Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Het Grote welke tour ga jij zo spelen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29.
Resultaten 31 tot 40 van de 218
    Dode boom Jweetje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Louce Bekijk berichten
    ah ok.. speel jij ook Full time, of heb je een dagje vrij?
    Ja vandaag vrij... al moet ik nog wel wat ondernemen denk ik :9

The Fish Louce's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    16,942
    Bracelets
    Louce staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jweetje Bekijk berichten
    Ja vandaag vrij... al moet ik nog wel wat ondernemen denk ik :9
    ahaaa altijd relaxt.. ik zal niet veer handjes gedeeld krijgen komend weekend, elke dag zit volgeplannt, net zoals vandaag... duss, misschien vannacht maar weer eens een poging doen
    Welcome, Mr. Legal!!

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 
    ahaaa altijd relaxt.. ik zal niet veer handjes gedeeld krijgen komend weekend, elke dag zit volgeplannt, net zoals vandaag... duss, misschien vannacht maar weer eens een poging doen
    Nu FT he

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Ga de 1000 GTD ook spelen kijken of ik hier net zoveel geluk heb en ver kan komen *)

PKR speler Freakkboy's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    6,257
    Bracelets
    Freakkboy loopt al met vijf bracelets rond 
    Ik ga zo starten aan de $250,- Freeroll. Kijken of ik daar nog een prijsje kan pakken met zo'n 600 tegenspelers.
    Just play, no whine, have fun

The Fish Louce's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    16,942
    Bracelets
    Louce staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jweetje Bekijk berichten
    Ga de 1000 GTD ook spelen kijken of ik hier net zoveel geluk heb en ver kan komen *)
    is het iets geworden?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freakkboy Bekijk berichten
    Ik ga zo starten aan de $250,- Freeroll. Kijken of ik daar nog een prijsje kan pakken met zo'n 600 tegenspelers.
    hoe is het afgelopen? of zit je nog te spelen?
    Welcome, Mr. Legal!!

PKR speler Freakkboy's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    6,257
    Bracelets
    Freakkboy loopt al met vijf bracelets rond 
    is het iets geworden?

hoe is het afgelopen? of zit je nog te spelen?
    Helaas werd ik eruit gespeeld op de 200ste plek van de 600. Heel erg dom gespeeld. Tegenstander raisde prelop, ik had JJ, dus ik call. Flop was 8 K 4. Hij checked, ik check (heel dom al). Turn was nog een 8. Hierop bette hij, en raisde ik om hem te laten geloven dat ik een K had. Hij ging all-in en op dat moment had ik moeten folde, maar ik moest dus ook all-in. Bleek hij K-6 te hebben. Helaas.
    Just play, no whine, have fun

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Vandaag de 2000GTD gespeeld en de 4KP prive tour.

In de 2K GTD helaas geen potten kunnen breken, werd 91e van de 500+.

4KP zit ik nu al even aan de FT, na een beetje mazel gehad te hebben. Nog 4 man er in, 3 zijn ITM. Sta nu 1e.

=EDIT=
    3e nu

en nu 4e

En weer 1e, mijn A6s raise op de button word flat gecallt door KK in de BB.........flop is Axx met 2 ruiten die ik ook heb en beiden gaan all in, ik maak een runner runner full house

HU nu. mijn 9K tegen zijn 8K
    "There is more to poker than life."

PKR speler timoty91's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Chips
    7,803
    Bracelets
    timoty91 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    ik kom ff railen!

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Oeps, AT vs mijn A8, ben chiplead kwijt.

Helaas, moest 2 slechte handen folden en was toen super short.

Had 78o in de SB en callen en folden was geen optie dus moest maar gokken............hij had Q3 en hitte beide, 2e geworden.
    De leader van het klassement houdt de leiding op die site.
    "There is more to poker than life."

Forum rechten