Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Het grote bizarre handen topic

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08.
Resultaten 81 tot 90 van de 1207
    Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    40,230
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    nog een: tzijn allemaal fishes aan je tafel, maar wat jij moet doen, is ze in groepjes onderverdelen
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

PKR speler
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    25,139
    Bracelets
    Essential staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BigBud Bekijk berichten
    zoals ik het begrepen heb callde hij all-in met J-9. Dus als je tegen zo iemand all-in gaat pre-flop met JJ zal hij ook callen. Blijft toch zelfde dan...
    Fish laat je toch callen. Hun manier van spelen is op termijn toch niet voordelig als je zelf ervoor zorgt dat je TAG speelt...

pas op ik versta je redenering wel en kan je deels volgen...misschien zou ik eerder die methode opteren vanaf QQ...

Je hebt vissen en vissen dit is iemand een "maniac"die in 20 handen tijd 5 buyins dropt aan de tafel daar ga je niet uber tag tegen zitten spelen mijn inziens, zodra je denkt voor te leggen zet je hem allin aangezien dit soort speler niet zo lang aan een tafel zitten en anders zal de buurman er met het geld vandoor gaan.

Premium Member amsterdamosdorp's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Chips
    13,727
    Bracelets
    amsterdamosdorp is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Essential Bekijk berichten
    Je hebt vissen en vissen dit is iemand een "maniac"die in 20 handen tijd 5 buyins dropt aan de tafel daar ga je niet uber tag tegen zitten spelen mijn inziens, zodra je denkt voor te leggen zet je hem allin aangezien dit soort speler niet zo lang aan een tafel zitten en anders zal de buurman er met het geld vandoor gaan.
    idd mensen die ik bv een oesd zie blijven callen na een CB een 2nd en 3barrel knal ik een volgende keer het liefst meteen op de turn all in als ik TPTK of hoger heb. Die notities bij spelers zijn echt een uitkomst

PKR speler
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    25,139
    Bracelets
    **** Hand History for Game 650390951 *****
    $100.00 USD NL Texas Hold'em - Thursday, January 15, 10:35:49 ET 2009
    Table MaidaValeHall1 (Real Money)
    Seat 5 is the button
    Seat 1: nevna ( $217.35 USD )
    Seat 2: OleManRiver ( $18.50 USD )
    Seat 4: Essential ( $98.50 USD )
    Seat 5: Engapenga ( $147.95 USD )
    Seat 6: Ichiboz ( $152.35 USD )
    Ichiboz posts small blind [$0.50 USD].
    nevna posts big blind [$1.00 USD].
    ** Dealing down cards **
    Dealt to Essential [ Jh Qc ]
    OleManRiver raises [$3.50 USD]
    Essential calls [$3.50 USD]
    Engapenga folds
    Ichiboz folds
    nevna calls [$2.50 USD]
    ** Dealing Flop ** [ Kc, Tc, 9h ]
    nevna checks
    OleManRiver bets [$15.00 USD]
    Essential calls [$15.00 USD]
    nevna raises [$45.00 USD]
    Essential raises [$80.00 USD]
    nevna calls [$50.00 USD]
    ** Dealing Turn ** [ 5s ]
    ** Dealing River ** [ 5d ]
    nevna shows [Ts, Td ]
    nevna wins $213.00 USD from main pot
    OleManRiver shows [Qd, Ks ]
    Essential shows [Jh, Qc ]

Zo verlopen mijn laatste 6 weken dit handje is even om een illustratie te geven hoe ik run.

Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    40,230
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    oei, die is rot. maar je zal vast wel op normalere manieren verliezen. lees is wat meer pokerboeken!
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

PKR speler
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    25,139
    Bracelets
    Ach verliezen hoort bij poker het was meer een klaag post...net nadat ik twee buyins verlies in 2 opeenvolgende handen met een 80%/20% hand.

PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Èèn kant tekening, in EP is QJ bij mij een absolute fold..., (zeker als ik net twee buyins heb verloren in twee handen) tenzij de tafel erg tight is....

De winnaar van de pot, zet jou wel op een KK volgens mij, anders had hij nog wel een reraise gedaan.

Het is gewoon jammer dat jij een straight flopt,
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

Junior Member
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Chips
    120
    Bracelets
    BigBud is nog maar een beginner 
    Èèn kant tekening, in EP is QJ bij mij een absolute fold...,
    ben ik het ook wel mee eens...voor de rest enorm veel pech...

PKR speler
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    25,139
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bata4 Bekijk berichten
    Èèn kant tekening, in EP is QJ bij mij een absolute fold..., (zeker als ik net twee buyins heb verloren in twee handen) tenzij de tafel erg tight is....

De winnaar van de pot, zet jou wel op een KK volgens mij, anders had hij nog wel een reraise gedaan.

Het is gewoon jammer dat jij een straight flopt,
    EP ? ik heb alleen de button nog achter mij dus ik speel niet vanuit EP daarnaast is dit een 5 handed game dus speel ik als ik positie heb deze handen zeker wel.

Reraisen zat er ook niet meer in voor hem aangezien ik allin was op de flop misschien komt dat niet zo goed naar voren in deze hand.

Voor de rest ben ik me terdege bewust dat dit geen uniek geval is betreffende heeft rond de 30% op de flop om te winnen, het is alleen ter illustratie tegen wat voor handen ik de laatste tijd aanloop na 2 keer. die avond en een keer of 30 de laatste 6-7 weken heb je er wel eens even genoeg van en is dit een mooie manier om wat emoties te lozen

PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    DAmn je hebt helemaal gelijk.. sorry was een beetje verwarrend..., indat geval echt pure pech...
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

Forum rechten