Het eerste wat ik kwijt wil is, dat ik zo langzamerhand doodmoe wordt van de updates en patches. Niet alle zijn zo geweldig of doordacht.
Het veranderen van de buttons voor uitingen en mood naar onduidelijke icoontjes zijn er in mijn ogen onduidelijker op geworden.
Dat het vaker voorkomt dat een speler een bid doet voordat de vorige speler goed en wel zijn/haar bod heeft gedaan vind ik zeer slordig.
Wat wel een verbetering zou zijn is bij tournaments, dat als iemand offline is of meerdere keren achter elkaar een Sit Out heeft, deze te diskwalificeren. Je zit soms aan tafels waarvan 7 van de 10 niet aktief meedoen en het spel der mate vertragen dat spelen niet leuk meer is.
Onderwerp: Het wordt er niet beter op
-
24-12-10 #1Play4DimesGuest
Het wordt er niet beter op
-
24-12-10 #2
-
24-12-10 #3
gasp....
Nederlandse spelling is moeilijk..Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!
-
24-12-10 #4
ben het met je eens riekje,sommige blijven maar op sit out of of blijven op off line staan zeer irritant.bannen die handel.
-
24-12-10 #5
-
24-12-10 #6
Laat ze lekker sit out zitten, boeiend... Kan me er niet aan storen...
Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!
-
26-07-11 #7
-
01-08-11 #8PKR speler
- Ingeschreven
- Dec 2009
- Chips
- 5,274
- Bracelets
Inderdaad moet je gewoon tactisch je voordeel uithalen, in gewone toernooien worden die daar ook niet plots uitgehaald al is de kans wel veel kleiner dat er daar iemand uitgaat daar nooit aan de tafel gezeten te hebben
-
09-08-11 #9PKR speler
- Ingeschreven
- Mar 2009
- Chips
- 4,551
- Bracelets
ik vind het alleen storend bij een sit en go,vooral als je met 2 sat outs overblijft,ok je wint dan wel maar vind het wel ergelijk..
-
3 weken geleden #10Junior Member
- Ingeschreven
- Nov 2009
- Chips
- 5,375
- Bracelets
heb je groot gelijk in spelers dikwalificeren!!! en de laaste tijd heb je ook veel bingo players vreemste handen al in gaan en winnen ze ook nog!!en waar ik me ook dood aanerger heb je zeer sterke hand 2paar in de flop kunt het eigelijk niet verliezen dan wordt je altijd verslagen op de river!! laaste tijd niet zoveel aan om op pkr te spelen! let ook maar eens op als een storting heb gedaan met bonus! verlies je bijna alles om maar weer te storten om je bonus tehalen!!! baal hier echt van

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google