Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Het grote bizarre handen topic

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50.
Resultaten 1.171 tot 1.180 van de 1207
    Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    65,274
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    OMG.... ziek
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Wow... dat is wel een trap in het gezicht zeg.

Premium Member
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    11,566
    Bracelets
    Poolman heeft al twee bracelets verdiend  Poolman heeft al twee bracelets verdiend 
    NP door middel van Grinden deze hand alweer teruggewonnen maar zo'n zieke cooler heb ik niet weer snel mee te maken..

PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Jammer... erg vervelende pot.....

Maar ik vind je 1/4 pot bet erg mager postflop...
    Ik snap dat je je set wil slowplayen....
    Maar een Aas en een Koning op de flop..., ik vind het link...
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    dag begon met lekkere winst van 12$ , nu op -5$.

kwam door 2 handen.

eentje had ik 76, twas HU. ik raise hij callt. komt r 6 7 8. check check. turn K. hij bet, ik all in, hij callt. (er lage 3 ruiten). river ruiten, dus ikke af. bah, nieuwe buy in.

na tijdje ligt r Q 8 9. ik had preflop met Q7 geraised, dus doe continuation bet, hij had niet heel veel, dus hij pusht, met 6 7. komt r natuurlijk een 10 op de river

snap die mense eg niet. net ook in een full ring cash table 10/25 ct. ik krijg KK.

sb 10ct
    bb 25ct
    player 3 callt
    player 4 callt
    player 5 callt
    ik raise naar 1$(nogal laag, sorry, twas maar 6 player table)
    sb fold
    bb fold
    player 3 fold
    player 4 all in (4,65$)(waarom raist hij niet eerder?)
    player 5 callt
    ik all in(6$)
    player 5 callt

komt r gewoon Q 7 7 10 3

en dan kome ze aan met QJ en KJ etc, gratis geld?

vind ze op partypoker makkelijker dan op pkr
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    sjongejonge, een 3$ toernooitje. krijg na tijdje spelen AK.

sb=100
    bb=200

ik heb 1800
    average is 2500

krijg AK, zit links van de bb, dus mag als eerste. raisje naar 600.
    iedereen fold behalve een zeker persoon die 1600 chips heeft. die pusht all in, ik call. AK tege 53. zucht. je raad al wat r gebeurt, een 5 en hij wint.

nu weer. preflop AQ push. hebtie 10 7, wintie
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

Dode boom Jweetje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    31,688
    Bracelets
    Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum!  Jweetje is met acht bracelets de held van het forum! 

Question

Wil graag commentaar op deze hand. Ik twijfel enorm. Was nl een flinke call...

Ik wil alles horen, hier of op msn. BvD.

Table #30097182 - Golden Pagoda
    Starting Hand #1414867573
    Start time of hand: 05 Aug 2010 02:51:23
    Last Hand #1414867313
    Game Type: HOLD'EM
    Limit Type: NO LIMIT
    Table Type: RING
    Money Type: REAL MONEY
    Blinds are now $1/$2
    Button is at seat 6
    Seat 1: JweetjeNLD - $553.70
    Seat 2: widgey - $494.07
    Seat 5: beanman4 - $352.53
    Seat 6: Rangerv3 - $197
    Seat 7: tablon46 - $202
    Seat 8: PokerrPro - $198
    Seat 9: Peliquito - $318.65
    Seat 10: nikola3 - $249.70
    Moving Button to seat 7
    PokerrPro posts small blind ($1)
    Peliquito posts big blind ($2)
    Shuffling Deck
    Dealing Cards
    Dealing [kh][as] to JweetjeNLD
    nikola3 folds
    nikola3 chuckles.
    JweetjeNLD raises to $6
    widgey folds
    beanman4 folds
    Rangerv3 calls $6
    nikola3: pro are u still playing with that guy?
    tablon46 calls $6
    PokerrPro folds
    Peliquito raises to $26
    JweetjeNLD calls $26
    Rangerv3 calls $26
    tablon46 calls $26
    Dealing Flop [2c][kc][4s]
    Peliquito bets $54
    JweetjeNLD calls $54
    PokerrPro: no
    PokerrPro: fk him
    Rangerv3 raises to $171 (all-in)
    PokerrPro: he left after i pushed allin
    nikola3: lol
    tablon46 folds
    PokerrPro: i was happy to see AK
    PokerrPro: and he fking fold
    Peliquito folds
    JweetjeNLD calls $171
    PokerrPro: what a twat
    JweetjeNLD shows [kh][as]
    Rangerv3 shows [tc][jc]
    Dealing Turn [5h]
    Dealing River [3d]
    Taking Rake of $3 from pot 1
    Rangerv3 has High Card: King
    JweetjeNLD has Straight, 5 high
    JweetjeNLD wins $498 with: Straight, 5 high
    Seat 1: JweetjeNLD - $854.70
    Seat 2: widgey - $494.07
    Seat 5: beanman4 - $352.53
    Seat 6: Rangerv3 - $0
    Seat 7: tablon46 - $176
    Seat 8: PokerrPro - $197
    Seat 9: Peliquito - $238.65
    Seat 10: nikola3 - $249.70
    End Of Hand #1414867573

Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    hm, denk dat je beetje geluk had. pot was >100$ en er zijn 4 spelers die 26$ preflop calle. zou r best eentje AA kunne hebben. beetje rothand

PKR speler p0kerholic's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    45,999
    Bracelets
    p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum! 
    what i said on msn:

nou is peliquito een redelijke donk, dus zou ik zelfde hebbe gespeeld
    en dan push op flop uiteraard
    bij andre spelers zouk preflop wel folden denkik
    handrange van goede speler voor die reraise is AK AA KK QQ
    zoiets, en dan loop je ver achter met AK
    bovendien, tegen QQ bijv moét je flop hitten, anders krijg je op flop alweer een grote bet die je tog nie kan callen dan
    p0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Wow, ik maak me net toch een hand mee op full tilt. Ik krijg aa utg en raise behoorlijk hoog, krijg 5 calls, dat is dus de hele tafel, ik raisde naar 30ct en bb is 5ct.

Vervolgens komt de flop ak4, ik bet de pot en er gaan 3 man allin welke ik call.

En dat zijn een fucking 22, een ak en een 55.

VERVOLGENS KOMT DE TURN EEN 5 EN DE RIVER EEN 5.

Jesus christ.

Forum rechten