doe nu ook de 1$ dee[steep had al gauw 15k. dan 3 keer met coinflip of dat de ander met flushdraw callt verlore
Onderwerp: Het Grote welke tour ga jij zo spelen
-
11-12-09 #61Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
12-12-09 #62Effenberg13Guest
Heb met net geregistreerd voor de PKR Masters 100k GTD.
Wish me luck \o/
-
12-12-09 #63
-
12-12-09 #64Effenberg13Guest
-
13-12-09 #65
-
13-12-09 #66
-
13-12-09 #67MullieGuest
-
13-12-09 #68
Nou, de PKr open lag ik zo uit. Liep met mijn QQ tegen een limper met AA aan. Op de lage flopging het naar het midden en baalde ik als een stekker.
De 2K GTD ook niet ITM geraakt. Gelukkig wel 1e in mijn eigen prive tourtje.
Vanavond de PKRN prive tour spelen, wederomde 2K GTD en nu bezig in een $5 break thru."There is more to poker than life."
-
13-12-09 #69
-
13-12-09 #70Effenberg13Guest
Haha inderdaad. In het begin nogal een grove fout gemaakt door een hand verkeerd in te schatten waardoor ik bij het aanbreken van de 1e break op 2500 zat. Toen met mezelf afgesproken om wat losser te gaan spelen en evt. te pushen. Pushte uiteindelijk met QQ en werd gecalled door K9o en villain hit een K op de flop. Einde 1e Masters.
Was toch weer een leerzaam toernooi x)
Rest van de avond zitten cashtablen en breakeven gespeeld op zo'n 450 handen :')
Ouderwets huilen met de pet op dus

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google