Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Films Films Films!:)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04.
Resultaten 1 tot 10 van de 184
    Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 

Films Films Films!:)

Ik ben werkelijk verslaafd aan films. Mn HD staat vol met downloads, gewoon omdat het kan.

Maar....
    Nu is dit een forum met heel veel mensen en veel verschillende meningen, en dus ook van favoriete films!
    Nu ben ik dus zoek naar diamantjes in de grote hooiberg van filmtitels^^
    Heeft er iemand nog tips welke ik "MOET" zien?

Kleine greep uit wat ik leuk vind:
    Ooloorlogsfilms: Van The great Escape (1963) tot aan Inglourious Bastards...Topfilms! Moeten meerdere juweeltjes zijn!

Disney pixar films: Ice age, Madagascar, The Incredibles... Hilarisch, heb ik overigens allemaal wel gezien geloof ik...

Actie/thrillers: Van "The Transporter" via "Shooter" naar "Fast and furious"... all good!
    Vooral in deze laatste cathogorie zijn er veel films die ik nog "MOET" zien hoop ik

Anyone?

Premium Member BdeB75's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    39,674
    Bracelets
    BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum! 
    een onderwerp waar ik uren over vol kan lullen ik heb er echt ziekelijk veel... zo goed als alle genres, van klassiekers tot het nieuwe werk..

m'n eerste aanrader is : once were warriors in de categorie speelfilm/drama (deze heeft nog twee vervolgfilms) erg indrukwekkende film

dan hebben we ook nog Acid House
    in de categorie engelse cult (in de trant van trainspotting)

deze twee even als voorstel aangezien ik denk dat niet zo veel mensen deze gezien hebben..

kheb nog veel meer aanraders, maar dan blijf ik bezig
    "May the flop be with You!"

PKR speler FreakuenC's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    14,450
    Bracelets
    FreakuenC loopt al met vijf bracelets rond 
    wil je iets informatief + animatie (denk wel dat je die at leuk vind): Waking Life gaat over drome, enorm interessant; ik was zo zwaar onder de indruk door die film en sindsdien kan ik kei veel dromen onthouden, in richtlijnen sturen etc...

film gaat over dingen zoals hoe weet je dat je nu niet droomt etc...
    (tis dus geen speelfilm, ik zou het eerder documentaire in een leuk jasje noemen )

edit: (nu ik toch bezig ben) Voor actie films zie ik graag films met Jason Statham; je weet wel die acteur van transporter ; death race zeker checken en the mean machine (ga over voetbal in de gevangenis, echt bangelijk) ; crank1 en crank2 (pas in ciné geweest)

en anders ice age 3 was goe lache
    kga binnekort gamer checken in cinema en die district9

edit: heb dit nog net op internet gevonden, the elphants dream, van Nederlandse makelarij: http://orange.blender.org/download kan je downloade, gwn rechtsklikke doen opslaan al ... de film is speciaal omdat hij open einde heeft, wat ze daar mee bedoelen enzo... (moet hem dus nog cheken)

grtz
    RiVeRSiDe MoFo's!!! afbeelding
    GeScHiFt vLaaMs SpAm PiRaaTjE

PKR speler jordemon's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Chips
    3,566
    Bracelets
    jordemon is al vier bracelets waard  jordemon is al vier bracelets waard  jordemon is al vier bracelets waard  jordemon is al vier bracelets waard 
    Zelf ben ik ook gek van films, vooral van asian movies Red cliff, azumi, Battle royal en noem maar op

maar iig Ooloorlogsfilms zijn er een heeeeellleeee boel iig goude oude vind ik : saving private ryan en band of brothers ofc en ga nog maar ff door.

En Actie/thrillers zijn er ook heel veel nice van zijn echt super veel Asian thriller/horrors die echt aan te raden zijn en voor de rest final destination, The cube ( cube zero ) en noem maar op vind ik echt zo goed in elkaar gezet

Kortom ik hou van veel films maar het belangrijkste vind ik het verhaal en hoe het word neergezet door de personages die erin spelen of het nou actie/thriller/oorlog is, Zonder verhaal ben je nergens

na dat was het hopelijk heb je er wat aan

PKR speler FreakuenC's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    14,450
    Bracelets
    FreakuenC loopt al met vijf bracelets rond 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jordemon Bekijk berichten
    ...

En Actie/thrillers zijn er ook heel veel nice van zijn echt super veel Asian thriller/horrors die echt aan te raden zijn en voor de rest final destination, The cun=be ( cube zero ) en noem maar op vind ik echt zo goed in elkaar gezet

....
    is dat de 3de opvolger van "the cube" ... want nu ik het zo lees .. damn echt goeie films (cube1 beetje donker gefilmd; cube2 aka Hypercube; maar beide meer dan de moeite waard) ... ze staan beide in men dvd collectie

... wist niet dat er een 3de was??!

... nu het me toch binnen schiet... heb je de trilogie van Futurama al gechecked? die heben vorig jaar op 3 maanden tijd 3 films gereleased (of waren het er nu 4.. lol?!) in elk geval horen ook bij mijn lievelingsfilms... wie is er nauw niet gek op futurama

grtz
    RiVeRSiDe MoFo's!!! afbeelding
    GeScHiFt vLaaMs SpAm PiRaaTjE

PKR speler jordemon's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Chips
    3,566
    Bracelets
    jordemon is al vier bracelets waard  jordemon is al vier bracelets waard  jordemon is al vier bracelets waard  jordemon is al vier bracelets waard 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FreakuenC Bekijk berichten
    is dat de 3de opvolger van "the cube" ... want nu ik het zo lees .. damn echt goeie films (cube1 beetje donker gefilmd; cube2 aka Hypercube; maar beide meer dan de moeite waard) ... ze staan beide in men dvd collectie

... wist niet dat er een 3de was??!

... nu het me toch binnen schiet... heb je de trilogie van Futurama al gechecked? die heben vorig jaar op 3 maanden tijd 3 films gereleased (of waren het er nu 4.. lol?!) in elk geval horen ook bij mijn lievelingsfilms... wie is er nauw niet gek op futurama

grtz
    Ja er is een deel 3

en futurama is dat die tekenfilm serie die er toen was? soort van simpsons style ?

Premium Member BdeB75's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    39,674
    Bracelets
    BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum! 
    ik heb ze ook alle drie in m'n kast staan, de tweede vond ik persoonlijk de minste, de derde is weer een beetje terug in de stijl van de eerste en dan ook weer meteen een erg goede

i.m.h.o.:
    de eerste is t best, dan de derde en vervolgens de tweede
    "May the flop be with You!"

Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Lol @ hierboven juist met heeel goed verhaal enzo... Maar ik kijk juist films om me ff af te sluiten en dus of zinloos geweld te zien met veel piefpafpoef, of stukje oorlogsgeschiedenis te kijken... Ook met piefpafpoef.

edit: (nu ik toch bezig ben) Voor actie films zie ik graag films met Jason Statham; je weet wel die acteur van transporter ; death race zeker checken en the mean machine (ga over voetbal in de gevangenis, echt bangelijk) ; crank1 en crank2 (pas in ciné geweest)
    grtz
    Dat zijn films die ik bedoel ja
    Statham is idd erg goed... Crank 1 gister gezien, crank 2 kan ik niet vinden nog in goeie kwaliteit... Death race...ook gezien... ik ga nog even door metzoeken.
    Ice age 3 ook rukkwaliteit alleen nog...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jordemon Bekijk berichten
    maar iig Ooloorlogsfilms zijn er een heeeeellleeee boel iig goude oude vind ik : saving private ryan en band of brothers ofc en ga nog maar ff door.
    Bestaan er nog andere goeie oorlogsfilms met saving private ryan gehalte? Band Of Brothers de serie ken ik ook al
    Maar daar houd het bij mij bij op.....

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    110,959
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk berichten
    Bestaan er nog andere goeie films met saving private ryan gehalte?.....
    Yep, shaving Ryan's privates
    "There is more to poker than life."

Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IwantUrdough Bekijk berichten
    Yep, shaving Ryan's privates
    WUHAHAHA....naar dat genre ben ik niet opzoek xD

Ik zoek me suf naar nieuwe films heb zo ongeveer elke aXXo DVDrip op mn HD staan, jammer dat die gast opgepakt is...

Forum rechten