Helaas geen FT. Op de Sb callde ik met A6, flop AT8 en toen pushte ik. Turn 8 en de river weet ik niet meer, maar er was er 2 gelimpt met AT, dus helaas 32e van de 649 voor 64$.
Niet slecht voor een 4$ buy in met 2 lotteries
Maar, je hoort mij niet klagen!
Onderwerp: Het Grote welke tour ga jij zo spelen
-
08-12-09 #51"There is more to poker than life."
-
08-12-09 #52
Toch /wd Dough :9
-
08-12-09 #53
ik ga de grote 1000pps satelite nu doen
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
08-12-09 #54
Ik ga de Deep & Steep 6 seater maar eens een keer proberen, kijken of dat wat is
-
08-12-09 #55
-
08-12-09 #56
volgens mijn is dat die waar de blinds te hard stijge
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
08-12-09 #57
-
09-12-09 #58
Regualar
-
09-12-09 #59
anyone HU'je? zoek me dan op aan een ring table, daar zit ik vast wel, of send berichtje hiero. (graag 1$ HU, tgaato m de game nietwaar)
-
09-12-09 #60
Vond die snelle structuur niet echt lekker spelen nee.

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google