Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Het grote bizarre handen topic

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52.
Resultaten 101 tot 110 van de 1207
    PKR speler Settler11's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    20,368
    Bracelets
    Settler11 is al vier bracelets waard  Settler11 is al vier bracelets waard  Settler11 is al vier bracelets waard  Settler11 is al vier bracelets waard 
    Mmm, dat is wel vlink ff balen dan :shoked:

Wat zou jij doen met AA? gelijk raisen? of raisen na de flop?

Premium Member amsterdamosdorp's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Chips
    13,727
    Bracelets
    amsterdamosdorp is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Settler11 Bekijk berichten
    Mmm, dat is wel vlink ff balen dan :shoked:

Wat zou jij doen met AA? gelijk raisen? of raisen na de flop?
    slowplayen heeft op PKR bijna nooit zin, je hebt altijd wel iemand die je raise called. Als de tafel super tight is wil ik het een heeeel enkel keertje weleens doen maar over het algemeen is ALTIJD slowplayen -EV

Geloof me ik heb ook geprobeerd maar ben er heel snel mee gestopt. Premium hands gewoon altijd vol gas

Premium Member amsterdamosdorp's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Chips
    13,727
    Bracelets
    amsterdamosdorp is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    waarom is postitie zo belangrijk aan tafel?

Als je in positie zit heb je meer informatie dan je tegenstander die uit positie zit t.o.v. jou. Onderstaande hand is een mooi voorbeeld. Board is flush heavy en meneer checked naar mij toe en dan ram ik er een halve pot in "thank you"

Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    kzou gewoon lekker naar 2$ raise, hangt er van af wat de rest doet?
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

PKR speler Settler11's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    20,368
    Bracelets
    Settler11 is al vier bracelets waard  Settler11 is al vier bracelets waard  Settler11 is al vier bracelets waard  Settler11 is al vier bracelets waard 
    Licht er weer aan hoeveel mensen meegaan. Zoals donut zei.

PKR speler
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    21,989
    Bracelets
    Essential staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Het limpen van je azen utg is denk ik wel verdedigbaar zeker in een tien handed game persoonlijk doe ik het bijna nooit of ik moet echt een maniac achter me hebben zitten.

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    34,638
    Bracelets
    tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum!  tFliPPeRKe is met acht bracelets de held van het forum! 
    ??? Moeilijke vraag limpen of niet. Ikzelf limp nu meestal en kijk eerst wat er komt.
    Zeker niet de beste manier volgens mij, maar wat wel ?? 1 van men eerste avondjes op real heb ik 5 tot 6 maal pocket AA gekregen, verspreid over 4 tafels. Ieder keer, blij als een kind op de kermis, all in gegaan alleen bleven ze nooit staan. Gelukkig speel ik klein tafeltjes maar 5/6 keer 3 a 5$ weg gaat het ook snel ze

Premium Member anusbal's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Chips
    35,335
    Bracelets
    anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum! 
    Hoe je je Azen preflop speelt ligt helemaal aan de tafel en positie waar je zit.

Pre-flop is en geen perfect manier om je azen te spelen ook omdat iedereen daarvan van mening verschilt

PKR speler
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Chips
    5,737
    Bracelets
    sanneke1966 is nog maar een beginner 
    nou heb k het helemaal gehad met pkr!
    kk hebben.. all in natuurlijk!
    ander ak...is chipleader..ok ..die gaat natuuurlijk mee!

wat valt er! 5-3-Q-2 en een 4 !!!!!!!!

daar ga ik dus....53e plaats..maar als dit nou 1x is...of 2x. nee het valt zo op!!
    zo vaak gebeurt dit bij pkr en je hoort van meerdere dat dit vaak voorkomt ..zie het zelf ook bij mijn man..om echt va te worden..

ik ben nu ff afgekickt op dit hele pkr.

PKR speler
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    21,989
    Bracelets
    Essential staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sanneke1966 Bekijk berichten
    nou heb k het helemaal gehad met pkr!
    kk hebben.. all in natuurlijk!
    ander ak...is chipleader..ok ..die gaat natuuurlijk mee!

wat valt er! 5-3-Q-2 en een 4 !!!!!!!!

daar ga ik dus....53e plaats..maar als dit nou 1x is...of 2x. nee het valt zo op!!
    zo vaak gebeurt dit bij pkr en je hoort van meerdere dat dit vaak voorkomt ..zie het zelf ook bij mijn man..om echt va te worden..

ik ben nu ff afgekickt op dit hele pkr.
    Ik speel op jokerstars tp fulltilt en nog een aantal sites beats komen overal voor en soms ook voor een langere periode dat is nu eenmaal zo na verloop van tijd draaid het ook weer om leer mijn ervaring.
    Swings zijn nu eenmaal innerent aan poker.

Forum rechten