Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Het grote bizarre handen topic

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03.
Resultaten 111 tot 120 van de 1207
    PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Lol...

Word ook wel eens gerivered..., maar ik river anderen ook regelmatig...
    En dat zal jij ook wel eens doen...

Je zou voor de grap eens kunnen turven....
    Wie ligt er voor VOOR de flop, en wie wint na de showdown?

Gewoon eens turven... zal je verbazen wat daar uitkomt...

Groet
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

PKR speler
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    1,047
    Bracelets
    infec is nog maar een beginner 
    wat was je stack?

Als je een goede stack had moest je niet all in gaan met A-A/ K-K (vind ik) je had gewoon een goede reraise moeten doen, na flop nog eens reraisen & na de turn all in gaan.

Met een hoge reraise en er gaat iemand mee, gaat hij een minimum hebben van pair 6 (meest voorkomende pair, is wel toeval maar soit) en dan nog de top 10 hands, als je de flop dan beziet. Als je dan de flop ziet, zou je gewoon weer moeten reraisen, als hij mee zou gaan, kan je alleen denken dat hij Q-Q of Q-K/A heeft, maar in dit geval had hij dit niet dus zou hij gefold hebben.

my 2 cents

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,314
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Daar ben ik 't mee eens, pre flop all in doe je eigenlijk alleen als je short stacked bent en dus een lage M hebt (in toernooien dan)

Als je KK hebt en je maakt een mooie raise/re raise en er komt geen A op de flop, knallen.
    Met AK call je makkelijker een all in pre flop dan na een flop die je gemist hebt. Als de AK dan nog callt is ie slecht aan het spelen, want dan moet je er van uit gaan dat je (ver) achter loopt. Maar dan nog ligt het aan stacks en odds.

FF terug on topic:
    Bizarre hand vandaag in een 25/50ct cash game.

Had 66 in de BB, 1 caller en 1 raised naar 2$............ff flopje kijken dus. De limper callt ook, dus 6$ in de pot. Flop A62..........ik bet pot, limper callt en de pre flop raiser re raised.
    Ik zet 'm op AK/AQ dus ik re raise heb weer. Gaat de limper all in en de originele raiser ook.
    Alle kaarten open AA vs 22 vs 66...............3 sets in 1 flop

En 't mooiste van het verhaal, de turn is nog een 6........pot van ruim $150 voor mij

Zal binnenkort de hand history wel even posten, is t me nu te laat voor
    truse

PKR speler
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Chips
    5,737
    Bracelets
    sanneke1966 is nog maar een beginner 
    ik was short stack...en had me er bij neergelgd als er een A viel...maar 5-2-Q dan een 3 en dan gewoon een 4..PKR deelt vaak zulke kaarten!
    Wie kan mij met zekerheid zeggen dat hier iets achter zit...niet voor die jongen hoor...maar je ziet het zo vaak dat er zo`n volgorde van kaarten valt.
    En 9 van de 10 x die als 1e all-in gaan winnen..en dan zijn dat meestal diegene die high stack of chipleader zijn.

Premium Member BdeB75's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    39,674
    Bracelets
    BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum! 
    hoor veel van die complot theorieën, maar al met al kan het gewoon toegeschreven aan toeval.. het is een feit dat je vaak dingen onthoudt die een grote indruk achterlaten (bad beat bijvoorbeeld).. dat onthou je en niet de handen die je allemaal wel terecht of soms zelfs onterecht wint.

dus dat het 9 van de 10 keer zou zijn dat de underdog/high stack wint, geloof ik niets van, hou het voor de gein maar eens bij...

uiteindelijk is het allemaal in de handen van de RNG..

PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Inderdaad.. zulke beats die je om de oren krijgt blijven hangen...
    Als jij een ander op deze manier verslaat blijft het ook hangen (maar dan wel bij de ander, als je begrijpt wat ik bedoel)...

Wat eerder ook al gezegt is..., 1/2 stack er in pompen, de AK zal in dit geval callen, en met deze flop, zeer waarschijnlijk bij jou allin, weg gooien... Tenzij hij een super stack heeft...
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,314
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Het handje waar ik 't eerder over had ging toch iets anders nu ik de handhistory zie.
    Pot was $6,50 voor de flop, ik bet de pot op de flop met mijn set 6en krijg een call en een re raise naar $35,50 (pot was toen dus 19,50$)
    Na die re raise gooi ik alles er in en callen de andere 2.

Kijk en huiver over de mazzel die ik had met een mooie 1-outer

Table #13464507 - Karnak Cave
    Starting Hand #664473717
    Start time of hand: 26 Jan 2009 21:22:47
    Last Hand #664472390
    Game Type: HOLD'EM
    Limit Type: NO LIMIT
    Table Type: RING
    Money Type: REAL MONEY
    Blinds are now $0.25/$0.50
    Button is at seat 7
    Seat 1: kmdbmw - $9.50
    Seat 2: karbyn - $0 (away from table)
    Seat 3: pokernetwork - $112.25
    Seat 4: Dogroy1 - $66.70
    Seat 5: KE222 - $60.32
    Seat 6: Sambardi - $137.46
    Seat 7: welle24 - $49.41
    Seat 8: straycat30 - $171.70
    Seat 9: rakkail - $24.18
    Seat 10: Arionaut - $14
    Moving Button to seat 8
    rakkail posts small blind ($0.25)
    Arionaut posts big blind ($0.50)
    Shuffling Deck
    Dealing Cards
    Dealing [6d 6h] to straycat30
    kmdbmw folds
    pokernetwork folds
    Dogroy1 calls $0.50
    KE222 folds
    Sambardi folds
    welle24 folds
    straycat30 calls $0.50
    rakkail raises to $2
    Arionaut folds
    Dogroy1 calls $2
    straycat30 calls $2
    Dealing Flop [2s As 6c]
    rakkail checks
    Dogroy1 checks
    straycat30 bets $6.50
    rakkail calls $6.50
    Dogroy1 raises to $32.50
    straycat30 raises to $169.70 (all-in)
    rakkail calls $22.18 (all-in)
    Dogroy1 calls $64.70 (all-in)
    Returning $105 to straycat30 uncalled
    Dogroy1 shows [2d 2c]
    straycat30 shows [6d 6h]
    rakkail shows [Ac Ad]
    Dealing Turn [6s]
    Dealing River [Qd]
    Taking Rake of $3 from pot 1
    straycat30 has Four of a kind: 6s
    straycat30: omg
    straycat30 wins $85.04 from side pot #1 with: Four of a kind: 6s
    straycat30 wins $70.04 with: Four of a kind: 6s

Sinan05
    Guest
    Wow straycat, veeeeeeeet veel geluk gehad daar:P echt nice..!

PKR speler Timothy88's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Chips
    530
    Bracelets
    Timothy88 is al op de goede weg 
    Unreal die hand gewoon, vooral die 1-outer die je maakt.
    Heb het sowieso nog nooit zien gebeuren dat 3 man een set floppen, en ik heb al heel wat handen gespeeld geloof me...

Premium Member anusbal's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Chips
    35,335
    Bracelets
    anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum! 
    ow haha das wel redelijk ziek jah 3 mensen een set op de flop om vervolgens je 1 outer te hitten netjes

Forum rechten