Pokerforum

Pokerforum, de grootste online poker-
game community van Nederland!

Onderwerp: Design-wedstrijd layout PokerForum

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39.
Resultaten 31 tot 35 van de 35
    Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    40,230
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    nah, layout mag wel zelfde blijve, anders krijg je zo'n slome site, of wat dan ook, zou t alleen leuk vinde als je de kleurtjes kon verandere, als datniet te moeilijk is
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

PKR speler
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Chips
    10,958
    Bracelets
    Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard  Quadrox is al vier bracelets waard 
    wat voor beloning is dat, niet dat ik een input heb gedaan, nja beetje tekene verder niks maare wat is die beloning anders val ik je niet lastig :P

Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Chips
    16,545
    Bracelets
    Danny staat met zeven bracelets hoog in de waarderingen 
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quadrox Bekijk berichten
    wat voor beloning is dat, niet dat ik een input heb gedaan, nja beetje tekene verder niks maare wat is die beloning anders val ik je niet lastig :P
    geen kwestie van lastig vallen, stuur me even een bericht hierover, de hint die ik kan geven is dat het wellicht 'bekend' voorkomt maar dat de beloning er niet minder leuk om is

PKR speler Bata4's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Chips
    95,748
    Bracelets
    Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum!  Bata4 is met acht bracelets de held van het forum! 
    Ik weet niet wat er gebeurt is, maar op mijn iPhone isniets meer te lezen...

Min 6 voor pokerfurum.nl
    POKEROFFICER en uitleg over pokerofficer hier...PKR.NL wiki POKEROFFICER

Checkyourbets ... Neteller

afbeelding

Premium Member donuthare's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Chips
    40,230
    Bracelets
    donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum!  donuthare is met acht bracelets de held van het forum! 
    Htc desire is perfect
    Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!

Forum rechten