unreal this.........
Onderwerp: Feedback nieuw forum
-
23-10-11 #111
-
23-10-11 #112
-
23-10-11 #113
OK nog een bug, ik ben ingelogged maar sta niet ingelogged, echt te erg dit.
-
23-10-11 #114
Nog een andere: (kan nog tijden zo doorgaan)
Als ik post dan springt t scherm naar page1 van die thread om vervolgens te moeten constateren dat de reply er niet staat als ik naar last page ga, geweldig forum, keep it up guys.
-
25-10-11 #115
Ik waardeer het werk aan de nieuwe site/forum maar ben het wel eens met domdy, het oude forum was 100x beter en zag er imo beter uit
Maarja niet veel aan te doen denk ik
-
01-11-11 #116
Niet dat ik verwacht dat t veranderd maar als ik probeer in te loggen (vaak blijft t bij proberen en geef ik t op na 3 of 4 keer te zijn mislukt) dan lukt t niet op de ''normale manier'', als ik inlog dan ben ik ingelogged maar als ik dan naar t pkr forum ga (want kom altijd uit bij 888 poker) sta ik daar niet ingelogged, vervolgens ga ik opnieuw proberen in te loggen om te moeten constateren dat ik wel sta ingelogged om vervolgens niet te kunnen replyen in t pkr forum, de ene dag is de andere niet en soms na wat heen en weer geklik sta ik soms pardoes zowaar ingelogged in t pkr forum en kan ik replyen, soms ook niet en dan geef ik t op na een paar keer proberen. Zal vast niet de enige zijn en dit is al meerdere maanden zo.
-
07-11-11 #117
hallo ik heb last van als ik een bericht verzend
dat ie mij steeds terug gooit naar 888 iemand meer last van is knap iritant.

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google