wast real money?
Onderwerp: Het grote bizarre handen topic
-
13-12-08 #11
-
13-12-08 #12
Jep, wist niet wat ik zag toen iedereen opeens all-in ging. Was een SnG en zat dus binnen 5 handen nog maar met 5 spelers aan tafel
-
13-12-08 #13
jammer dat t geen 0,25/50 table ofzo was. maar tog lekker
. tzou maar je eerste hand in een double tru zijn
-
14-12-08 #14
damm speelde hand keurig volgens het boekje, kreeg wel een hoop vuurwerk om me heen.
Uiteindelijk op de river een ouderwetse 2 outer in mijn voordeel, kan me niet echt herinneren dat ik ooit eerder een 2 outer heb gehad die zo dik afbetaald is.
ik ben trouwens Hero (voor mensen die niet bekend zijn met proggie's als weaktight
check it out
-
14-12-08 #15
Inderdaad... lekkere pot...,
Je schrok denk ik wel toen die Aas op de flop kwam...
BTW... goede tip om te zeggen dat je "Hero" bent..
"Hero" is de naam die deze programma's geven aan de "eigenaar" van de handhistory... dus als in dit voorbeeld MP1 deze hand op weaktight zet.. is HIJ/ZIJ de hero...
garoenten en fruit
-
14-12-08 #16
Speel jij altijd zo shortstacked op deze limieten? Wel jammer in dit geval want je had er meer geld uit kunnen halen als je gewoon 100bb diep was geweest. Dit is ook de reden waarom ik bij cashgames altijd de auto-rebuy aan heb staan...
@ Donut:
Misschien is het niet helemaal duidelijk maar ik heb die hand dus pf weggelegd he :P
No way dat ik daar ga callen met T9o voor heel mn stack
-
14-12-08 #17
Speel jij altijd zo shortstacked op deze limieten? Wel jammer in dit geval want je had er meer geld uit kunnen halen als je gewoon 100bb diep was geweest.
Speel idd shortstack totdat mijn bankroll groot genoeg is om 100BB diep te spelen op nl25. Maar nog paar maandjes en knal ik er ook 100 BB in als het nodig is
-
14-12-08 #18
Als je bankroll de auto Buyin niet aan kan.. zit je volgens mij op de verkeerde limiet....
-
14-12-08 #19
-
14-12-08 #20PKR speler
- Ingeschreven
- Nov 2008
- Chips
- 21,989
- Bracelets
Persoonlijk heeft het niet mijn voorkeur om te shortstacken past ook niet bij mijn speel stijl.
Maar als jij er geld mee maakt op deze manier lekker blijven spelen....
Trek je niets aan van alle commentaren dat je fullstacket moet gaan zitten misschien past dat niet eens bij je spel..
Verandering aan brengen in je game kost meestal geld is mijn ervaring.
Zorg dus dat je gewoon comfortabel speelt voor jezelf en of dat nu short stacket is of fullstacket lb.
P.s een bekende van mij speelt al jaren shortstacket game op 1k nl en maakt hier genoeg geld mee om van te leven.

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google