Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Het Grote welke tour ga jij zo spelen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29.
Resultaten 61 tot 70 van de 218
    Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    doe nu ook de 1$ dee[steep had al gauw 15k. dan 3 keer met coinflip of dat de ander met flushdraw callt verlore
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

Effenberg13
    Guest

Heb met net geregistreerd voor de PKR Masters 100k GTD.

Wish me luck \o/

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Effenberg13 Bekijk berichten
    Heb met net geregistreerd voor de PKR Masters 100k GTD.

Wish me luck \o/
    Succes!!!!

Ik ga de PKR open spelen en de $2000 GTD en natuurlijk mijn prive limit tourtje.
    "There is more to poker than life."

Effenberg13
    Guest

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IwantUrdough Bekijk berichten
    Succes!!!!

Ik ga de PKR open spelen en de $2000 GTD en natuurlijk mijn prive limit tourtje.
    Thnx! Jij ook!

Hoop dat ik hier morgen rond een uur of 7 kan melden dat ik flink wat geshipt heb

The Fish Louce's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    16,942
    Bracelets
    Louce staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Effenberg13 Bekijk berichten
    Thnx! Jij ook!

Hoop dat ik hier morgen rond een uur of 7 kan melden dat ik flink wat geshipt heb
    En is die ship nog gelukt?
    Welcome, Mr. Legal!!

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Louce Bekijk berichten
    En is die ship nog gelukt?
    Nee, hij is 357e geworden van de 409.

Zag ik net eventjes

Mullie
    Guest
    Nee, hij is 357e geworden van de 409.

Zag ik net eventjes
    Dat is wel heel bagger... wat ging er fout?????????

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets

Nou, de PKr open lag ik zo uit. Liep met mijn QQ tegen een limper met AA aan. Op de lage flopging het naar het midden en baalde ik als een stekker.

De 2K GTD ook niet ITM geraakt. Gelukkig wel 1e in mijn eigen prive tourtje.

Vanavond de PKRN prive tour spelen, wederomde 2K GTD en nu bezig in een $5 break thru.

PKR speler Evolta's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    2,165
    Bracelets
    Evolta heeft de eerste bracelet al binnen 
    Nou, de PKr open lag ik zo uit. Liep met mijn QQ tegen een limper met AA aan. Op de lage flopging het naar het midden en baalde ik als een stekker.

De 2K GTD ook niet ITM geraakt. Gelukkig wel 1e in mijn eigen prive tourtje.

Vanavond de PKRN prive tour spelen, wederomde 2K GTD en nu bezig in een $5 break thru.
    gratz met de 1e plek
    en suc6 met de tourny's 8-)
    This is more like it :P
    Help Evo' de winter door met een prachtig pkr.nl T-shirt! :9

Effenberg13
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk berichten
    Dat is wel heel bagger... wat ging er fout?????????
    Haha inderdaad. In het begin nogal een grove fout gemaakt door een hand verkeerd in te schatten waardoor ik bij het aanbreken van de 1e break op 2500 zat. Toen met mezelf afgesproken om wat losser te gaan spelen en evt. te pushen. Pushte uiteindelijk met QQ en werd gecalled door K9o en villain hit een K op de flop. Einde 1e Masters.

Was toch weer een leerzaam toernooi x)

Rest van de avond zitten cashtablen en breakeven gespeeld op zo'n 450 handen :')
    Ouderwets huilen met de pet op dus

Forum rechten