Het klopt dat het forum nu nog heel veel lijkt op het oude forum met alleen een nieuw kleurtje en logo, want dat was ook het originele plan.
Maar wat bedoel je precies met een ander jasje? Hebben we het dan over een ander kleurtje of een hele nieuwe layout en zo?
Als je goede suggesties hebt, dan speel ik ze namelijk graag door!
Onderwerp: Feedback overgang naar PokerForum.nl
-
06-07-10 #11Administrator
- Ingeschreven
- Jun 2010
- Chips
- 1,560
- Bracelets
-
06-07-10 #12
nou, zit ff wel wat in als je nog ff een extra stylesheet maak, hoeft neit heel anders, gewoon andere kleurtje ofzo. of is dat heel lastig omdat dit niet helemaal zelfgeschreven site is?
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
06-07-10 #13
Een mogelijkheid om (youtube) filmpjes te "embedden" in je post zou mooi zijn.
"There is more to poker than life."
-
06-07-10 #14Administrator
- Ingeschreven
- Jun 2010
- Chips
- 1,560
- Bracelets
Dat zou op zich niet heel lastig zijn nee..
Ik zal hier even contact over opnemen en dan kom ik hier nog op terug.
Ook dat moet niet al te moeilijk zijn. Het nadeel daarbij is wel dat als je toestaat dat mensen dergelijke scripts kunnen gebruiken, dat ze die ook voor schadelijke scripts kunnen gebruiken (dat is in ieder geval wat ik me heb laten vertellen), maar ik zal ook dit even bespreken en kijken of we dit toe moeten laten.
-
06-07-10 #15
-
07-07-10 #16
Ik zou kwa verandering eigenlijk graag een gehele nieuwe lay-out willen zien.
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar zou het graag wat hipper/moderner willen zien, naar mijn mening geeft dit toch wat oud bolligs....
Al hoewel dit voor sommige members miss vertrouwd en gezellig voelt.
Komt toch omdat je, je nu wil gaan focussen op meerdere poker sites van 1, klinkt misschien raar maar de zombere grijze kleur komt dan niet echt uitnodigend over.
-
07-07-10 #17
-
08-07-10 #18Administrator
- Ingeschreven
- Jun 2010
- Chips
- 1,560
- Bracelets
Jullie gebeden zijn verhoord!
Design-wedstrijd layout PokerForum

LinkBack URL