Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Het grote bizarre handen topic

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59.
Resultaten 741 tot 750 van de 1207
    Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timoty91 Bekijk berichten
    maar ik was smallball aan het uitproberen, en die schrijft voor dan je ong 2,5x de bb moet raisen.
    Niet bij 4 limpers voor je...........
    "There is more to poker than life."

PKR speler timoty91's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Chips
    7,803
    Bracelets
    timoty91 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    oke dus jij vind dat ik toch meer had moeten betten, of gewoon de hand weg had moeten gooien.

want met callen weet je helemaal niet waar je aantoe bent toch?

Mullie
    Guest
    ik had misschien iets meer moeten raisen (maar ik was smallball aan het uitproberen, en die schrijft voor dan je ong 2,5x de bb moet raisen).
    dus vandaar een kleine bet. mocht ik hitten dan kon ik makkelijk groot inzetten na de flop. mocht ik niet hitten dan kon ik check/folden

btw, een vraag aan mullie
    pas jij Smallball veel toe, of alleen zo nu en dan om varierend te blijven? ik ben een beetje aan het kijken hoe Smallball nou werkt in de praktijk bij mezelf.
    Small ball pas ik vnl nog maar toe als ik in een MTT zit en big stacked ben - ik heb small ball tot in den treuren toegepast en ben nu zelf steeds meer naar een wat reguliere tactiek aan het terugvallen..

Small ball vertoont erg grote swings aan de cash maar erg leuk in 6 handed mtt's maar leent zich ook makkelijk (misschien nog wel beter bedenk ik me nu) voor de full ring..... Iwat weet ook aardig wat van small ball ......

Mullie
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IwantUrdough Bekijk berichten
    Niet bij 4 limpers voor je...........
    raisen met big pairs - callen met pp - zonder limper kan je beide raisen - maar nooit variëren in je raise. Small Ball is vnl trappen en kleine potjes oppakken post flop

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    oke dus jij vind dat ik toch meer had moeten betten, of gewoon de hand weg had moeten gooien.

want met callen weet je helemaal niet waar je aantoe bent toch?
    Je hoeft, als je 44 hebt, met 4 limpers voor je ook niet te weten waar je op dat moment staat.
    Je moet dan hopen op een setje op de flop.

Maar, hoe je die hand ook gespeeld had, ik denk dat de uitkomst hetzelfde was geweest. Ze had nog 600 achter en dan was waarschijnlijk het geld er ook ingegaan.

Als ik haar was geweest had ik trouwens meteen gepushed met TT...........

PKR speler timoty91's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Chips
    7,803
    Bracelets
    timoty91 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    ja maar dan was ik weggegaan als ik niks gehit had.
    dat is toch het hele principe van smallball, dat je klein bet, en als je dan een set flopt er heel veel uitsleept. maar de grote kracht ligt erin dat je die handen heel makkelijk kunt folden toch?

even iets anders. smallball werkt vooral goed met middelgrote blinds, of als je bigstack bent met grote blinds toch?

Mullie
    Guest
    dat is toch het hele principe van smallball, dat je klein bet, en als je dan een set flopt er heel veel uitsleept. maar de grote kracht ligt erin dat je die handen heel makkelijk kunt folden toch?

even iets anders. smallball werkt vooral goed met middelgrote blinds, of als je bigstack bent met grote blinds toch?
    A. Je speelt relatief veel handen
    B. Omdat je zo veel handen speelt is het voor veel mensen onduidelijk wat je hand sterkte is en daarom kan je, omdat je altijd in positie tussen de 60-80% van de pot bet, veel trappen

MAAAAAARRRRR

Daniel heeft small ball voor deep-stacked (~10k begin stack) MTT's ontwikkeld!

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets

Ik zou die 44 gewoon gelimpt hebben, en dat is ook small ball.

Je probeert namelijk zo goedkoop mogelijk (dus of kleine raise, of zoals hier bij meerdere limpers met een PP) veel flops te bekijken.
    Als je dan een flop hard hit moet je er zoveel mogelijk proberen uit te slepen. als je de flop mist moet je de odds berekenen om te kijken of je wel of niet een bet callt.

Bij small ball is vooral post flop spel in positie erg belangrijk!!

PM mij even jouw msn adres, ik heb een goede serie van Daniel Negreanu over small ball. In die filmpjes legt hij het haarfijn uit.
    Via msn kan ik je die zo sturen.

Het staat alleen niet in de goede volgorde...........dus als jij die ergens vind zou ik dat dan graag van je horen!

=EDIT=
    Nog even een aanvulling, ik ben wel een (voornamelijk) cash game speler

Premium Member N0GutsN0Gl0ry's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    13,027
    Bracelets
    N0GutsN0Gl0ry loopt met drie bracelets om de arm  N0GutsN0Gl0ry loopt met drie bracelets om de arm  N0GutsN0Gl0ry loopt met drie bracelets om de arm 
    Niks met dit topic te maken maar heb inmiddels ticket gewonnen voor de OPEN....doen er toevallig nog meer mensen mee??
    AJAX AMSTERDAM !!

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door N0GutsN0Gl0ry Bekijk berichten
    Niks met dit topic te maken maar heb inmiddels ticket gewonnen voor de OPEN....doen er toevallig nog meer mensen mee??
    Zou je er geen gewoonte van willen maken om post te plaatsen die totaal niet in het betreffende topic thuis horen?

Of moet ik even een N0Guts topic aanmaken, net zoals donut heeft?

Forum rechten