ahh jammer shiftyen ik ga ook maar eens in die freerolls van pokerstarts verdiepen denk ik
![]()
Onderwerp: De FINALTABLE-thread
-
21-10-09 #21
-
21-10-09 #22
Ik haat mezelf
Yes yes, speel ik een keer boven mn bankroll, voel ik me helemaal goed, ga ik ervoor, sta ik 3e, verkloot ik het alsnog.....
-
21-10-09 #23
Balen Man Shift
-
21-10-09 #24
Balen shift!
En leuke topic
+1 dan maar...
Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!
-
21-10-09 #25
Zat vandaag Finale table MTT $2,- 24 spelers 6 seater.
Liep als een trein eigenlijk. Chipleader.
En binnen een paar minuten, op de bubble eruit geknikkerd. De kaarten waren waardeloos die ik nog kreeg, en dan op een gegeven moment verlies je veel. Helaas.
5de van de 24
Just play, no whine, have fun
-
21-10-09 #26
Ul.. m8...
-
22-10-09 #27
I'm in ....12943318
Zit ook te eten...:?
-
22-10-09 #28
4de van de 139 in een 1.20 regular toernooi geworden
-
22-10-09 #29Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
22-10-09 #30
Het tournooi ging echt lekker. Ik ben maar 2x all-in gegaan voor de finaltable. 1x met AJ suited en QQ dus gewoon degelijk gespeeld en in finaltable afgewacht wat anderen deden. Eerste hand in finaltable direct 2 mensen all-in en iemand callde, die ene die callde won dus direct 2 eruit. Na een paar keer de blinds gejat te hebben gingen er weer 2 all-in en iemand callde weer en die ene won weer dus nog 6 over. Daarna weer wat blinds gestolen en uiteindelijk 4de geworden

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google