Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: De FINALTABLE-thread

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15.
Resultaten 11 tot 20 van de 2464
    Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Im first^^

20$ regular MTT. 38 runners.
    Ik sta 3e, Finaletafel gehaald

First Price $304,-

PKR speler p0kerholic's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    45,999
    Bracelets
    p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum! 
    GL, ik heb m ope
    p0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Ik heb het verneukt....

QJ kon limpen in de SB, Jack op de flop
    Ik bet direct uit, iemand raised, na 20 sec schoof ik allin, had die K-J

Dacht dat ie drawing was

KUT!

The Fish Louce's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    16,942
    Bracelets
    Louce staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk berichten
    Ik heb het verneukt....

Dacht dat ie drawing was

KUT!
    happens to the best
    Welcome, Mr. Legal!!

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    46,852
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk berichten
    Ik heb het verneukt....

Dacht dat ie drawing was

KUT!
    Maybe moet je proberen te raisen ipv limpen, limpen is zo weak.
    Ik bedoel niet te zeggen dat je QJ had moeten raisen, maar je limped best veel imo.
    Als je besluit een hand te spelen, RAISE, dat straalt veel meer kracht uit dan limp.

Just my opinion

PKR speler p0kerholic's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    45,999
    Bracelets
    p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum! 
    Jammer shifty, maar je had wel de eer deze thread als eerste in gebruik te nemen :9
    p0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough

PKR speler jordemon's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Chips
    3,566
    Bracelets
    jordemon is al vier bracelets waard  jordemon is al vier bracelets waard  jordemon is al vier bracelets waard  jordemon is al vier bracelets waard 
    Maar heb je nou wel wat gewonnen of was het winner takes it all?

The Fish Louce's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    16,942
    Bracelets
    Louce staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jordemon Bekijk berichten
    Maar heb je nou wel wat gewonnen of was het winner takes it all?
    bij 38 runners is het nooit zo dat er "de winner takes" all.. zeker niet als het een regular is.. alleen op FullTilt en pstars hebben ze van die freerolls waarbij de winnaar een dvd'tje krijgt, om te leren hoe te pokeren best lachen als je door een veld van 2700 man bent gekomen

volgens mij werd hier de top 6 of top 8 uitbetaald..
    Welcome, Mr. Legal!!

Centen-schraper luca15's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    22,352
    Bracelets
    luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum!  luca15 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Bijlage 159

jammer Shifty
    UnderTheGunafbeelding

PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Top vijf werd uitbetaald...

Shift had de 3de stack maar liep tegen een "trap" aan, en werd zevende...

(never clash with the bigstack).... sorry dooie boom quote....
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

Forum rechten