ben wel voor een htc desire layout![]()
Onderwerp: Design-wedstrijd layout PokerForum
-
08-07-10 #11Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
08-07-10 #12
Ik ga echt geen handtekening schrijven hoor !
-
09-07-10 #13
Kleuren zijn perfect alleen nog pkr logo ipv Android
Het wel of niet voortbestaan, het geluk of het leed, de vreugde of de droefenis; waarom, toch, o waarom? Waarom dit ondoorgrondelijke besluit? Sedert jaar en dag trachten wij als neerlands pokergemeenschap ons bezit te vergroten, ons kapitaal te vermeerderen op de door ons zo zeer geliefde site pkr.com. Na uw genadige toezegging van enige toernooien zijn wij te meer verheugd geworden, ja zelfs gans verheugd van vreugde. Waarom toch dan dit een ontzaglijke mededeling? Antwoord ons!
-
11-07-10 #14
paars! dat past bij mijn huis
Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!!!
-
12-07-10 #15
Ik ga echt geen handtekening schrijven hoor !
-
13-07-10 #16
Vind het allemaal wat bureaubladen ipv lay outs..... Niet dat ik zelf wat beters heb, maar het gaat om een site lay out, met grafische dingen enzo, buttons en banners, niet een simpel achtergrondje xD
-
13-07-10 #17Administrator
- Ingeschreven
- Jan 2010
- Chips
- 14,573
- Bracelets
-
13-07-10 #18
-
14-07-10 #19PKR speler
- Ingeschreven
- Jul 2009
- Chips
- 10,958
- Bracelets
Ik kan wel wat gaan proberen designen. Maar ik kan het niet coderen ( denk aan slicen/opzetten gebruiken enkel re-design 8-)
-
14-07-10 #20PKR speler
- Ingeschreven
- Jul 2009
- Chips
- 10,958
- Bracelets

LinkBack URL
About LinkBacks
Antwoord met citaat

Digg
del.icio.us