nog een: tzijn allemaal fishes aan je tafel, maar wat jij moet doen, is ze in groepjes onderverdelen
Onderwerp: Het grote bizarre handen topic
-
08-01-09 #81Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
08-01-09 #82PKR speler
- Ingeschreven
- Nov 2008
- Chips
- 25,139
- Bracelets
Je hebt vissen en vissen dit is iemand een "maniac"die in 20 handen tijd 5 buyins dropt aan de tafel daar ga je niet uber tag tegen zitten spelen mijn inziens, zodra je denkt voor te leggen zet je hem allin aangezien dit soort speler niet zo lang aan een tafel zitten en anders zal de buurman er met het geld vandoor gaan.
-
09-01-09 #83
-
15-01-09 #84PKR speler
- Ingeschreven
- Nov 2008
- Chips
- 25,139
- Bracelets
**** Hand History for Game 650390951 *****
$100.00 USD NL Texas Hold'em - Thursday, January 15, 10:35:49 ET 2009
Table MaidaValeHall1 (Real Money)
Seat 5 is the button
Seat 1: nevna ( $217.35 USD )
Seat 2: OleManRiver ( $18.50 USD )
Seat 4: Essential ( $98.50 USD )
Seat 5: Engapenga ( $147.95 USD )
Seat 6: Ichiboz ( $152.35 USD )
Ichiboz posts small blind [$0.50 USD].
nevna posts big blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Essential [ Jh Qc ]
OleManRiver raises [$3.50 USD]
Essential calls [$3.50 USD]
Engapenga folds
Ichiboz folds
nevna calls [$2.50 USD]
** Dealing Flop ** [ Kc, Tc, 9h ]
nevna checks
OleManRiver bets [$15.00 USD]
Essential calls [$15.00 USD]
nevna raises [$45.00 USD]
Essential raises [$80.00 USD]
nevna calls [$50.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 5s ]
** Dealing River ** [ 5d ]
nevna shows [Ts, Td ]
nevna wins $213.00 USD from main pot
OleManRiver shows [Qd, Ks ]
Essential shows [Jh, Qc ]
Zo verlopen mijn laatste 6 weken dit handje is even om een illustratie te geven hoe ik run.
-
16-01-09 #85
oei, die is rot
. maar je zal vast wel op normalere manieren verliezen. lees is wat meer pokerboeken!
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
16-01-09 #86PKR speler
- Ingeschreven
- Nov 2008
- Chips
- 25,139
- Bracelets
Ach verliezen hoort bij poker het was meer een klaag post...net nadat ik twee buyins verlies in 2 opeenvolgende handen met een 80%/20% hand.
-
16-01-09 #87
Èèn kant tekening, in EP is QJ bij mij een absolute fold..., (zeker als ik net twee buyins heb verloren in twee handen) tenzij de tafel erg tight is....
De winnaar van de pot, zet jou wel op een KK volgens mij, anders had hij nog wel een reraise gedaan.
Het is gewoon jammer dat jij een straight flopt,
-
16-01-09 #88Junior Member
- Ingeschreven
- Dec 2008
- Chips
- 120
- Bracelets
ben ik het ook wel mee eens...voor de rest enorm veel pech...Èèn kant tekening, in EP is QJ bij mij een absolute fold...,
-
16-01-09 #89PKR speler
- Ingeschreven
- Nov 2008
- Chips
- 25,139
- Bracelets
EP ? ik heb alleen de button nog achter mij dus ik speel niet vanuit EP daarnaast is dit een 5 handed game dus speel ik als ik positie heb deze handen zeker wel.
Reraisen zat er ook niet meer in voor hem aangezien ik allin was op de flop misschien komt dat niet zo goed naar voren in deze hand.
Voor de rest ben ik me terdege bewust dat dit geen uniek geval is betreffende heeft rond de 30% op de flop om te winnen, het is alleen ter illustratie tegen wat voor handen ik de laatste tijd aanloop na 2 keer. die avond en een keer of 30 de laatste 6-7 weken heb je er wel eens even genoeg van en is dit een mooie manier om wat emoties te lozen
-
16-01-09 #90
DAmn je hebt helemaal gelijk.. sorry was een beetje verwarrend..., indat geval echt pure pech...

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google