekker sit out zitten, boeiend... Kan me er niet aan storen...
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

PKR speler Koennaldo's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    5,332
    Bracelets
    Koennaldo is nog maar een beginner 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door riekje Bekijk berichten
    Laat ze lekker sit out zitten, boeiend... Kan me er niet aan storen...
    Precies gewoon je eigen spel blijven spelen en soms de blinds en ante van de sit out ophalen
    Failure to prepare is preparing to fail.

PKR speler
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Chips
    5,274
    Bracelets
    mcgrave is nog maar een beginner 
    Inderdaad moet je gewoon tactisch je voordeel uithalen, in gewone toernooien worden die daar ook niet plots uitgehaald al is de kans wel veel kleiner dat er daar iemand uitgaat daar nooit aan de tafel gezeten te hebben

PKR speler
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    4,551
    Bracelets
    tinus40 is nog maar een beginner 
    ik vind het alleen storend bij een sit en go,vooral als je met 2 sat outs overblijft,ok je wint dan wel maar vind het wel ergelijk..

Junior Member
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    5,375
    Bracelets
    erikhd is nog maar een beginner 
    heb je groot gelijk in spelers dikwalificeren!!! en de laaste tijd heb je ook veel bingo players vreemste handen al in gaan en winnen ze ook nog!!en waar ik me ook dood aanerger heb je zeer sterke hand 2paar in de flop kunt het eigelijk niet verliezen dan wordt je altijd verslagen op de river!! laaste tijd niet zoveel aan om op pkr te spelen! let ook maar eens op als een storting heb gedaan met bonus! verlies je bijna alles om maar weer te storten om je bonus tehalen!!! baal hier echt van

Forum rechten