Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Fairplay

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45.
Resultaten 1 tot 10 van de 36
    PKR speler
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Chips
    5,737
    Bracelets
    sanneke1966 is nog maar een beginner 

Fairplay

Ed hier goedenavond ,

wat dacht je van fairplay ....... ik heb altijd het gevoel dat ik in freeroll tourneys genaaid wordt.
    Je kan mij niet wijs maken dat als ik 2 x pocket Aas krijg en 1 x KK dat ik uit drie handen niet 1 x win. En dit in 1 tourney. Dus big stack hebben en binnen drie a vier handen uitgeschakeld zijn.
    Je kan zeggen das pech (wat ik dus niet geloof) maar goed, was het nu zo dat dat maar 1 x in de zoveel tijd gebeurd dan was dat nog geloofwaardig maar nee dit gebeurd mij te regelmatig dat wil zeggen als ik bv. 3 tourneys speel op een avond er i.i.g 2 ervan zo eindigen voor mij. Mij teveel dus.
    Ik speel al een geruime tijd bij PKR maar sinds ik ben gestopt met storten is het alleen maar slechter gegaan (het begint er op te lijken dat dit er mee te maken heeft !!). Ben trouwens wel silver member en dat wordt je ook nie so maar volgens mij.
    Conclusie is dat ik hier mijn zuur verdiende centen niet mee aan uit ga geven, wil best een gokje wagen maar dit is niet geloofwaardig meer en ben diep teleur gesteld.

Ik zou toch wel eens willen weten of er meer mensen zijn die dit is overkomen of dit gevoel hebben. reageren kan hier ook.

groeten Ed

Premium Member jerommke's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Chips
    44,566
    Bracelets
    jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum! 
    ja free rol op pkr is altijd ziek zal ze ook nooit spelen .
    wat je ook doet eerste uur altijd cal genoeg
    je hebt ook met mensen te doen die inschrijven met 2 of meer namen.
    bingo spelers daarom speel ik ook geen 1 free rol van pkr.
    maar ik heb er ook last van gehad dat ik als wat ik maar wou verloor.
    ja dat heb je ook boven de free rol last van.
    is ook mmooi van poker maar als je het goed speelt zou je altijd op lang termijn winnen maar free rol in mij ogen telt heel mij verhaal niet .
    geluk van de gokkers
    music is my only god,use it to prenounce my vision.
    music brings the prophecy.
    hardstyle is my true religion 8-)

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,314
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Verrek, een rigged topic hier......1 van de weinigen.
    "There is more to poker than life."

Ingeschreven
    Feb 2009
    Chips
    44,566
    Bracelets
    jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum!  jerommke is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IwantUrdough Bekijk berichten
    Verrek, een rigged topic hier......1 van de weinigen.
    doe ik iets verkeert ??

Premium Member anusbal's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Chips
    35,335
    Bracelets
    anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum!  anusbal is met acht bracelets de held van het forum! 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sanneke1966 Bekijk berichten
    Ed hier goedenavond ,

wat dacht je van fairplay ....... ik heb altijd het gevoel dat ik in freeroll tourneys genaaid wordt.
    Je kan mij niet wijs maken dat als ik 2 x pocket Aas krijg en 1 x KK dat ik uit drie handen niet 1 x win. En dit in 1 tourney. Dus big stack hebben en binnen drie a vier handen uitgeschakeld zijn.
    Je kan zeggen das pech (wat ik dus niet geloof) maar goed, was het nu zo dat dat maar 1 x in de zoveel tijd gebeurd dan was dat nog geloofwaardig maar nee dit gebeurd mij te regelmatig dat wil zeggen als ik bv. 3 tourneys speel op een avond er i.i.g 2 ervan zo eindigen voor mij. Mij teveel dus.
    Ik speel al een geruime tijd bij PKR maar sinds ik ben gestopt met storten is het alleen maar slechter gegaan (het begint er op te lijken dat dit er mee te maken heeft !!). Ben trouwens wel silver member en dat wordt je ook nie so maar volgens mij.
    Conclusie is dat ik hier mijn zuur verdiende centen niet mee aan uit ga geven, wil best een gokje wagen maar dit is niet geloofwaardig meer en ben diep teleur gesteld.

Ik zou toch wel eens willen weten of er meer mensen zijn die dit is overkomen of dit gevoel hebben. reageren kan hier ook.

groeten Ed

Iedereen heeft wel is een moment dat hij/zij denkt wtf online poker is rigged. Geloof me dat is het niet de handen worden gewoon random gedeeld en ligt echt niet aan jouw account. Je kan natuurlijk nu ook in een zogeheten "downswing" zitten elke poker speler krijgt er wel mee te maken, ene keer duurt hij lang andere keer maar heel even.

Overigens ligt het natuurlijk ook aan hoe je de handen heb gespeeld miss wel een beetje je eigen schuld?

Ik zou zeggen neem een tijdelijke pauze van pokeren online in ze geheel. Lees misschien een boek over poker, en ga anders verder spelen met play money, voor de rest ben je natuurlijk nog altijd van harte welkom in onze freeroll die op maandag is, probeer anders daar geld te winnen zodat je met dat geld verder kan

Geef de moed niet op van elke hand die je speelt leer je wat! PKR is echt niet rigged anders zul je er niet 20.000 spelers vinden.

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,314
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jerommke Bekijk berichten
    doe ik iets verkeert ??
    Nee hoor, maar iemand die zegt dat PKR's random hand generator niet klopt, en dus zegt dat het rigged is, zien we niet zo veel hier.

Ingeschreven
    Feb 2009
    Chips
    44,566
    Bracelets
    ja maar free roll is toch ook niet goed met al die disc players dat is toch ook wel beetje pkr fout maar pkr nep echt niet

Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,314
    Bracelets
    Goeie post anus!!

Premium Member SHIFTYxx's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Chips
    73,997
    Bracelets
    SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum  SHIFTYxx is met acht bracelets de held van het forum 
    Eerste hand van een THE LAB tournament, AA... verlies em van 55....

Dat is poker, je onthoud alleen je bad beats... En die met AA en KK zijn vaak het ergst, zeker als je het preflop goed aangepakt hebt....

Downswings can be a bitch!

Mullie
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIFTYxx Bekijk berichten
    Eerste hand van een THE LAB tournament, AA... verlies em van 55....

Dat is poker, je onthoud alleen je bad beats... En die met AA en KK zijn vaak het ergst, zeker als je het preflop goed aangepakt hebt....

Downswings can be a bitch!
    Selectief geheugen noem ik het altijd.......

Forum rechten