hallo ik ben marmilt en speel al een aardig tijdje op pkr. misschien dat we elkaar al eens gezien hebben, of tegen elkaar gespeeld. ik ben niet zo'n prater op pkr, maar aangezien je hier 10 posts geplaatst moet hebben voor je het ww krijgt stuur ik dit berichtje.
tot ziens op pkr.
Onderwerp: even voorstellen
Resultaten 1 tot 6 van de 6
-
10-10-11 #1PKR speler
- Ingeschreven
- Sep 2011
- Chips
- 1,332
- Bracelets
even voorstellen
-
10-10-11 #2
Welkom op dit forum!
"There is more to poker than life."
-
10-10-11 #3PKR speler
- Ingeschreven
- Sep 2009
- Chips
- 7,333
- Bracelets
welkom hier op het forum en succes aan de tafels. we hopen natuurlijk dat je het hier zo gezellig gaat vinden dat je hier af en toe toch je mening laat horen.
-
10-10-11 #4
Welkom!
veel plezier! cu @ the tablesss
-
10-10-11 #5PKR speler
- Ingeschreven
- Sep 2011
- Chips
- 1,332
- Bracelets
mening
ach mijn mening wil ik best geven hoor. ik denk dat pkr is net als de andere pokersites. al zijn er mensen die daar een andere mening over hebben. het enige waar ik mij soms aan stoor is dat wanneer mensen verliezen, ze daar dan niet tegen kunnen en beginnen te schelden.
verliezen doe ik soms ook, en dan meestal door een stomme fout van mijzelf, maar dan wens ik de winnaar toch het allerbeste toe.
-
10-10-11 #6Junior Member
- Ingeschreven
- Dec 2009
- Chips
- 6,198
- Bracelets
ik ben prinses020 en speel al een tijdje mee op pkr
vind het een fijn spel , behalve sat out en spelers die helemaal uit hun dak gaan tegen elkaar doe het niet en hou het gezellie
bij andere pkr sites is er een tijd limiet aan sat out gesteld mischien een idee?

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat
Digg
del.icio.us
StumbleUpon
Google