Ik zie de laatste tijd zulke bizarre dingen gebeuren aan de tafel gebeuren niet normaal.
In dit topic zal ik proberen iedere week een paar voorbeelden posten.
Beging meteen goed met een pot van 370BB (die zie je echt niet veel aan de cashgametafel). Het is weekend en dan is het altijd raak. Ik zat op NL50 cashgame tafel te chatten met iemand uit Engeland die me direct waarschuwde voor 2 spelers aan tafel die geen fold knop hebben. Ik zei dat het niet lang zou duren voor deze 2 spelers gestacked zouden worden. En ja hoor mijn voorspelling kwam uit.
Onderwerp: Het grote bizarre handen topic
-
05-12-08 #1
Het grote bizarre handen topic
-
06-12-08 #2PKR speler
- Ingeschreven
- Nov 2008
- Chips
- 21,989
- Bracelets
Lekker potje ... Ik ben benieuwd wat de rest hier had ...
-
06-12-08 #3
lol dat is wel lekker om ff binnen te halen jah
This is more like it :P
Help Evo' de winter door met een prachtig pkr.nl T-shirt! :9
-
06-12-08 #4
khad ooit op pokerstars met een royal flush 360$ gewonnen. het was alleen wel playmoney
-
09-12-08 #5
Ik zojuist zelf echt de blunder uit me pkr loopbaan gemaakt. Ik was helemaal in shock door de flop, ik keek naar mijn tegenstander zijn stack en ik dacht "die is voor mij". Ik had de absolute nuts, beetje tijdrekken op zijn bet, beetje moeilijk doen en dan druk ik gewoon in een vlaag van verstandsverbijstering net die knop in die je niet wil indrukken. Wou mezelf echt voor straf een dag niet laten pokeren OMG
Dit kost me dus 12 dollar
check it out
-
09-12-08 #6PKR speler
- Ingeschreven
- Apr 2008
- Chips
- 3,049
- Bracelets

Jezus, dat is wel echt even flink balen zeg
-
13-12-08 #7
preflop 6 % om te winnen en iemand flikt het weer om azen te kraken
check it out
-
13-12-08 #8
Leuke thread...
En ja.. het hoort er allemaal bij....
Ik zie vaak mensen klagen..., en zeggen...
Typical PKR... rivered again...
Nou ik kan je zeggen..., dat is niet alleen bij PKR....
Gister op een andere site..., headsup... drie keer achter elkaar..., preflop, postflop en op de turn voorliggen..., en als nog gerivered worden...(ik werd dus tweede)....
Ik ben er niet boos om..., ik denk maar zo... wat mij overkomt..., overkomt de ander ook... alleen vergeet je die veel vlugger...
En daarbij... the river is part of the game...
groetsels
-
13-12-08 #9
ps te rivier is wel gevaarlijk hier op pkr !!
Wie helpt mij aan mijn 2e Bracelet....!!!
-
13-12-08 #10

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google