Mmm, dat is wel vlink ff balen dan :shoked:
Wat zou jij doen met AA? gelijk raisen? of raisen na de flop?
Onderwerp: Het grote bizarre handen topic
-
25-01-09 #101
-
25-01-09 #102
slowplayen heeft op PKR bijna nooit zin, je hebt altijd wel iemand die je raise called. Als de tafel super tight is wil ik het een heeeel enkel keertje weleens doen maar over het algemeen is ALTIJD slowplayen -EV
Geloof me ik heb ook geprobeerd maar ben er heel snel mee gestopt. Premium hands gewoon altijd vol gas
-
25-01-09 #103
waarom is postitie zo belangrijk aan tafel?
Als je in positie zit heb je meer informatie dan je tegenstander die uit positie zit t.o.v. jou. Onderstaande hand is een mooi voorbeeld. Board is flush heavy en meneer checked naar mij toe en dan ram ik er een halve pot in "thank you"
-
26-01-09 #104
kzou gewoon lekker naar 2$ raise, hangt er van af wat de rest doet?
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
26-01-09 #105
Licht er weer aan hoeveel mensen meegaan. Zoals donut zei.
-
26-01-09 #106PKR speler
- Ingeschreven
- Nov 2008
- Chips
- 21,989
- Bracelets
Het limpen van je azen utg is denk ik wel verdedigbaar zeker in een tien handed game persoonlijk doe ik het bijna nooit of ik moet echt een maniac achter me hebben zitten.
-
26-01-09 #107Banned
- Ingeschreven
- Nov 2008
- Chips
- 34,638
- Bracelets
??? Moeilijke vraag limpen of niet. Ikzelf limp nu meestal en kijk eerst wat er komt.
Zeker niet de beste manier volgens mij, maar wat wel ?? 1 van men eerste avondjes op real heb ik 5 tot 6 maal pocket AA gekregen, verspreid over 4 tafels. Ieder keer, blij als een kind op de kermis, all in gegaan alleen bleven ze nooit staan. Gelukkig speel ik klein tafeltjes maar 5/6 keer 3 a 5$ weg gaat het ook snel ze
-
26-01-09 #108
Hoe je je Azen preflop speelt ligt helemaal aan de tafel en positie waar je zit.
Pre-flop is en geen perfect manier om je azen te spelen ook omdat iedereen daarvan van mening verschilt
-
26-01-09 #109PKR speler
- Ingeschreven
- Dec 2008
- Chips
- 5,737
- Bracelets
nou heb k het helemaal gehad met pkr!
kk hebben.. all in natuurlijk!
ander ak...is chipleader..ok ..die gaat natuuurlijk mee!
wat valt er! 5-3-Q-2 en een 4 !!!!!!!!
daar ga ik dus....53e plaats..maar als dit nou 1x is...of 2x. nee het valt zo op!!
zo vaak gebeurt dit bij pkr en je hoort van meerdere dat dit vaak voorkomt ..zie het zelf ook bij mijn man..om echt
va te worden..
ik ben nu ff afgekickt op dit hele pkr.
-
26-01-09 #110PKR speler
- Ingeschreven
- Nov 2008
- Chips
- 21,989
- Bracelets

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat