Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Het Grote welke tour ga jij zo spelen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35.
Resultaten 121 tot 130 van de 218
    Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Wie doen er hier aan mee???
    http://www.pkr.com/en/community/news-events/valentines

Bokito, mullie?:')

PKR speler BokitoNL's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    3,174
    Bracelets
    BokitoNL loopt al met vijf bracelets rond 
    Ja ik had me aangemeld, maar voor de zekerheid nog maar even aangemeld ). Heb namelijk een afspraakje zondag en weet niet hoe laat dit is afgelopen en/of als we na die tijd nog maar ff carnaval gaan vieren (dit verhoogd wel mn kansen )
    Waren de Sklansky dollars maar een bestaande valuta, dan was ik nu millionair

Premium Member jerommke's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Chips
    44,025
    Bracelets
    jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum! 
    ja ben dan zeker nog weg ooof zwaar dronken
    music is my only god,use it to prenounce my vision.
    music brings the prophecy.
    hardstyle is my true religion 8-)

Dode boom Jweetje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 
    Ik doe de 1.5K GTD. Doet er iemand mee ?? *)

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 
    ff tussenstand

46 left
    ik 3e in stack met 18K+

Premium Member Oefie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    23,625
    Bracelets
    Oefie loopt al met vijf bracelets rond 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jweetje Bekijk berichten
    ff tussenstand

46 left
    ik 3e in stack met 18K+
    zozo doe je netjes ga zo door, dan kom je nog ver, zie nu nog 17 man eruit dan heb je prijs
    We love FEYENOORD

Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Ik speel zo deeeeeee:

1.000 PPS
    250GTD rebuy
    500GTD Terminator

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oefie Bekijk berichten
    zozo doe je netjes ga zo door, dan kom je nog ver, zie nu nog 17 man eruit dan heb je prijs
    Je hoort straks wel een update

@Shifty : druk baasje altijd he

Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jweetje Bekijk berichten
    Je hoort straks wel een update

@Shifty : druk baasje altijd he
    Nouja die 1100PPS speel ik ff om phase 2 ticket te kopen ofzo... Maar wat een fucking morons spelen dit zeg o.0
    Hele tafel gaat mee met 11x bb raise enzo, net een freeroll dit
    Ikzelf heb ook lucky rivertje gehad maar ik werd beloond voor mn sterke bluf^^
    500 GTD terminator kost 12$... maar er valt ook wel veel te winnen

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Gaat minder bij mij btw... 22 left....

bijna 8K

Forum rechten