Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Freeroll 1 Februari 2010, winnaar wtrpkr

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54.
Resultaten 31 tot 37 van de 37
    GEKKERATOR spade78's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    35,205
    Bracelets
    spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum! 

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FreakuenC Bekijk berichten
    ergens int midden is een brede opvatting van meerdere plaatsen.
    Als je nu zegt juist in de helft (maw 1 plaats) dan is dat ook ma 1 plaatsje dat je zegt.

Laatste is ook ma 1 plaatsje en geen brede opvatting van meerdere plaatsen

maakt ni uit.

veel plezier met je muismat*) .

Premium Member jerommke's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Chips
    44,025
    Bracelets
    jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum! 
    ne spade heeft gelijk gewoon ik word 41 uuuu neee 42 uuuu nee 43 allle stop is me inschrijven 47 nee 46 cryyyyyyyy nu weet ik het ook niet meer hoor lol

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spade78 Bekijk berichten
    maakt ni uit.

veel plezier met je muismat*) .
    Nee joh, danny heeft gewoon niet op zitten letten, anders gaat toch iedereen dat zeggen???
    Je moet een getal noemen, en opgeven vóórdat het toernooi begint.....?

GEKKERATOR spade78's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    35,205
    Bracelets
    spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum!  spade78 is met acht bracelets de held van het forum! 

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk berichten
    Nee joh, danny heeft gewoon niet op zitten letten, anders gaat toch iedereen dat zeggen???
    Je moet een getal noemen, en opgeven vóórdat het toernooi begint.....?

das wat ik eigenlijk bedoelde met het maak nu nimer uit.

hij heeft zijn muismat al.

maar laat het duidelijk zijn voor iedereen da je idd een getal moet zeggen voor het toernooi begint.
    en niet laatste ofso.

PKR speler FreakuenC's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    14,450
    Bracelets
    FreakuenC loopt al met vijf bracelets rond 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spade78 Bekijk berichten
    das wat ik eigenlijk bedoelde met het maak nu nimer uit.

hij heeft zijn muismat al.

maar laat het duidelijk zijn voor iedereen da je idd een getal moet zeggen voor het toernooi begint.
    en niet laatste ofso.
    ma lol? als je opt voorhand ni weet hoeveel er mee doen hoe kunt ge dan zeggen ....

mij maakt het ni uit ...
    RiVeRSiDe MoFo's!!! afbeelding
    GeScHiFt vLaaMs SpAm PiRaaTjE

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FreakuenC Bekijk berichten
    ma lol? als je opt voorhand ni weet hoeveel er mee doen hoe kunt ge dan zeggen ....
    mij maakt het ni uit ...
    Veel mensen zeggen een getal tussen de 1 en de 30... Dat is de grap, dat als je dat dan toevallig goed hebt dat je dat als bonus de muismat krijgt, "laatste" of zodra je weet dat er 280 mensen meedoen ofzo 280e zeggen, is verboden....

Maarja, ik ben pkr.nl niet, hoop alleen voor ze dat je mensen niet op ideeen gebracht hebt....

PKR speler laenens's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Chips
    8,108
    Bracelets
    laenens loopt al met vijf bracelets rond 
    ik zie er al ontzettend naar uit om de freerolls van pkr;nl te gaan spelen
    Ik ga echt geen handtekening schrijven hoor !

Forum rechten