Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: De FINALTABLE-thread

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35.
Resultaten 1.481 tot 1.490 van de 2464
    Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    netjes, komt nog paar keer50ct bij of niet?
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    1x maar, ik had echt pech wat dat betreft, ik wist steeds te dubbelen tegen iemand die net iets meer chips had dan ik. 1x wist ik nota bene met 27 offsuit iemand uit te schakelen waarvoor die gast nog boos werd ook. Maar ja, hij maakt vanuit de sb allin voor 230 chips en mijn bb was 200... 30 bijleggen dus, maar dat snapt ie dan weer niet.

Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    ja logisch. had tijdje geleden een sng met nog 4 over, 3 prijzen. en dan bb van 400, raist sb all in naar 560 ofzok, legt de bb m weg, terwijl die 4000 stack heb, 'i had 5 6'. zucht, die 160 op 960 die er al ligt, denk na
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    Belachelijk is dat, in dons komt het ook te vaak voor, zo irritant.

PKR speler Innomine's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    13,600
    Bracelets
    Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DennisOoijer Bekijk berichten
    Belachelijk is dat, in dons komt het ook te vaak voor, zo irritant.
    Ja echt te vaak...dan vreet ik me helemaal op. Vooral als er een lowstack allin gaat en de bigstack maar 100 bij hoeft te leggen voor een call en dat dan niet doet. Dan ben je daarna zelf shortstacked..grrr!:{

En AA limpers....dear god...dat zou verboden moeten worden. De laatste dagen al 3 keer een AA limper tegen me gehad...nekschot bitte;(

Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    ja, snap dat AA limpen ook niet eg. ok, cashgame, first to act, kan je is eenkeer limpen. maar heb jij sb, iedereen fold, raise je maar met je QJ, hij callt. flop Q35. en dan bet hij met zn AA. haat zulke situaties maar heb wel vaker moeite met bb sb duels. heb ik sb. A6 suited. iedereen fold, en sb denkt ff en raist naar 3,5bb. ik raise naar 10 bb en dan calltie met 57. en dan krijg je van die flops van 4 5 6. die niet altijd goed aflopen

PKR speler
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    23,090
    Bracelets
    AA limpen is zeer risicovol en soms heel erg winstgevend. In dons zou ik het noooooit doen.

Hangt beetje af van medespelers etc. Veel gebruikte move is limpen utg met azen, hopen voor een raise en knallen.

WSOP 2011 here i come! thomaskenke's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    10,729
    Bracelets
    thomaskenke is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Zit al een tijdje aan de FT van de $6 Deep Stack.
    Momenteel nog 7 over, eerste 5 betaald
    Variance!...... Embrace it!...... It's your destiny!
    K♣ A♠ K♣

Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    65,274
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Succes!
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

WSOP 2011 here i come! thomaskenke's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    10,729
    Bracelets
    thomaskenke is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Helaas Bubbleboy!

Mijn AJ kon het niet winnen tegen 10Q..
    Variance!...... Embrace it!...... It's your destiny!
    K♣ A♠ K♣

Forum rechten