Clicky

De FINALTABLE-thread - Pagina 150 - pokerforum.nl forum - online 3D poker
Download PKR poker nu, gratis $50 bonus
Ga terug   Pokerforum.nl > PKR > Forum > Poker > Poker & jij
Vernieuw pagina De FINALTABLE-thread
Antwoord

Discussietools Waardering: Waardering discussie: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld.
(#1491) Bericht in/uitklappen
Oud
DennisOoijer is Offline
PKR.nl speler
Bracelets: DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
Chips: 19.710

Standaard 9 uur geleden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Innomine Bekijk bericht
En AA limpers....dear god...dat zou verboden moeten worden. De laatste dagen al 3 keer een AA limper tegen me gehad...nekschot bitte;(

Word nu toevallig eruit gekickt door een aa limper, ik heb 8 bb left met kqsuited, button midpos limpt, iedereen fold, ik shove, BOEM aa.

En op de andere tafel tegelijkertijd ga ik allin met aa voor mn laatste 9bb, iemand callt j3 en hit een fh op de flop. Bleh! Poker is cruel!
Met citaat antwoorden
(#1492) Bericht in/uitklappen
Oud
DennisOoijer is Offline
PKR.nl speler
Bracelets: DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen DennisOoijer staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
Chips: 19.710

Standaard 8 uur geleden

Ah sick ik begrijp je nu helemaal, wat is dat met die mensen, nu hetzelfde met kk net in een nieuwe tour. 88 in de bb, paar calls, flop komt 567 iedereen checkt ik bet vrij hoog, short stack allin ik call heeft ie kk en ik hit niet... Jesus :p
Met citaat antwoorden
(#1493) Bericht in/uitklappen
Oud
thomaskenke's schermafbeelding
thomaskenke is Offline
WSOP 2011 here i come!
Bracelets: thomaskenke is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid thomaskenke is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid thomaskenke is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid thomaskenke is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid thomaskenke is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid thomaskenke is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
Chips: 7.916

Standaard 4 uur geleden

Tijdens het cashgamen daarnet even een $1 MTT geopend.

FT gehaald en uiteindelijk ook geshipt voor het symbolische bedrag van $23.52 :)

Variance!...... Embrace it!...... It's your destiny!
K♣ A♠ K♣
Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools
Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag nieuwe discussies starten
Je mag reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Forumsoftware: vBulletin, versie 3.6.4
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
vBulletin Skin developed by: vBStyles.com