Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: the giveaways

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55.
Resultaten 1 tot 10 van de 11
    PKR speler
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Chips
    7,333
    Bracelets
    AKrutger47 is al op de goede weg 

the giveaways

het ziet er naar uit dat de giveaways zijn gestopt (best wel jammer aangezien ik weer ben begonnen met mijn Chris Ferguson challenge) kan iemand dit bevestigen?

PKR speler
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Chips
    2,492
    Bracelets
    ralfbenerink is nog maar een beginner 
    ja zag het ook ik hoop niet dat ze gestopt zijn

PKR speler
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Chips
    7,333
    Bracelets
    PKR | Online poker forums | Online poker community - PKR

in deze link staan alle veranderingen die ze hebben door gevoerd zoals het beëindigen van de 10 en 25 cent games. en het toevoegen van twee depositers free rolls in de maand
    Laatst gewijzigd door AKrutger47; 06-01-12 om 23:41.

PKR speler Blockju's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Chips
    5,911
    Bracelets
    Blockju is nog maar een beginner 
    Jammer voor de nieuwkomers, was toch altijd leuk om daarmee te beginnen en zo langzaam op te bouwen.
    Maarja, dan maar keertje deep gaan in 5$ freeroll :P
    Some fishes can't even swim......................... I CAN!!!!

PKR speler
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Chips
    7,333
    Bracelets
    ik vind het toch wel een slechte move van ze om die 10 & 25 cent giveaways weg te doen. het zal ze zeker wat geld besparen waardoor ze weer nieuwe promoties kunnen financieren. Maar het was ook wel iets waardoor grootte aantallen beginnende spelers naar pkr kwamen en de meeste gaven het geld toch wel direct weer uit aan poker dus het geld bleef rollen en zou indirect toch weer bij ze terug komen (ken eigenlijk maar weinig succes verhalen op pkr).

PKR speler sabju92's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    6,611
    Bracelets
    sabju92 is nog maar een beginner 
    Ik vind het een beetje een hele erge move van pkr. Veel mensen kwamen daar juist op af op die giveaways en nu halen ze het weg. Als er geen oplossing voor komt dan denk ik dat pkr vaarwel zeg

PKR speler
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Chips
    2,136
    Bracelets
    Carpe Diem is al op de goede weg 
    @ AKRutger47: PKR is een bedrijf en dat betekent dat er winst gemaakt moet worden. Die freerolls sit en go's zijn leuk en aardig, maar daarmee trek je maar weinig volk die uiteindelijk een storting gaat doen. Alleen als mensen stortingen gaan maken en rake en entryfees gaan betalen, dan kan PKR een beetje uit de kosten komen. Vergeet niet dat de ontwikkeling, onderhoud en overhead allemaal geld kosten. Dus ook al verspelen alle donks hun geld toch wel weer, het kost uiteindelijk toch geld.

@sabju92: Die oplossing is er al: namelijk een depositor's freeroll. Zit 2500 dollar in de pot met waarschijnlijk een eerste prijs van over de 500 dollar.

PKR speler sabju92's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    6,611
    Bracelets
    sabju92 is nog maar een beginner 
    @Carpe Diem: Ik doe niet aan internet bankieren en dan is het toch leuk als je via zulke manieren money kan winnen om aan wat grotere toernooitjes mee te doen. PKR stond erom bekend en ik begrijp het wel dat zij wille dat mensen gaan storten, maar persoonlijk vind ik het toch jammer.

PKR speler
    Ingeschreven
    Oct 2011
    Chips
    2,136
    Bracelets
    Carpe Diem is al op de goede weg 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sabju92 Bekijk berichten
    @Carpe Diem: Ik doe niet aan internet bankieren en dan is het toch leuk als je via zulke manieren money kan winnen om aan wat grotere toernooitjes mee te doen. PKR stond erom bekend en ik begrijp het wel dat zij wille dat mensen gaan storten, maar persoonlijk vind ik het toch jammer.
    Ja als je geen Internetbankieren hebt dan is het inderdaad niet makkelijk om te storten. Heb je wel creditcard? Volgens mij kan je dan via moneybookers geld storten en dat vervolgens op PKR zetten. Daar worden wel transferfees in rekening gebracht.

Administrator Sheriff's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Chips
    16,131
    Bracelets
    Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum 
    Volgens mij is het meer een principe van sabju92 dat ze geen geld stort.

Jammer dat ze dit niet meer doen, maar ook begrijpelijk zoals Carpe zegt. Het kost hun veel traffic en levert weinig tot niks op. Ik weet nog wel de zogenaamde Shasta tafels op Everest Poker, waar je 3 cent kon winnen met een LHE SNG. Je moest heel snel zijn wilde je je daar voor inschrijven, iedereen zat geobsedeerd in de lobby te staren tot er weer een tafel vrijkwam. Reactie vermogen was het belangrijkste Dat leverde ze in eerste instantie veel traffic en nieuwe spelers op, maar hoeveel van die mensen gingen nou echt geld storten?

Zo een deposit freeroll is een goed initiatief, lekkere prijzenpot!
    Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here

Forum rechten