Ouch.. dies pijnlijk essential.. maar wat ik niet begrijp is dat jij ook een deel van de main pot wint.. staat er?
Onderwerp: Het grote bizarre handen topic
-
12-03-09 #181Raisen is zilver, Re-raisen is goud 8-)
-
12-03-09 #182
-
12-03-09 #183PKR speler
- Ingeschreven
- Nov 2008
- Chips
- 21,989
- Bracelets
Ach pijnlijk het is nog wel redelijk goed gekomen tegen betreffende speler.
Wat het geld betreft ik zet meer in als wat hij heeft dus vandaar ik een gedeelte uit de pot terug krijg.
-
12-03-09 #184
:O ok.. bij andere sites wordt dat altijd rechtstreeks teruggeven.. daarom zag het er zo vreemd uit :P
Raisen is zilver, Re-raisen is goud 8-)
-
12-03-09 #185
Zelf maakte ik laatst toch ook wel een hele jammere "bad beat"mee..
Ik had me eerst ingeschreven een Phase 1 toernooi..
Deze bouwde ik in een avond uit naar Phase 3 ticket..
De waarde van die ticket lag al boven mijn gehele bankroll.. maar goed..
Ik speelde hem diezelfde avond nog...
Ik kwam aan dezelfde tafel als amsterdamosdorp.
Aan de tafel werd in het begin enorm tight gespeeld zoals ik ook speelde..
Na een tijdje kreeg ik UTG KK.. ik raise naar 2.5 x de blinds.. om toch wat mensen mee te krijgen.. ( ik had een stack iets boven het gemiddelde)
Nadat iedereen gefold is gaat de SB (Amsterdamosdorp) gaat all in, De BB gaat vervolgens ook all in..
Prima voor mij natuurlijk en ik call..
SB heeft AJ
BB heeft AK
Ik KK
Op de flop komt een A :S
en op de river nog een J
BB wint de side pot en amsterdamosdorp wint de main pot :S en ik blijf met nix achter :S
Toch wel even balen als de buy in zo groot is :P (anders ook hoor)Raisen is zilver, Re-raisen is goud 8-)
-
26-03-09 #186
we hebben er weer een, een raise utg en een reraise, wat doe je als bb dan met 56 Offsuit? Gus Hansen wanabee zit op de cutoff met 3 6 ja ze zijn suited OMG
check it out
-
27-03-09 #187
jammer dat je er zelf niet in zit, in die hand...
Die 38o maakt het zich zelf inderdaad heel erg moeilijk door mee te gaan, heeft ineens 15 outs waar hij er geen van hit... donky...., als die zou hitten zou die zich een geweldige goede speler voelen...
-
27-03-09 #188PKR speler
- Ingeschreven
- Nov 2008
- Chips
- 21,989
- Bracelets
Degene die kk speelt ze enorm slecht hij moet mininmaal 3 keer reraisen vind ik persoonlijk. Over de rest hoeft niet eens gepraat worden lijkt mij.
-
27-03-09 #189
Ik druk altijd op die links van jou.. maar weaktight wil bij mij gewoon niet laden:S...
Tips?Raisen is zilver, Re-raisen is goud 8-)
-
27-03-09 #190PKR speler
- Ingeschreven
- Mar 2009
- Chips
- 19,485
- Bracelets
Er bizar is de hand niet maar wel leuk om te zien. Klik hier voor de hand.
Ik zit op de button met een aardige hand. Omdat er 3 mensen limpen besluit ik te raisen omdat ik verwacht dat ze niet erg sterke handen hebben.
De flop is natuurlijk ideaal en deze hand gooi ik dus ook niet meer weg. Na de K op de turn is de kans dus niet groot dat hij een andere K heeft dus ik verwacht zelfs dat mn JQ goed is.
De river is natuurlijk helemaal goed en leg ik deze hand helemaal niet weg tuurlijk.

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google