Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: hanje vanuit villains point of view

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57.
Resultaten 1 tot 9 van de 9
    Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,314
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 

hanje vanuit villains point of view

Ben benieuwd wat anderen denken over deze hand.
    Mijn hand is niet te zien, alleen hand van villain.

Ik speel, full ring, 15/7/0,6..............dus 3bet weinig.

Starting Hand #1912908066
    Start time of hand: 13 Nov 2011 21:48:54
    Last Hand #1912905786
    Game Type: HOLD'EM
    Limit Type: NO LIMIT
    Table Type: RING
    Money Type: REAL MONEY
    Blinds are now $0.25 / $0.50
    Seat 1: patrick2828 - $69.65
    Seat 2: MegaNut - $48.82
    Seat 3: hron1 - $30.50
    Seat 4: Jellito - $51.25
    Seat 5: Jachtgodin1973 - $57.12
    Seat 6: SLOWLYSICK - $74.93
    Seat 7: Mantz22 - $10.50
    Seat 8: Exterminapoke69 - $65.50
    Seat 9: IwantUrdough - $112.63
    Seat 10: FreddaJ - $7.75
    Shuffling Deck
    hron1 will be dealt in after the button

Moving Button to seat 3
    Jellito posts small blind ($0.25)
    Jachtgodin1973 posts big blind ($0.50)

---------------- PREFLOP ----------------
    [X][X] to IwantUrdough
    [Ac][Jh] toExterminapoke69
    SLOWLYSICK folds
    Exterminapoke69 raises to $1
    IwantUrdough raises to $3.75
    FreddaJ folds
    patrick2828 folds
    MegaNut folds
    Jellito folds
    Jachtgodin1973 folds
    Exterminapoke69 calls $3.75
    Pot sizes: $8.25

---------------- FLOP ----------------
    [J s][T c][4 h]
    Exterminapoke69 bets $0.50
    IwantUrdough raises to $6.70
    Exterminapoke69 raises to $12.90
    IwantUrdough raises to $19.10 ---> zeer slechte 4bet, maar goed
    Exterminapoke69 calls $19.10
    Pot sizes: $46.45

---------------- TURN ----------------
    [9 s]
    Exterminapoke69 checks
    IwantUrdough bets $46.45

Wat zouden jullie doen??
    "There is more to poker than life."

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    49,872
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Wat is je vraag?
    Wat Exterminapoke69 zou doen?
    Jou kennende heb je [QQ,KK,AA], maar denk meer aan [KK,AA], dus dan zou ik deffo mn AJ folden.

Jij had AA en hij callde en hij hit zn 2 outer right?

Premium Member sdk007's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    23,583
    Bracelets
    sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Ik zou hem ook folden, kzet je ten minste op een zeer hoge overpair zoals KK,AA of QQ, en als ik dan zou moeten gokken speelde je met KK en callde hij met AJ en komt er een K op de river

PKR speler
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Chips
    499
    Bracelets
    donmikeblom is nog maar een beginner 
    Hmmz.. uit voorgaande reacties blijkt wel dat het een instant fold moet zijn voor de villain als hij/zij tegen jou speelt... Uit de reacties kan ik zien dat je hier (bijna)nooit een AJ KJ QJ 10J speelt...
    Ik speel bijna nooit full ring games maar als ik ze speel speel ik wel zeer tight... ik zou ook zeker passen op de turn.(wss van te voren al;-)).. 6-max was ik all in op de flop ;-)

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    23,583
    Bracelets
    sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Eerlijk gezegd begrijp ik al niet wat villian nog in de hand doet

PKR speler
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Chips
    2,136
    Bracelets
    Carpe Diem is al op de goede weg 
    Villain verslaat hier echt helemaal niets, ik zie niet in dat je hier zou 4-betten met een hand slechter dan AJ. Die min-4-bet straalt zoveel sterkte af dat hij had moeten weten dat hij hier achter staat.

PKR speler Innomine's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    14,938
    Bracelets
    Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    IWUD kennende speelt hij hier gewoon 72o....soul read!
    One shove, one kill.
    No luck, just skill.

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,314
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Ging mij een beetje of mijn idee over hoe ik de hand speelde goed was. Misschien had ik beter mijn hand kunnen zeggen en niet die van villain, maar goed.

Ik had QQ en zette villain op AJ/KJ of een paartje, na deze flop in ieder geval. Hij min raised, en dat kan op van alles duiden imo. Klein PP of Ax o/s

Dan komt de flop en hij min bet weer. Gezien mijn QQ raise ik daar naar iets van 2/3 pot.. Hij min raised dit, en ik besluit te 4betten.
    Naar mijn idee had ik groter moeten 4betten, maar blijkbaar kan je het ook als "strength" zien.
    Hij flat deze 4bet.

Dan komt de turn 9.
    Nu heb ik naast een over pair ook een oesd. Deze turn card zorgt echter wel voor een flush draw indien hij bijvoorbeeld ATs speelt.

Ik heb de gehele hand "strength" laten zien, en hij checkt. Dan besluit ik de pot te betten..........en villain pushed all in.

Hij showt AJ en ik QQ, zodat ik 90% heb in deze hand.

River een A.......so typical.

Maar, kreeg mijn geld er goed in en speelde +EV imo.
    "There is more to poker than life."

Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    23,583
    Bracelets
    idd, khad je niet op QQ gezegd maar iets hoger dus ik had sowieso gefold en denk veel, tis goed gespeeld imo

Forum rechten