Thnx, het gaat al beter dan gister, maar nog niet echt goed.
tot nu toe 3 handen gespeeld, waarvan 1 slecht. AJ had ik all in moeten re raisen na en push en een call. Op een droog board pushte de ander namelijk en kon ik niet callen. Toen was het A7 vs A9 en de A9 won zonder iets te hitten :{
Moet in de open zo wel gaan pushen, zit onder de 10BB's.
Speel ook de 500 GTD.
Hier ook maar 2 handen gespeeld, AA en KK........toch bijna 4K.
hopelijk krijg ik zo nog iets betere en speelbare handen.
=EDIT=
PKR open: lig eruit als 204e. Ik re raisde all in met JJ en de originele raiser callt en showt AK, de board gaf me nog mogelijkheden en outs (flop QTx, turn K) maar de river hielp me helaas niet........
=EDIT2=
In de 500GTD net het geld gehaald.
Moest all in op de BB met 73 en ver-4-voudigde omdet er op de board 456 kwam
uiteindelijk all in gegaan met TT vs AK. Board bracht 2 azen, dus ook einde oefening.
Kijken of ik ook ITM raak in de 5$ Break Thru
=EDIT3=
In de $5 BT niet ITM geraakt omdat een big stack donk zo nodig moest limpen met QToff en vervolgens mijn all in met AKs moet callen. Flop brengt een T en geen hulp voor mij. En heeft het lef om nog /ty te zeggen ook.
Mocht hij toevallig hier ook lid zijn, dan een -1
Onderwerp: Het Grote welke tour ga jij zo spelen
-
14-11-09 #21"There is more to poker than life."
-
15-11-09 #22
"Ja, ik ga deze hand niet folden" Dude! :{
Lol, zou bijna zeggen lees een dooie boom, maar KQ niet weg kunnen leggen in die fase van het toernooi is niet goed m8...
Tipje van mij: Als ik je post goed lees ist een kwartier in het toernooi, dan moet je niet 50/50 gaan opzoeken,(neem aan dat je em op een kleiner pair zette(why the hel zou je anders callen?) Anyway: speel premiums en speel alleen in positie. Je hebt je eigen toernooi simpelweg verneukt
--> Als je in positie zit raise dan 3-4 keer de BB, en handel het daarna verder af. GoodLuck
-
22-11-09 #23
Over een paar minutjes de 150 GTD terminator spelen

Doen er nog meer mee?
-
22-11-09 #24
-
22-11-09 #25
Zit op dit moment in de private #PKRN tour en in de $2000 GTD.
De PKRN is nog net zo lang geleden begonnen. In de $2000 GTD it ik bijna ITM."There is more to poker than life."
-
23-11-09 #26
ik zit ITM in de daily dollar op Full tilt.. 1ste plek is 1599$.. let's go =).. zit nu top 900 met ruime avg stack
(top 1080 wordt uitbetaald)
Welcome, Mr. Legal!!
-
23-11-09 #27
-
23-11-09 #28
-
26-11-09 #29
Ik speel op dit moment de 250 GTD nog zon 30 left
-
26-11-09 #30

LinkBack URL