Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Het Grote welke tour ga jij zo spelen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.
Resultaten 51 tot 60 van de 218
    Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Helaas geen FT. Op de Sb callde ik met A6, flop AT8 en toen pushte ik. Turn 8 en de river weet ik niet meer, maar er was er 2 gelimpt met AT, dus helaas 32e van de 649 voor 64$.
    Niet slecht voor een 4$ buy in met 2 lotteries

Maar, je hoort mij niet klagen!
    "There is more to poker than life."

Dode boom Jweetje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 
    Toch /wd Dough :9

Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    ik ga de grote 1000pps satelite nu doen
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

Premium Member Rensje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Chips
    1,150
    Bracelets
    Rensje heeft de eerste bracelet al binnen 
    Ik ga de Deep & Steep 6 seater maar eens een keer proberen, kijken of dat wat is

Premium Member Oefie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    23,625
    Bracelets
    Oefie loopt al met vijf bracelets rond 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rensje Bekijk berichten
    Ik ga de Deep & Steep 6 seater maar eens een keer proberen, kijken of dat wat is
    alvast veel succes
    We love FEYENOORD

Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    volgens mijn is dat die waar de blinds te hard stijge
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

Mullie
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oefie Bekijk berichten
    alvast veel succes

Deep=nice

Steep=CRAPSHOOT

Dode boom Jweetje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 
    Regualar

Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    anyone HU'je? zoek me dan op aan een ring table, daar zit ik vast wel, of send berichtje hiero. (graag 1$ HU, tgaato m de game nietwaar)

Premium Member Rensje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Chips
    1,150
    Bracelets
    Rensje heeft de eerste bracelet al binnen 
    Vond die snelle structuur niet echt lekker spelen nee.

Forum rechten