Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: even voorstellen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45.
Resultaten 1 tot 6 van de 6
    PKR speler
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Chips
    1,332
    Bracelets
    marmilt is nog maar een beginner 

even voorstellen

hallo ik ben marmilt en speel al een aardig tijdje op pkr. misschien dat we elkaar al eens gezien hebben, of tegen elkaar gespeeld. ik ben niet zo'n prater op pkr, maar aangezien je hier 10 posts geplaatst moet hebben voor je het ww krijgt stuur ik dit berichtje.
    tot ziens op pkr.

Administrator IwantUrdough's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Chips
    115,314
    Bracelets
    IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum  IwantUrdough is met acht bracelets de held van het forum 
    Welkom op dit forum!
    "There is more to poker than life."

PKR speler
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Chips
    7,333
    Bracelets
    AKrutger47 is al op de goede weg 
    welkom hier op het forum en succes aan de tafels. we hopen natuurlijk dat je het hier zo gezellig gaat vinden dat je hier af en toe toch je mening laat horen.

Premium Member sdk007's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Chips
    23,583
    Bracelets
    sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid  sdk007 is met zes bracelets een zeer gewaardeerd lid 
    Welkom! veel plezier! cu @ the tablesss

PKR speler
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Chips
    1,332
    Bracelets
    marmilt is nog maar een beginner 

mening

ach mijn mening wil ik best geven hoor. ik denk dat pkr is net als de andere pokersites. al zijn er mensen die daar een andere mening over hebben. het enige waar ik mij soms aan stoor is dat wanneer mensen verliezen, ze daar dan niet tegen kunnen en beginnen te schelden.
    verliezen doe ik soms ook, en dan meestal door een stomme fout van mijzelf, maar dan wens ik de winnaar toch het allerbeste toe.

Junior Member
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Chips
    6,198
    Bracelets
    prinses020 is nog maar een beginner 
    ik ben prinses020 en speel al een tijdje mee op pkr
    vind het een fijn spel , behalve sat out en spelers die helemaal uit hun dak gaan tegen elkaar doe het niet en hou het gezellie

bij andere pkr sites is er een tijd limiet aan sat out gesteld mischien een idee?

Forum rechten