Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Fairplay

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.
Resultaten 31 tot 36 van de 36
    PKR speler Effenberg13's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    1,354
    Bracelets
    Effenberg13 is nog maar een beginner 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Altes Bekijk berichten
    Ik ga ook niet alles lezen maar heb eerlijk gezegd ook wel het gevoel dat de flop (en evt de turn), vooral in cashgames, vaak voor veel starthanden mogelijkheden biedt. Ik zie vaker een flop van bv KKJ (met 2 dezelfde suits) dan 26J rainbow. Helemaal als ik de flops op internet vergelijk met de flops in de homegames die speel kan ik me niet aan die indruk onttrekken. Maar het is slechts een gevoel en dus nergens op gebasseerd. Maar het idee dat veel actie in cashgames een hoge rake (en dus inkomsten voor de site) opbrengt versterkt dit gevoel. Ik geloof niet dat PKR rigged is of iets dergelijks, hooguit een beetje gemanipuleerd om meer actie te krijgen maar ook dat hoeft niet zo te zijn. En als het al zo is dan geldt dat toch iedereen die speelt en dus zijn er wel gelijke kansen voor alle spelers.
    Hehe, klinkt aannemelijk. Tevens kom ik teveel splitpotten tegen waar 2 spelers de nuts hebben en dus alles erin gooien. We winnen beiden de helft van de pot, maar door de rake verliezen we allebei geld :')
    Hoi mam...

Premium Member BdeB75's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Chips
    39,674
    Bracelets
    BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum!  BdeB75 is met acht bracelets de held van het forum! 
    uiteindelijk ligt het toch aan de speler of er actie komt of niet.. als iemand z'n middelpaar/low paar of gutshot niet kan wegleggen, ja dan komt er veel actie..
    ik heb sowieso het idee dat er te veel actie is met handen die eigenlijk rechtstreeks de muck in moeten... sommige spelers zien in elke flop mogelijkheden.. als ik nu call heb ik kans op een runner runner straat of runner runner flush, of misschien hit ik op de turn m'n bottom paar en dan kan ik op de river trips hitten.... /think

oftewel, ik zou zeggen.. helemaal niet nodig om te manipuleren zolang deze spelers er zijn, en die zullen er altijd blijven.. en ja natuurlijk ze hitten af en toe hun miracle outs, maar het gebeurt vaker dat ze hun geld alleen maar inleveren..
    "May the flop be with You!"

Mullie
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BdeB75 Bekijk berichten
    uiteindelijk ligt het toch aan de speler of er actie komt of niet.. als iemand z'n middelpaar/low paar of gutshot niet kan wegleggen, ja dan komt er veel actie..
    ik heb sowieso het idee dat er te veel actie is met handen die eigenlijk rechtstreeks de muck in moeten... sommige spelers zien in elke flop mogelijkheden.. als ik nu call heb ik kans op een runner runner straat of runner runner flush, of misschien hit ik op de turn m'n bottom paar en dan kan ik op de river trips hitten.... /think

oftewel, ik zou zeggen.. helemaal niet nodig om te manipuleren zolang deze spelers er zijn, en die zullen er altijd blijven.. en ja natuurlijk ze hitten af en toe hun miracle outs, maar het gebeurt vaker dat ze hun geld alleen maar inleveren..
    vind ik goed geformuleerd!

PKR speler BokitoNL's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Chips
    3,174
    Bracelets
    BokitoNL loopt al met vijf bracelets rond 
    Hmm laat ik allereerst beginnen met dat PKR er geen enig voordeel aan heeft wie nu precies een freeroll wint of verliest. Ook moet je goed weten om een MTT van 2000 personen te winnen dat je behoorlijk wat geluk nodig bent.

Mocht PKR er ook maar enig voordeel aan hebben dat Jantje 1$ wint omdat hij graag roulette speelt, terwijl Pietje het withdrawed om naar de Mc Donalds te gaan. Waarom zouden zij het in vredensnaam riskeren om een gegarandeerde constante instroom van geld te verliezen over 2000$ meer in de Roulette of niet.

Nu maar eens even de personen analyseren die continu zeuren over bad beats en dat het rigged.

Dit zijn de personen die gigantisch competatief zijn, soms obsessief competatief en een behoorlijke self esteem hebben over hun kennis van poker. Zij zoeken een excuus om dit verhaal omhoog te houden dat ze goed kunnen pokeren en richten zich op het pech. Zij willen zich bewijzen tov hun (forum)vrienden en familie, want afterall kunnen ze niet tegen verliezen.

Hier heb ik zelf ook last van gehad, na een gigantische rocketstart in de eerste 3 maanden dat ik pokerde dacht ik dat ik de hele wereld kon verslaan, en dat mijn tactiek de manier was om te winnen. Echter viel ik al snel keihard op de grond. Duurde ongeveer 6 maanden voordat ik door ahd dat ik helemaal niet fijn zat te spelen. Heb tegen iedereen verteld hoe goed ik wel niet was, en het wilde maar niet lukken. Ik begon dus ook als een gek te klagen over mn pech en hoe slecht het wel niet liep/loopt (doe het nog steeds).

Weet overigens nu wel beter dat mn spel nog lang niet goed is en dat ik nog gigantisch veel fouten maak in bepaalde situaties.

=========================
    Ik kan je hierbij verzekeren dat PKR je niet expres laat verliezen in freerolls. In een MTT kom je in zoveel spots waar je marginale favoriet bent dat de variance veel hoger is en je meestal meerdere flipjes moet winnen om een mtt te winnen

PKR speler PetrosGkaidatzis's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Chips
    1,066
    Bracelets
    PetrosGkaidatzis is nog maar een beginner 
    de meeste freerolls zijn ook niet echt leuk, veel mensen schrijven zich dan in en dan, zitten ze wat sat out, en dan zo lekker zitten totdat veel spelers wegzijn, en dan gaan ze een beetje mee spelen, meestal helemaal niet, dat vind ik echt jammer.
    I love, coffee, poker, cigarettes and beer

PKR speler
    Ingeschreven
    May 2010
    Chips
    5,383
    Bracelets
    Djaxy is nog maar een beginner 
    dat is zeker minder prettig...ook van die lui die inschrijven en vervolgens het gehele toernooi op 'disconnected' staan...nutteloze tafelvulling

Forum rechten