Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: geld storten via Ideal

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.
Resultaten 1 tot 10 van de 13
    PKR speler
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Chips
    4,604
    Bracelets
    Thijssie123 is nog maar een beginner 

pokerboeken

Weet iemand een goed pokerboek om te lezen. het liefst in het nederlands geschreven maar in het engels is het ook goed.
    Laatst gewijzigd door Thijssie123; 12-01-12 om 17:52. Reden: is al een keer geplaats

Administrator Sheriff's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Chips
    16,131
    Bracelets
    Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum 
    Geld storten met Ideal werkt heel makkelijk met PKR! Wijst zich eigenlijk vanzelf en staat er bijna direct op.
    Years back, you may have seen just a sheriff's deputy out here

PKR speler
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Chips
    4,604
    Bracelets
    leg mij maar goed uit hoe ik dat moet doen als het zo makkelijk is

PKR speler
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Chips
    999
    Bracelets
    DhrSpaan is nog maar een beginner 
    Als je niet weet hoe ideal werkt, vraag ik me af hoe jong je bent ...
    en of je wel moet storten ...

Ideal spreekt voor zich, makkelijker kan niet, gewoon goed lezen en stap voor stap doen wat ze vragen.

Ik weet nog dat ze geen ideal hadden, toen moest ik een netteller account aanmaken, dat was pas gekloot met bankpas en de hele reutemeteut inscannen en emailen blablabla. En daarna als je gestort had lekker paar dagen wachten voordat het er op stond en dan pas kunnen spelen op pkr.

Veel suc6 kerel!

PKR speler
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Chips
    4,604
    Bracelets
    ik weet wel hoe je met I deal werkt dat snapt iedereen wel maar mijn punt is er zijn twee dingen die je kan doen een is je kan via

Binnenlandse bankgegevens
    Naam van klant:
    Naam van bank:
    Filiaal van uw bankrekening:
    Bankrekeningnummer

het tweede is via
    IBAN- en SWIFT-code
    Naam van klant:
    IBAN:
    SWIFT:
    welke van de twee is het beste om te storte dat is mijn vraag

PKR speler Innomine's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    14,938
    Bracelets
    Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Ik neem aan dat je van de bovenste alle velden zonder moeite kan invullen. Voor de onderste methode moet je al dingen op gaan zoeken die je niet weet. Dus dan pak je toch automatisch de bovenste methode?

Het is niet lastig, je moet het alleen niet moeilijker proberen te maken dan neuken
    One shove, one kill.
    No luck, just skill.

PKR speler
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Chips
    999
    Bracelets
    DhrSpaan is nog maar een beginner 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Innomine Bekijk berichten
    Ik neem aan dat je van de bovenste alle velden zonder moeite kan invullen. Voor de onderste methode moet je al dingen op gaan zoeken die je niet weet. Dus dan pak je toch automatisch de bovenste methode?

Het is niet lastig, je moet het alleen niet moeilijker proberen te maken dan neuken
    Neuken vind ik geen zak an, het heeft er ook geen bal mee te maken ...

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    49,872
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Lolllllll nootjes.

Btw, imo Moneybookers is veruit de beste e-wallet, safe/snel ect.

PKR speler
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    6,019
    Bracelets
    glamourqueen is nog maar een beginner 
    Waarom niet een pay safe kaart kopen doe ik ook altijd werkt perfect makkenlijk en safe,Waarom moeilijk doen als t makkenlijk kan.Maar goed iedereen moet zelf maar weten hoe ze t er op zetten.
    .

PKR speler
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Chips
    4,604
    Bracelets
    hoe kom je aan zo pay safe kaart dan en wat houd het in
    Laatst gewijzigd door Thijssie123; 30-09-11 om 16:15.

Forum rechten