zucht. kheb ff 90ct gewonne, maak er 3,30 van. ga met 1,50 aan tafel. kkrijg QQ. ze biede 32ct, ik call. 4 spelers. flop is 2 7 10. ik ga all in met 1,18. 2 calls. komt er 6 9. heeft iemand J8. waarom call je dan 1,18 met 2 7 10, en jij heb j8. had anders 5$ gehad:s
Onderwerp: Het grote bizarre handen topic
-
30-12-08 #51Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
30-12-08 #52
Waarom ga je niet all-in preflop dan? Ken die speler verder niet maar grotere kans dat hij J8 dan foldt lijkt me... Met 4 spelers op de flop kun je meestal zo goed als fluiten naar je geld met een overpair
-
30-12-08 #53
ja, maar ze hadden alle 3 al 32 ct gecalld. dus ik d8, kkijk ff of r op de flop geen K of A of flushdraw komt
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
31-12-08 #54Junior Member
- Ingeschreven
- Dec 2008
- Chips
- 120
- Bracelets
Overpair spelen kan altijd verschrikkelijke gevolgen hebben. Weet wel dat de andere met die move J8 meer zal verliezen op lange termijn dan jij. In dit geval dat ze alletwee reeds preflop 32ct callen had je kunnen all-in gaan...
-
01-01-09 #55
als t je laatste geld is, wacht je liever op de flop. alsk all in was gegaan, hadden ze nog wel gecalld(idioten met J8:@)
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
01-01-09 #56
link hand !
Wat zeggen jullie hier dan van ? een gelukkig nieuwjaar ? hahaha
-
01-01-09 #57
loelieg
-
01-01-09 #58
-
01-01-09 #59
Eigenlijk doet Titi niets fout....
Hij heeft top pair.. top kicker..., en maakt de enige mogelijke (wel masive) bet die hij kan maken, om flush and straight draws uit de pot te drukken...., dat jij al een str8 hebt... kan hij niet weten denk ik, daarom is zijn bet zo groot..., en heb jij de pech... dat er twee 44 komen...
Bad beat in dit geval...
-
01-01-09 #60
damm ik heb weer eens mazzel check it out
Speel hem verder natuurlijk goed maar na wat ik op de flop zag gebeuren dacht ik dit wordt niks meer en dan ja hoor een 2 outer op de turn
enne wtf doet SpiritGoblin in deze hand, heb er wel even notitie van gemaakt want deze gast gaat me nog wat geld opleveren.
Speel trouwens sinds een week af en toe op nl100 maar niveau is als je de tafels goed kiest echt te fishy

LinkBack URL
About LinkBacks
. had anders 5$ gehad:s
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google