Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Het Grote welke tour ga jij zo spelen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28.
Resultaten 41 tot 50 van de 218
    PKR speler timoty91's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Chips
    7,803
    Bracelets
    timoty91 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    gefeliciteerd met de 2e plaats

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timoty91 Bekijk berichten
    gefeliciteerd met de 2e plaats
    Thnx!!!

En thnx voor het railen.

Poker world thrilled as IwantUrdough takes huge $11.10 tournament prize. "Fame won't change me" says IwantUrdough
    By Special Correspondent.
    PKR NEWS - IwantUrdough fought a field of 12 tough competitors to take 2nd place in the PKR Tournament #4KP Tournament and $11.10. "It was an incredible display", said one observer, "everyone was on the edge of their seats".
    The result marks another big step in IwantUrdough's meteoric rise to poker stardom. "I predict big things from IwantUrdough", said a poker insider, "all the ingredients are there; skill, determination, guts - and a slightly funny haircut."
    Leuke ROI voor een $1 tourtje
    "There is more to poker than life."

The Fish Louce's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    16,942
    Bracelets
    Louce staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    haha zeg dat wel... 1110%
    Welcome, Mr. Legal!!

Dode boom Jweetje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 
    Zo weer eens een masterstage 1 proberen *)

Dode boom Jweetje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jweetje Bekijk berichten
    Zo weer eens een masterstage 1 proberen *)
    Helaas niet gelukt, nu Termanator .....

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Ga vandaag mijn geluk beproeven in de #NL tour, de PKR open en de 2000GTD.

Wish me luck!

Centen-schraper luca15's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    22,362
    Bracelets
    luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum! 
    GL... je kunt het!!!
    UnderTheGunafbeelding

The Fish Louce's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    16,942
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IwantUrdough Bekijk berichten
    Ga vandaag mijn geluk beproeven in de #NL tour, de PKR open en de 2000GTD.

Wish me luck!
    good luck =) ik ben voornamelijk geintresseerd in de PKR open, updates?
    Welcome, Mr. Legal!!

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door luca15 Bekijk berichten
    GL... je kunt het!!!
    Nou, de 2000GTD liep niet lekker. Paar potjes gepakt en veel gefold, toen kreeg ik AKs en pushte all in om een andere all in te isoleren. Helaas ging er toen nog 1 all in met AA. Flopte wel flush en straight draw, maar kreeg geen hulp.

#NL tour ging beter. Met veel mazzel (A8 vs KK en JJ vs QQ) de FT gehaald. Daarna vlogen er 3 uit en pakte ik nog wat potjes op. Uiteindelijk 3e geworden.
    Ik pushte met KQs op de BB en de SB moest nadenken (??????) maar callde uiteindelijk met AJ en won.

In de PKR open ook 1 keer mazzel gehad, en verder redelijke kaarten. Op dit moment 54e van de 82, en 80 zijn ITM.

The Fish Louce's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    16,942
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IwantUrdough Bekijk berichten
    Nou, de 2000GTD liep niet lekker. Paar potjes gepakt en veel gefold, toen kreeg ik AKs en pushte all in om een andere all in te isoleren. Helaas ging er toen nog 1 all in met AA. Flopte wel flush en straight draw, maar kreeg geen hulp.

#NL tour ging beter. Met veel mazzel (A8 vs KK en JJ vs QQ) de FT gehaald. Daarna vlogen er 3 uit en pakte ik nog wat potjes op. Uiteindelijk 3e geworden.
    Ik pushte met KQs op de BB en de SB moest nadenken (??????) maar callde uiteindelijk met AJ en won.

In de PKR open ook 1 keer mazzel gehad, en verder redelijke kaarten. Op dit moment 54e van de 82, en 80 zijn ITM.
    ah ok... naja, post vannacht dan maar hoe het is afgelopen, hopelijk met een FT en zelfs een zege=) maar ik duik mijn bedje in, ben kapot=)

trusten iedereen
    Welcome, Mr. Legal!!

Forum rechten