het ziet er naar uit dat de giveaways zijn gestopt (best wel jammer aangezien ik weer ben begonnen met mijn Chris Ferguson challenge) kan iemand dit bevestigen?
Onderwerp: the giveaways
-
06-01-12 #1PKR speler
- Ingeschreven
- Sep 2009
- Chips
- 7,333
- Bracelets
the giveaways
-
06-01-12 #2PKR speler
- Ingeschreven
- Jun 2011
- Chips
- 2,492
- Bracelets
ja zag het ook ik hoop niet dat ze gestopt zijn
-
06-01-12 #3PKR speler
- Ingeschreven
- Sep 2009
- Chips
- 7,333
- Bracelets
PKR | Online poker forums | Online poker community - PKR
in deze link staan alle veranderingen die ze hebben door gevoerd zoals het beëindigen van de 10 en 25 cent games. en het toevoegen van twee depositers free rolls in de maandLaatst gewijzigd door AKrutger47; 06-01-12 om 23:41.
-
07-01-12 #4
Jammer voor de nieuwkomers, was toch altijd leuk om daarmee te beginnen en zo langzaam op te bouwen.
Maarja, dan maar keertje deep gaan in 5$ freeroll :PSome fishes can't even swim......................... I CAN!!!!
-
07-01-12 #5PKR speler
- Ingeschreven
- Sep 2009
- Chips
- 7,333
- Bracelets
ik vind het toch wel een slechte move van ze om die 10 & 25 cent giveaways weg te doen. het zal ze zeker wat geld besparen waardoor ze weer nieuwe promoties kunnen financieren. Maar het was ook wel iets waardoor grootte aantallen beginnende spelers naar pkr kwamen en de meeste gaven het geld toch wel direct weer uit aan poker dus het geld bleef rollen en zou indirect toch weer bij ze terug komen (ken eigenlijk maar weinig succes verhalen op pkr).
-
07-01-12 #6
Ik vind het een beetje een hele erge move van pkr. Veel mensen kwamen daar juist op af op die giveaways en nu halen ze het weg. Als er geen oplossing voor komt dan denk ik dat pkr vaarwel zeg
-
08-01-12 #7PKR speler
- Ingeschreven
- Oct 2011
- Chips
- 2,136
- Bracelets
@ AKRutger47: PKR is een bedrijf en dat betekent dat er winst gemaakt moet worden. Die freerolls sit en go's zijn leuk en aardig, maar daarmee trek je maar weinig volk die uiteindelijk een storting gaat doen. Alleen als mensen stortingen gaan maken en rake en entryfees gaan betalen, dan kan PKR een beetje uit de kosten komen. Vergeet niet dat de ontwikkeling, onderhoud en overhead allemaal geld kosten. Dus ook al verspelen alle donks hun geld toch wel weer, het kost uiteindelijk toch geld.
@sabju92: Die oplossing is er al: namelijk een depositor's freeroll. Zit 2500 dollar in de pot met waarschijnlijk een eerste prijs van over de 500 dollar.
-
08-01-12 #8
@Carpe Diem: Ik doe niet aan internet bankieren en dan is het toch leuk als je via zulke manieren money kan winnen om aan wat grotere toernooitjes mee te doen. PKR stond erom bekend en ik begrijp het wel dat zij wille dat mensen gaan storten, maar persoonlijk vind ik het toch jammer.
-
08-01-12 #9PKR speler
- Ingeschreven
- Oct 2011
- Chips
- 2,136
- Bracelets
-
08-01-12 #10
Volgens mij is het meer een principe van sabju92 dat ze geen geld stort.
Jammer dat ze dit niet meer doen, maar ook begrijpelijk zoals Carpe zegt. Het kost hun veel traffic en levert weinig tot niks op. Ik weet nog wel de zogenaamde Shasta tafels op Everest Poker, waar je 3 cent kon winnen met een LHE SNG. Je moest heel snel zijn wilde je je daar voor inschrijven, iedereen zat geobsedeerd in de lobby te staren tot er weer een tafel vrijkwam. Reactie vermogen was het belangrijkste
Dat leverde ze in eerste instantie veel traffic en nieuwe spelers op, maar hoeveel van die mensen gingen nou echt geld storten?
Zo een deposit freeroll is een goed initiatief, lekkere prijzenpot!Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google