Beste leden,
Vandaag is het nieuwe forum live gegaan. We zijn benieuwd wat jullie ervan vinden. Ook is het mogelijk dat er misschien nog dingen niet helemaal goed werken. Post deze problemen dan hier, zodat we er naar kunnen kijken!
Greetz,
Sheriff
Onderwerp: Feedback nieuw forum
-
01-03-11 #1
Feedback nieuw forum
-
01-03-11 #2Wel geregistreerdGuest
Wel leuk zo'n kijkje in het admin forum

Als ik inlog wordt echt de hele site geblokkeerd, dan maar zo he!
SHIFTYxx
-
01-03-11 #3Niet geregistreerdGuest
Middag,
Als je op het forum, naar het laatste bericht wilt gaan als er iets gepost is, krijg ik Page not found tot Geen Onderwerp opgegeven. Neem contact op met de beheerder als je een geldige link hebt aangeklikt.
Groet,
Fodjuh
Ps. Ik kan ook geen normaal bericht plaatsen als ik ingelogd ben, de pagina blijft dan laden, en voor de rest gebeurt er niks.
Laatst gewijzigd door Niet geregistreerd; 01-03-11 om 14:57. Reden: Aanpassing
-
01-03-11 #4PKR speler
- Ingeschreven
- Jul 2009
- Chips
- 10,958
- Bracelets
ERg mooi gedaan hoor. Frisse look doet me denken aan everest poker.
Go Vbulletin!
-
01-03-11 #5PKR speler
- Ingeschreven
- Sep 2010
- Chips
- 1,084
- Bracelets
Zit er allemaal in! Ziet er strak uit moet ik zeggen!
Kunnen we nu ook filmpjes posten?
-
01-03-11 #6
De laatste puntjes worden op de i gezet op dit moment. Gekke dingen kunnen natuurlijk altijd nog voorkomen, dit proberen we zo snel mogelijk op te lossen.
Het posten van filmpjes is nu inderdaad ook mogelijk!
-
01-03-11 #7ik ben luca15Guest
ziet er op het eerste gezicht mooi uit!!!
maar ik kan als ik ingelogd ben niet reageren en als ik de tabladen aanklik komt de volgende melding:
luca15, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:
1.Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te wijzigen, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
2.Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
-
01-03-11 #8
Dankzij shifty gelukt!
Maar waarom hebben niet zo'n nieuwe berichten knopje?!
Dan kan ik zien welke berichten er zijn!
Verder erg mooi dat lichte wel even wennen!
-
01-03-11 #9
Een ander lid had hetzelfde probleem, maar heeft het wel voor elkaar gekregen om in te loggen op deze manier:
- Voordat je inlogt, ga naar de PKR tab en naar het forum.
- Als je op het forum bent (en alles dus gewoon kan zien) ga je je pas inloggen rechts boven
- Als het goed is word je nu goed terug verwezen en ben je op het forum, ingelogd!
Hopelijk lukt dit als tijdelijke oplossing.
Greetz,
Sheriff
-
01-03-11 #10
Zeg! Van wie heeft u dat!

Kudo's mogen in het bakje links onder.

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us
StumbleUpon