Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Feedback nieuw forum

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.
Resultaten 1 tot 10 van de 117
    Administrator Sheriff's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Chips
    16,131
    Bracelets
    Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum 

Feedback nieuw forum

Beste leden,

Vandaag is het nieuwe forum live gegaan. We zijn benieuwd wat jullie ervan vinden. Ook is het mogelijk dat er misschien nog dingen niet helemaal goed werken. Post deze problemen dan hier, zodat we er naar kunnen kijken!

Greetz,
    Sheriff

Wel geregistreerd
    Guest
    Wel leuk zo'n kijkje in het admin forum

Als ik inlog wordt echt de hele site geblokkeerd, dan maar zo he!

SHIFTYxx

Niet geregistreerd
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sheriff Bekijk berichten
    Beste leden,

Vandaag is het nieuwe forum live gegaan. We zijn benieuwd wat jullie ervan vinden. Ook is het mogelijk dat er misschien nog dingen niet helemaal goed werken. Post deze problemen dan hier, zodat we er naar kunnen kijken!

Greetz,
    Sheriff
    Middag,

Als je op het forum, naar het laatste bericht wilt gaan als er iets gepost is, krijg ik Page not found tot Geen Onderwerp opgegeven. Neem contact op met de beheerder als je een geldige link hebt aangeklikt.

Groet,

Fodjuh

Ps. Ik kan ook geen normaal bericht plaatsen als ik ingelogd ben, de pagina blijft dan laden, en voor de rest gebeurt er niks.
    Laatst gewijzigd door Niet geregistreerd; 01-03-11 om 14:57. Reden: Aanpassing

PKR speler
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    10,958
    Bracelets
    Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard 
    ERg mooi gedaan hoor. Frisse look doet me denken aan everest poker.

Go Vbulletin!

PKR speler
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Chips
    1,084
    Bracelets
    JustFraggin is nog maar een beginner 
    Zit er allemaal in! Ziet er strak uit moet ik zeggen!

Kunnen we nu ook filmpjes posten?

Ingeschreven
    Sep 2010
    Chips
    16,131
    Bracelets
    Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum  Sheriff is met acht bracelets de held van het forum 
    De laatste puntjes worden op de i gezet op dit moment. Gekke dingen kunnen natuurlijk altijd nog voorkomen, dit proberen we zo snel mogelijk op te lossen.

Het posten van filmpjes is nu inderdaad ook mogelijk!

ik ben luca15
    Guest
    ziet er op het eerste gezicht mooi uit!!!

maar ik kan als ik ingelogd ben niet reageren en als ik de tabladen aanklik komt de volgende melding:

luca15, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

1.Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te wijzigen, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
    2.Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.

Moderator A.K.A The1andonlyB riekje's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    67,251
    Bracelets
    riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum  riekje is met acht bracelets de held van het forum 
    Dankzij shifty gelukt!

Maar waarom hebben niet zo'n nieuwe berichten knopje?!

Dan kan ik zien welke berichten er zijn!

Verder erg mooi dat lichte wel even wennen!

Ingeschreven
    Sep 2010
    Chips
    16,131
    Bracelets
    Een ander lid had hetzelfde probleem, maar heeft het wel voor elkaar gekregen om in te loggen op deze manier:
    - Voordat je inlogt, ga naar de PKR tab en naar het forum.
    - Als je op het forum bent (en alles dus gewoon kan zien) ga je je pas inloggen rechts boven
    - Als het goed is word je nu goed terug verwezen en ben je op het forum, ingelogd!

Hopelijk lukt dit als tijdelijke oplossing.

Greetz,
    Sheriff

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Zeg! Van wie heeft u dat!

Kudo's mogen in het bakje links onder.

Forum rechten