|
|||||||
![]() |
|
|
Discussietools |
Waardering:
|
|
(#1181)
|
||||
|
||||
|
Waaaaaaaaaaaak!
|
|
(#1182)
|
||||
|
||||
|
Citaat:
![]() |
|
(#1183)
|
||||
|
||||
|
Kan me herinnere dat ik ooit in freeroll een hand won met 39. Ander had AQ. Flop AQ4. Ik had maar 1bb, dus wss allin , kwam nog 33, was nog op pkr, in zon beta speed freeroll, 2jr geleden
|
|
(#1184)
|
|||
|
|||
|
Heel zeldzaam die handjes
Dit is mijn meest extreme ervaring tot nu toe in poker Ook extreem was een keer een 4way allin met aa kk qq en jj, maar daar zat ik zelf niet in ![]() |
|
(#1185)
|
||||
|
||||
|
dennis, heb r net ook 1. had 98% op flop. had K4 klavers. komt 5 10 Q klaver op flop, call bluff all in van 54. komt r 10 en 5, wintie
|
|
(#1186)
|
|||
|
|||
|
Ik zou toch echt zweren dat jij gestopt was met poker? xD
|
|
(#1187)
|
||||
|
||||
|
Citaat:
Tevens maak jij wel altijd veel mee bij poker zeg.......... je hebt elke dag wel 3 of 4 post met zieke handen die je hebt meegemaakt...... |
|
(#1188)
|
||||
|
||||
|
ik heb al 2 weken niet gepost over hands. maare, deed ff paar kleine potjes ja, maar nu alweer gekapt. Had 25 gestort, maar al 30 aan rake betaald, hoe kan je dan ooit winst make. Zucht, zo fout aan poker,
|
|
(#1189)
|
|||
|
|||
|
Nou normale mensen maken gewoon winst en dan gaat daar wat rake vanaf, ik zit meestal aan de goede kant van de rake zegmaar, ik win een pot waar ik 5$ in heb gestoken bijvoorbeeld en betaal dan 50ct aan rake ofzo, dus nog steeds een mooie winst, terwijl de verliezende kant gewoon alles kwijt is.
Misschien ook eens proberen? En probeer dan meteen die k4 die je net noemt niet meer te spelen, scheelt een hoop nare situaties ![]() Ik ga er van uit dat dit voor dovemans oren is gezegd btw. |
|
(#1190)
|
||||
|
||||
|
K4 met 3k stack tege 4k stack met 600 blinds hu einde sng, en ik win bijv 5 bbs per 100 die ik inzet, niet genoeg. Alleen heel hoge levels betalen minder rake. Mijn sterke kant is hu , maar zo betaal je teveel rake, had 30 moete winne vandaag
|
![]() |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|