gefeliciteerd met de 2e plaats
Onderwerp: Het Grote welke tour ga jij zo spelen
-
26-11-09 #41
-
26-11-09 #42
Thnx!!!
En thnx voor het railen.
Leuke ROI voor een $1 tourtjePoker world thrilled as IwantUrdough takes huge $11.10 tournament prize. "Fame won't change me" says IwantUrdough
By Special Correspondent.
PKR NEWS - IwantUrdough fought a field of 12 tough competitors to take 2nd place in the PKR Tournament #4KP Tournament and $11.10. "It was an incredible display", said one observer, "everyone was on the edge of their seats".
The result marks another big step in IwantUrdough's meteoric rise to poker stardom. "I predict big things from IwantUrdough", said a poker insider, "all the ingredients are there; skill, determination, guts - and a slightly funny haircut."
"There is more to poker than life."
-
27-11-09 #43
haha zeg dat wel... 1110%
Welcome, Mr. Legal!!
-
27-11-09 #44
Zo weer eens een masterstage 1 proberen *)
-
27-11-09 #45
-
07-12-09 #46
Ga vandaag mijn geluk beproeven in de #NL tour, de PKR open en de 2000GTD.
Wish me luck!"There is more to poker than life."
-
07-12-09 #47
-
07-12-09 #48
-
07-12-09 #49
Nou, de 2000GTD liep niet lekker. Paar potjes gepakt en veel gefold, toen kreeg ik AKs en pushte all in om een andere all in te isoleren. Helaas ging er toen nog 1 all in met AA. Flopte wel flush en straight draw, maar kreeg geen hulp.
#NL tour ging beter. Met veel mazzel (A8 vs KK en JJ vs QQ) de FT gehaald. Daarna vlogen er 3 uit en pakte ik nog wat potjes op. Uiteindelijk 3e geworden.
Ik pushte met KQs op de BB en de SB moest nadenken (??????) maar callde uiteindelijk met AJ en won.
In de PKR open ook 1 keer mazzel gehad, en verder redelijke kaarten. Op dit moment 54e van de 82, en 80 zijn ITM."There is more to poker than life."
-
07-12-09 #50

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

... naja, post vannacht dan maar hoe het is afgelopen, hopelijk met een FT en zelfs een zege=) maar ik duik mijn bedje in, ben kapot=)
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google