niet normaal hoeveel badbeats ik krijg vandaagheel de tijd heb ik dik de betere hand, dan op de river hit iemand anders flush, straight of 2 pair... zelfs al 2x achter elkaar deruit gegaan door iemand die met de turn eerste pair kreeg, nog steeds lager dan mij, en op de river nog een pair!!... ongelooflijk mijn aas koning suited tegen 5 8 unsuited verliest het door een 5 op de river, en ga zo maar door
echt niet normaal hoeveel sick hands tegen mij zijn geweest
heel de tijd ook net op all-in momenten....
sorry moest het even kwijt, ben me echt aan het frustreren hier achter de computer!
Onderwerp: haat aan pkr :(
-
19-05-11 #1PKR speler
- Ingeschreven
- May 2011
- Chips
- 1,283
- Bracelets
haat aan pkr :(
-
19-05-11 #2
remember its just a game

maar het is wel rot inderdaad. afsluiten en morgen weer een nieuwe dag !
-
20-05-11 #3
Tja hoort bij de game, maar als je aldoor maar aan je badbeats blijft denken word het nooit beter..
Neem een pauze, of speel lagere limiten zodat het minder pijn doet! En blijf je spel verbeteren!Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!
-
20-05-11 #4
ja ligt ook wel aan het spel dat je speelt de turbo game loopt toch altijd op gokken uit maar ja das mij mening
-
20-05-11 #5
Tja
Je kan niet altijd winnen, hoe goed je ook speelt... Dat heet variance en heeft up en downswings...
Enige wat je kan doen is een goed BRM aanhouden waardoor je de downswings overleeft en het maximale uit de ups haalt, never tilt, never play above your bankroll...
Als je voelt dat je gek wordt na een paar 1-2-3-4 outers, laat je pc even met rust, loop 2 keer de trap op en neem een glas drinken. Breaks van poker zijn ALTIJD goed.
Keren dat je met AA verliest verlagen door door gewoon keihard te spelen... minimaal 4x preflop raisen en op de flop minimaal de helft van de pot of gewoon allin betten
-
20-05-11 #6
Post eens wat hand histories waarvan jij zegt dat het bad beat is. Mogelijk geef je de ander odds of andere dingen die in jouw spel beter kunnen.
Met de HH kunnen andere leden kijken of er wat aan jouw manier van spelen is aan te passen, of dat het aan de ander ligt die aan het donken is!"There is more to poker than life."
-
23-05-11 #7PKR speler
- Ingeschreven
- Jan 2011
- Chips
- 3,640
- Bracelets
die dagen heb ik ook ,je hebt mensen die met alle handen spelen kun je weinig aan veranderen
dat gebeurt niet alleen op pkr maar ook op de andere sites
vervelend is het wel natuurlijk misschien is het nog een oplossing om iets agressiever te spelen heeft voor mij wel gewerkt
wens je wel meer geluk toe in de toekomst
-
23-05-11 #8PKR speler
- Ingeschreven
- Jul 2009
- Chips
- 2,541
- Bracelets
zoals anderen al zeggen denk ik dat je dat overal wel houdt, aangezien het toch via internet is, hebben een hoop mensen het idee dat ze vanalles moeten callen. het is toch een stuk minder dreigend als je niet echt met je eigen geld voor je neus zit.
-
25-05-11 #9
zo... ik ben bijna door al me geld heen. De hele week is het al prut en vandaag had ik eens de kans om eventueel wat terug te winnen. Ik zat eerst in een ring game waarin ik twee keer me hele stack verloor. Bijna alle hands die ik verloor gingen als volgt: Ik had kaarten tussen de A en de 10. waarmee ik pre-flop raise. Vervolgens komt er of niets op de flop of ik hit een low pair. Wanneer ik een niets hitte was de ronde sowieso al verloren. en wanneer ik een low pair hitte ging ik in de aanval wat vrijwel altijd werd gecalled en ik altijd werd overtroefd door een 3 of kind, straight of flush op de river.
Het leukste komt nog. Na de ring game speelde ik een Dubble Thru. De eerste 4 personen waren vrij snel van tafel. Ik had een low stack en ik fold de meeste hands die ik krijg. Na een paar keer toch nog me stack naar het gemiddelde op de tafel weten te krijgen. Ik was big blind (125/250), 1 persoon ging mee met 250 chips, ik had 10-6. Op de flop verschijnt 2-10-10. Ik raise gelijk naar all-in. Me tegenstander callt en showt zijn kaarten: hij heeft 2-2 in zijn handen.
Het is en blijft een kansspel maar dit is gewoon kansloos, de hele week krijg ik al de meest slechte kaarten in me handen en als ik ene speelbare hand heb verlies ik alsnog door of een donk of een flop waar je niets aan heb, of beide. Ik heb nu nog maar 1/8 van waarmee ik 2 weken begon. Ik sta wel op het punt om het van me pc af te gooien en nooit meer naar te kijken. (wat ik ook bij pokerstars heb gedaan toen ik enorm veel verloor bij een game. Ik had toen een 4 of a kind en werd verslagen door een royal flush, wat op de river verscheen)
-
25-05-11 #10PKR speler
- Ingeschreven
- May 2011
- Chips
- 3,619
- Bracelets
^Het klinkt alsof je te weinig c-bets doet bij gemiste flops.

LinkBack URL
About LinkBacks
heel de tijd heb ik dik de betere hand, dan op de river hit iemand anders flush, straight of 2 pair... zelfs al 2x achter elkaar deruit gegaan door iemand die met de turn eerste pair kreeg, nog steeds lager dan mij, en op de river nog een pair!!... ongelooflijk mijn aas koning suited tegen 5 8 unsuited verliest het door een 5 op de river, en ga zo maar door
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google