Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Het grote bizarre handen topic

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48.
Resultaten 41 tot 50 van de 1207
    PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Ik mag ook concluderen.. dat mijn bankroll een neerwaardse spiraal vertoond...

Ben er ook niet blij mee..., ben heel vaak de bubble..., en heel veel coinflips... gaan naar mijn tegenstander... (dit is niet alleen op PKR... maar ook op een andere site)...

Speel op dit moment gewoon niet my A-game...
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

Premium Member amsterdamosdorp's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Chips
    13,727
    Bracelets
    amsterdamosdorp is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Heren en dames zullen we beetje on topic proberen te blijven

Als jullie chris402 nog tegen komen aan de NL50 cashgame tafels wees gelukkig hij snapt er echt niks van. Helaas had ik op dit moment nog even pech maar ik hoop nog vaak bij deze stumper aan tafel te zitten. Weer zo'n figuur die niet weet wanneer AK beat is.

Goeie oefening voor mij tilt beheersing zulke handjes

Voor deze heb je ook lef nodig 3 barrel met alleen maar overcards op een paired board http://weaktight.com/622940

Ingeschreven
    Jun 2008
    Chips
    13,727
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amsterdamosdorp Bekijk berichten
    Heren en dames zullen we beetje on topic proberen te blijven

Als jullie chris402 nog tegen komen aan de NL50 cashgame tafels wees gelukkig hij snapt er echt niks van. Helaas had ik op dit moment nog even pech maar ik hoop nog vaak bij deze stumper aan tafel te zitten. Weer zo'n figuur die niet weet wanneer AK beat is.

Goeie oefening voor mij tilt beheersing zulke handjes

Voor deze heb je ook lef nodig 3 barrel met alleen maar overcards op een paired board http://weaktight.com/622940
    Voor mensen die het nut van een banroll nog niet door hebben, in iets meer dan een week van 500 terug naar 380 en nu gelukkig op weg naar boven 410. Zulke zieke beats achter de rug.

PKR speler
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    21,989
    Bracelets
    Essential staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Eerlijk gezegt vind ik hoe cris dat speciefieke handje speelt dat daar wel wat voor te zeggen is ,dat hij hit is voor jou uiteraard ongelukkig..
    4 betten op ak is niet zo vreemd hij presenteerd hier door een monsterhand.
    Zijn keuze om een value bet te maken op de flop is ook niet gek hij zit uit positie als hij niet bet dan bet jij en moet hij de pot opgeven.
    Hij zet je niet op kk of AA met die hand was je na die vier bet waarschijnlijk allin gegaan dan blijven AK/aq qq jj of misschien een lager pp tegen qq en jj heeft hij altijd nog 25% om te hitten ..
    Op het moment dat hij je 4 bette wat dacht jij toen wat voor hand hij had ?
    Was hij al op tilt van tevoren maakte hij rare playes ?
    Ik heb zelf wel eens met Cris aan tafel gezeten ik vond hem toen vrij loose passieve (speelt veel handen maar raised weinig preflop)in ieder geval geen maniac die achter elkaar allin ging verre van dat zelfs.

Ingeschreven
    Jun 2008
    Chips
    13,727
    Bracelets
    Ik had hem pre flop idd op AQ+ en 10/10+ gezet. Zijn 4 bet preflop is niks mis mee met AKs

Wat ik wel een rare move vond was all in donkbetten op de flop. Als hij gehit had met QQ+ dan was dit denk ik de perfecte flop voor hem. Waarom zou je me dan wegjagen met zo'n all in move.

Ik zette hem meteen op een bluf want anders had hij of gechecked raised of alleen mijn bet gecalled en de river opnieuw bekeken hoe hij stond.

Als hij niet all in was gegaan dan had ik hem zeker op een hand gezet maar ik alleen QQ+ had mij beat dus ik knal hem dan graag all in terug.

Misschien achteraf deze hand nog eens goed analyseren daarom ben ik ook blij met je reactie.

Je bent toch wel met mij eens dat die all in move duidelijk een bluf vertegenwoordigd?

PKR speler Timothy88's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Chips
    530
    Bracelets
    Timothy88 is al op de goede weg 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amsterdamosdorp Bekijk berichten
    Voor mensen die het nut van een banroll nog niet door hebben, in iets meer dan een week van 500 terug naar 380 en nu gelukkig op weg naar boven 410. Zulke zieke beats achter de rug.
    Vind je een dergelijke bankroll niet iets te krap om 50NL mee te spelen? Wanneer ik zelf speel wil ik niet na hoeven denken over de invloed die bv een 3/4 bet direct heeft op mijn bankroll. Nu speel jij shortstacked volgens mij? Dus kan ik hier moeilijk over oordelen, maar in het geval van fullstacked cashgamen zou ik hier toch even een stapje terugdoen.

Over de hand: die donkbet op de flop komt inderdaad nogal zwak over, alhoewel hij het ook met een premium zou kunnen doen om je geen gratis kaart te geven. Denk dat het as played goed gedaan is, river is natuurlijk zuur maar je read was goed iig.

PKR speler
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    21,989
    Bracelets
    Er staat op de flop 27$ in de pot een normale bet is 66% tm 100% van de pot wat maakt dat jij allin bent daarom schuif hij allin denk ik . Veel spelers betten zowel hun goede handen als slechte handen gewoon door en slowplayen niet.
    Persoonlijk zou ik als ik cris was had ik die hand niet gevierbet hebben simpel weg omdat jij niet full stacket bent.

Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    die 10$ rebuy freeroll is ook zo zuigend. Eerst verlies ik 3000 met AK tege KQ. dan hebk nog 400 over. A9 AQ AJ 68 en 62. komt er 6 2..... wint die 6 2:s

PKR speler
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    21,989
    Bracelets
    ***** Hand History for Game 622796103 *****
    $100.00 USD NL Texas Hold'em - Wednesday, December 24, 03:44:14 ET 2008
    Table PortDouglas (Real Money)
    Seat 5 is the button
    Seat 1: S390red ( $125.75 USD )