Onderwerp: Happy halloween!
Resultaten 1 tot 7 van de 7
-
31-10-11 #1
Happy halloween!
"There is more to poker than life."
-
31-10-11 #2
Haha cool!
Halloween.. ik heb er nog nooit aan gedaan, jullie wel ?Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here
-
31-10-11 #3
Kreeg die via twitter, vond 'm wel leuk en dacht "laat ik die eens op het foum zetten"

Zelf 1x aan halloween gedaan, maar niet trick or treat daar was ik toen iets te oud voor. Was toen ik een jaartje in de USA woonde."There is more to poker than life."
-
31-10-11 #4
Daar is het dan een soort van carnaval ofzo?
Las dat de meest gekozen figuren dit jaar Steve Jobs, Mario en Angry Birds.. zie daar niet echt de Halloween factor van (Op Steve Jobs na natuurlijk).
Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here
-
31-10-11 #5
Het is een "feest" vooral voor kinderen. Die gaan verkleed de straat op en bellen bij mensen aan met de mededeling "trick or treat"
Dus je moet ze wat snoep (treat) geven anders krijg je een trick te verduren.
Vorig jaar hier ook nog wat kinderen aan de deur gehad, dus snoep ligt nu alvast klaar voor ze!"There is more to poker than life."
-
01-11-11 #6
Hier wordt het niet echt gevierd
er komen geen kinderen van deur tot deur ofzo, maar er worden wel halloweentochten georganiseerd
-
02-11-11 #7PKR speler
- Ingeschreven
- Oct 2011
- Chips
- 1,719
- Bracelets
halloween nog niet echt aan meegedaan, 's avonds wel een goed spannend filmke kijken.
en zo'n heksentocht lijkt me ook wel wat. Mss volgend jaar eens tijd voor maken. lol

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google