Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Feedback overgang naar PokerForum.nl

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.
Resultaten 11 tot 18 van de 18
    Administrator
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Chips
    1,560
    Bracelets
    Bart is nog maar een beginner 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anusbal Bekijk berichten
    Zelf vindt ik dat er niks mis mee is, toch had ik graag een heel nieuw jasje willen zien van het forum.

Het lijkt nu precies op het oude alleen met een ander kleurtje.
    Het klopt dat het forum nu nog heel veel lijkt op het oude forum met alleen een nieuw kleurtje en logo, want dat was ook het originele plan.

Maar wat bedoel je precies met een ander jasje? Hebben we het dan over een ander kleurtje of een hele nieuwe layout en zo?

Als je goede suggesties hebt, dan speel ik ze namelijk graag door!

Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    37,526
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    nou, zit ff wel wat in als je nog ff een extra stylesheet maak, hoeft neit heel anders, gewoon andere kleurtje ofzo. of is dat heel lastig omdat dit niet helemaal zelfgeschreven site is?
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    109,677
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Een mogelijkheid om (youtube) filmpjes te "embedden" in je post zou mooi zijn.
    "There is more to poker than life."

Administrator
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Chips
    1,560
    Bracelets
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door donuthare Bekijk berichten
    nou, zit ff wel wat in als je nog ff een extra stylesheet maak, hoeft neit heel anders, gewoon andere kleurtje ofzo. of is dat heel lastig omdat dit niet helemaal zelfgeschreven site is?
    Dat zou op zich niet heel lastig zijn nee..
    Ik zal hier even contact over opnemen en dan kom ik hier nog op terug.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IwantUrdough Bekijk berichten
    Een mogelijkheid om (youtube) filmpjes te "embedden" in je post zou mooi zijn.
    Ook dat moet niet al te moeilijk zijn. Het nadeel daarbij is wel dat als je toestaat dat mensen dergelijke scripts kunnen gebruiken, dat ze die ook voor schadelijke scripts kunnen gebruiken (dat is in ieder geval wat ik me heb laten vertellen), maar ik zal ook dit even bespreken en kijken of we dit toe moeten laten.

PKR speler Marc0pa's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Chips
    19,590
    Bracelets
    Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen  Marc0pa staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    /cough

Waar is de arcade?
    afbeelding

Premium Member anusbal's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Chips
    35,335
    Bracelets
    anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Bekijk berichten
    Het klopt dat het forum nu nog heel veel lijkt op het oude forum met alleen een nieuw kleurtje en logo, want dat was ook het originele plan.

Maar wat bedoel je precies met een ander jasje? Hebben we het dan over een ander kleurtje of een hele nieuwe layout en zo?

Als je goede suggesties hebt, dan speel ik ze namelijk graag door!
    Ik zou kwa verandering eigenlijk graag een gehele nieuwe lay-out willen zien.

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar zou het graag wat hipper/moderner willen zien, naar mijn mening geeft dit toch wat oud bolligs....

Al hoewel dit voor sommige members miss vertrouwd en gezellig voelt.

Komt toch omdat je, je nu wil gaan focussen op meerdere poker sites van 1, klinkt misschien raar maar de zombere grijze kleur komt dan niet echt uitnodigend over.

PKR speler domdy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Chips
    46,852
    Bracelets
    domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum  domdy is met acht bracelets de held van het forum 
    Komt toch omdat je, je nu wil gaan focussen op meerdere poker sites van 1, klinkt misschien raar maar de zombere grijze kleur komt dan niet echt uitnodigend over.
    Idd, was ook mijn eerste gedachten, erg somber.
    Voor de rest is het t zelfde as de oude dacht ik zelf.

Btw, arcade games ftw!!! 8-)

Administrator
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Chips
    1,560
    Bracelets
    Ik zou kwa verandering eigenlijk graag een gehele nieuwe lay-out willen zien.

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar zou het graag wat hipper/moderner willen zien, naar mijn mening geeft dit toch wat oud bolligs....

Al hoewel dit voor sommige members miss vertrouwd en gezellig voelt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door domdy Bekijk berichten
    Idd, was ook mijn eerste gedachten, erg somber.
    Voor de rest is het t zelfde as de oude dacht ik zelf.

Btw, arcade games ftw!!! 8-)
    Jullie gebeden zijn verhoord!
    Design-wedstrijd layout PokerForum

Forum rechten