in lage tafels werkt shot stacken wel, maar met oge blinds moet je toch iets meer hebben, wil je veel winnen
Onderwerp: Het grote bizarre handen topic
-
15-12-08 #21
-
15-12-08 #22
P.s een bekende van mij speelt al jaren shortstacket game op 1k nl en maakt hier genoeg geld mee om van te leven.
De meningen lopen nogal uit een tot welke limiet je short stack fatsoenlijk kan blijven spelen, tot nl50 gaat het prima. Ik hoop binnen 2 weken door te gaan op nl100 dus kijken of het daar ook lukt
-
15-12-08 #23PKR speler
- Ingeschreven
- Nov 2008
- Chips
- 21,989
- Bracelets
-
15-12-08 #24PKR speler
- Ingeschreven
- Dec 2008
- Chips
- 1,359
- Bracelets
Met shortstacken laat je gewoon erg veel value liggen. Je krijgt misschien iets eerder afbetaald, maar een stuk minder dan dat je fullstacked zit.
Doe mee aan de Pokerprijsvraag!
-
15-12-08 #25PKR speler
- Ingeschreven
- Nov 2008
- Chips
- 21,989
- Bracelets
Ik vind dat je alleen maar vallue laat liggen als je bijv 100 inkoopt op een 100nl tafel en je terug zakt naar 50 en niet bijlaad ondertussen.
Als iemand op 100nl standaard met 30 inkoopt zal hij dat zien als een volle buyin voor zichzelf en, laat hij voor zijn beleving geen vallue liggen.
Bewust shortstacket spelen zie ik dan ook meer als een strategie.
-
15-12-08 #26
nou kijk...
In lage tafels, als iedereen met 20$ zit, en jij met 6 ofzo. en je gaat all in, dan denken ze, ochja, die 6$ is niet zoveel, kheb een redelijke hand, ik call wel. dan calle er twee, en dan kunnen ze altijd nog 14$ van die ander winnen. Maar zit iedereen met 200$, en jij met 60$, dan kijken ze wel naar die 60$, wantja, daar kan je nog best wat leuks voor doen in real life. dus kost een bb bijv 2$, en ze raisen preflop vaak naar 6$ ofzo, dan kost dat je best wat. hit je 2 keer niks, heb je nog 48$ over. krijg je dan eindelijk wat, en je gaat all in, dan callt men niet, maar je kan alleen maar kleinere bets doen, zodat je weer op 70$ ofzo komt, en niet op 100$
-
15-12-08 #27PKR speler
- Ingeschreven
- Nov 2008
- Chips
- 21,989
- Bracelets
De meeste mensen die kaarten kijken niet op die manier naar geld wat je kan doen voor 60$ ,men kijkt gewoon kan ik winnen of verliezen . Persoonlijk als ik speel tegen shortstackes kijk ik altijd of het voor mij profitable om een pot aan te gaan met een shortstack en welke limiet dat is maakt voor mij niet uit.
Wel een groot verschil is het nivo op 25nl zal je meer mindere spelers tegen komen dan op 200nl dus word het zoiezo moeilijker om te winnen of dat nu fullstacketis of shortstacket maakt nietuit mijn inziens.
-
16-12-08 #28PKR speler
- Ingeschreven
- Dec 2008
- Chips
- 1,359
- Bracelets
Ik vind het niet kloppen dat hier een 20nl vergeleken wordt met 200nl.
$6 op de 20nl is gewoon nog steeds 30bb. 60 dollar op de 200nl is ook gewoon 30bb.
verder valt de 20nl ook niet te vergelijken met games die op de 200nl gespeeld worden. Maar voor een grinder die normaal aan het spelen is, of dat nu op de 20nl, 200nl of 5knl is moet het niet uitmaken. 30bb is en blijft 30 bb.
Doe er je voordeel mee als mensen onder de 100 bb komen en niet reloaden. Dit moet bij jouw de belletjes laten rinkelen. Je hebt hier iig niet te maken met een regular die vast op dat limiet speelt.Doe mee aan de Pokerprijsvraag!
-
16-12-08 #29
Kan iemand me even uitleggen wat short stack , fullstack en grinder is . .
Dank u
-
16-12-08 #30
http://nl.pokernews.com/poker-termen/
Short Stack
Als een speler weinig chips heeft.
Grinding
Spelen met minimaal risico en bescheiden winsten over een langere.
Periode
fullstack vind ik zo geen def. van ...This is more like it :P
Help Evo' de winter door met een prachtig pkr.nl T-shirt! :9

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google