Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: De FINALTABLE-thread

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42.
Resultaten 1.351 tot 1.360 van de 2464
    PKR speler
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Chips
    6,257
    Bracelets
    AKrutger47 is al op de goede weg 
    omg die gebeurde meteen achter elkaar tegen de zelfde gast
    mijn qj wordt verslagen door een 76 (valt een 7) daarna mijn 99 wordt verslagen door 77 ( hij hit een flush) en op het laast wordt mij ak verslagen door 86 ( krijgt flush op de river terwijl we all in zijn op de turn )

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AKrutger47 Bekijk berichten
    mijn qj wordt verslagen door een 76 (valt een 7) daarna mijn 99 wordt verslagen door 77 ( hij hit een flush) en op het laast wordt mij ak verslagen door 86 ( krijgt flush op de river terwijl we all in zijn op de turn )
    Unlucky dude!

PKR speler timoty91's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Chips
    7,803
    Bracelets
    timoty91 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    ja das bale. heel zuur

Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    65,274
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobber11 Bekijk berichten
    gister 3e geworden in de 1000 dollar freeroll.toch lekker
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobber11 Bekijk berichten
    gaat lekkernu 3e in de terminator ook nog

Lekker!!! Gefeliciteerd!

yeah eindelijk weer eens een finale tafel gehaald nog 8 mensen en ben momenteel tweede ^^ (de 150 granted)
    Hoeveelste ben je alsnog geworden? En wel UL
    Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!

PKR speler
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Chips
    6,257
    Bracelets
    AKrutger47 is al op de goede weg 
    tot mijn ongenoegen werd ik 5e, terwijl ik die tafel samen met een andere speler compleet domineerde ^^ maar ja dat is pkr

Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    FT bubble, maar even een vraag:

2500/5000: 15.000 stack als SB.... 15.000 stack als BB
    Als iedereen fold, dan maak je met K-8 op de SB toch een move?

PKR speler Innomine's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    13,600
    Bracelets
    Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk berichten
    FT bubble, maar even een vraag:

2500/5000: 15.000 stack als SB.... 15.000 stack als BB
    Als iedereen fold, dan maak je met K-8 op de SB toch een move?
    Met zulke blinds ben je dus redelijk lowstacked neem ik aan. Ik zou dan gewoon shoven, best goede hand daarvoor.

TENZIJ(!) je speelt om ITM te komen, als er iemand op 3k zit ofzo zou ik gewoon folden. Maar, spelen om ITM te komen is gay...je speelt natuurlijk om te winnen!

PKR speler p0kerholic's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    45,999
    Bracelets
    p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum!  p0kerholic is met acht bracelets de held van het forum! 
    zeker een auto-shove!
    p0kerholic's handtekening-privileges zijn ontnomen door de Administrator: IwantUrDough

Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    Ja toch Ok en nu verder, stel je was BB, en je vind A-2 offsuit... call je dan die allin?

11 over, allang ITM...

PKR speler Innomine's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Chips
    13,600
    Bracelets
    Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  Innomine is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk berichten
    Ja toch Ok en nu verder, stel je was BB, en je vind A-2 offsuit... call je dan die allin?

11 over, allang ITM...
    Hmmm...die is wat moeilijker. Alles lijkt namelijk op een steal als er een lowstack op de SB shoved. Ik denk dat ik hem gecalled had, goede kans dat je hem gewoon pakt met je highcard. Zou er wel wat langer over nadenken though:{

Forum rechten