Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: hallo i'm back :) ik heb een vraagje

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57.
Resultaten 1 tot 3 van de 3
    PKR speler vicy-d's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Chips
    4,881
    Bracelets
    vicy-d is nog maar een beginner 

hallo i'm back :) ik heb een vraagje

hee lui ik ben al lang niet meer actief geweest op dit forum aangezien mn main game plo is en plo niet echt op pokerforums word gemotiveerd ik wil mn nlh game weer wat oppakken en wat tours gaan spele heb afgelopen woensdag ook weer meegedaan aan de pfnl 4,40 buy in tour nu vraag k me af ( want ik had ergens geleze dat je nu zoveel berichten perweek moet plaatsen om mee te mogen doen aan de pfnl freeroll ) of dat klop van zoveel berichten per week ? en of lui die meedoen aan de 4,40 ook mee mogen doen aan de freeroll heeft 1 van jullie hier antw op alvast bedankt gegroet vicy-d (pkr name victorlwd)

gl 2 you all on the felt and may the fun be with you

Administrator Sheriff's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Chips
    16,131
    Bracelets
    Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum 
    Je hoeft niet elke week 10 posts te maken, in totaal moet je minimaal 10 posts hebben gemaakt op het forum om mee te kunnen doen aan de freeroll en/of het toernooi. Geen probleem voor jou dus
    Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here

PKR speler vicy-d's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Chips
    4,881
    Bracelets
    vicy-d is nog maar een beginner 
    ah oke super nice bedankt voor t super snelle antw sheriff hopelijk tot snel aan de tafels en tot die tijd succes iedereen ;D

Forum rechten