netjes, komt nog paar keer50ct bij of niet?
Onderwerp: De FINALTABLE-thread
Resultaten 1.481 tot 1.490 van de 2464
-
08-09-10 #1481Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
08-09-10 #1482PKR speler
- Ingeschreven
- Jan 2010
- Chips
- 23,090
- Bracelets
1x maar, ik had echt pech wat dat betreft, ik wist steeds te dubbelen tegen iemand die net iets meer chips had dan ik. 1x wist ik nota bene met 27 offsuit iemand uit te schakelen waarvoor die gast nog boos werd ook. Maar ja, hij maakt vanuit de sb allin voor 230 chips en mijn bb was 200... 30 bijleggen dus, maar dat snapt ie dan weer niet.
-
08-09-10 #1483
ja logisch. had tijdje geleden een sng met nog 4 over, 3 prijzen. en dan bb van 400, raist sb all in naar 560 ofzok, legt de bb m weg, terwijl die 4000 stack heb, 'i had 5 6'. zucht, die 160 op 960 die er al ligt, denk na
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
08-09-10 #1484PKR speler
- Ingeschreven
- Jan 2010
- Chips
- 23,090
- Bracelets
Belachelijk is dat, in dons komt het ook te vaak voor, zo irritant.
-
08-09-10 #1485
Ja echt te vaak...dan vreet ik me helemaal op. Vooral als er een lowstack allin gaat en de bigstack maar 100 bij hoeft te leggen voor een call en dat dan niet doet. Dan ben je daarna zelf shortstacked..grrr!:{
En AA limpers....dear god...dat zou verboden moeten worden. De laatste dagen al 3 keer een AA limper tegen me gehad...nekschot bitte;(
-
08-09-10 #1486
ja, snap dat AA limpen ook niet eg. ok, cashgame, first to act, kan je is eenkeer limpen. maar heb jij sb, iedereen fold, raise je maar met je QJ, hij callt. flop Q35. en dan bet hij met zn AA. haat zulke situaties
maar heb wel vaker moeite met bb sb duels. heb ik sb. A6 suited. iedereen fold, en sb denkt ff en raist naar 3,5bb. ik raise naar 10 bb en dan calltie met 57. en dan krijg je van die flops van 4 5 6. die niet altijd goed aflopen
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
08-09-10 #1487PKR speler
- Ingeschreven
- Jan 2010
- Chips
- 23,090
- Bracelets
AA limpen is zeer risicovol en soms heel erg winstgevend. In dons zou ik het noooooit doen.
Hangt beetje af van medespelers etc. Veel gebruikte move is limpen utg met azen, hopen voor een raise en knallen.
-
08-09-10 #1488
Zit al een tijdje aan de FT van de $6 Deep Stack.
Momenteel nog 7 over, eerste 5 betaald
Variance!...... Embrace it!...... It's your destiny!
K♣ A♠ K♣
-
08-09-10 #1489
Succes!
Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!
-
08-09-10 #1490
Helaas Bubbleboy!
Mijn AJ kon het niet winnen tegen 10Q..Variance!...... Embrace it!...... It's your destiny!
K♣ A♠ K♣

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google